Minulle huudettiin auton ikkunasta "fat ass" kun pyöräilin :(
Oletteko muut naiset törmänneet vastaavaan? En edes ole mikään ylilihava, mutta peppuni on pyöreää ja isoa mallia.
Kommentit (21)
Ei ole huudeltu, mutta voisin jonkun ajattelevan. Itse tykkää pepastani kuitenkin. Leveyttä on joka puolelle. Leveimmältä kohdalta 110 cm.
Älä välitä tommosista törpöistä. Vaikuttavat katkerilta ja sisimmissää surullisilta ihmisiltä.
Hoipparoitko keskellä ajorataa, kun kummallakin puolella tietä olisi ollut kevyenliikenteen väylät? Jos kyllä, niin ole iloinene, että tyytyi huutelemaan...
Olisit huutanut takaisin "ugly face!"
Vierailija kirjoitti:
Hoipparoitko keskellä ajorataa, kun kummallakin puolella tietä olisi ollut kevyenliikenteen väylät? Jos kyllä, niin ole iloinene, että tyytyi huutelemaan...
Ihan suojatien ylitin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole huudeltu, mutta voisin jonkun ajattelevan. Itse tykkää pepastani kuitenkin. Leveyttä on joka puolelle. Leveimmältä kohdalta 110 cm.
125cm on kolme tai useampi pyöräisen polkupyörän maksimi leveys. Aika lähellä jo sitä.
Törkeää huudella ihmisille tuollaisia.
Näin kerran, kun n. 40v milffillä paistoi stringit trikoopöksyjen läpi pyöräillessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan suojatien ylitin.
Ap
Lueppa ne pyöräilijän liikennesäännöt!
On huudeltu, siksi välttelen liikuntaa julkisilla paikoilla ja lihon lisää.
Toivot, että huudettaisiin jotain eikä aina täysin ignoorattaisi.
Sovittaisiinko, että ruumiin muodoista,eduista tai puutteista, ei tuntemattomat kommentoi. Jätetään se tutuille, ystäville ja perheelle. Muilla ei ole oikeutta ääneenarviointiin.
Olisit huutanut takaisin että jaa, katsoitko peiliin?
Minulle sanottiin hyvää päivää, vaikka päiväni ei ollut hyvä.
Minne ilmoitan?
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanottiin hyvää päivää, vaikka päiväni ei ollut hyvä.
Minne ilmoitan?
Mielestäsi sama asia?
kluuffus kirjoitti:
Olisit huutanut takaisin että jaa, katsoitko peiliin?
Onko tämä sun mielestäsi nokkelakin comebäkki?
Ei ole. Peräni on valtava ja niin minäkin, mutta eivät ne kehtaa huudella, kun poljen spandexpelleistä vaihteettomalla mummopyörällä ylämäessä ohi.