Sitoutumaton mies
Onko teillä sellaista? Me ollaan seurusteltu nyt puolitoista vuotta josta kohta vuosi asuttu yhdessä. Mun mies on 10 vuotta mua vanhempi, mulla silti enemmän suhdekokemusta (siis pidempää, suhdemäärät about samat). Miehelle on edelleen todella vaikeeta se, että pitäis luopua edes vähän omista tavoista ja omasta ajasta. Tarkoitus ei oo tietenkään rajoittaa mitenkään mutta siltä puuttuu välillä kokonaan sellainen ns. maalaisjärki näistä asioista.
Mua harmittaa ehkä eniten se, että esim. pyhät pitäisi edelleen viettää "poikien" kanssa. En vaan ymmärrä miten nelikymppiselle ei oikein mene perille se, että enää ei oikein voi vaan istua koneella. Vai onko oikeasti vika minussa? Sellainen kaljottelu ja satunnaiset poikien viikonloput on mulle täysin ok, itsekin oon joskus öitä ystävillä mutta tuntuu että miehen koko maailma romahtaa jos pitää vähän luopua jostain mitä aiemmin on voinut tehdä. Auttakaa nyt.
Kommentit (14)
Eikö sulla oikeasti ole elämässä muuta kuin näiden tarinoiden väsäily samalla kaavalla päivästä toiseen? Monesko tämä on tänään?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla oikeasti ole elämässä muuta kuin näiden tarinoiden väsäily samalla kaavalla päivästä toiseen? Monesko tämä on tänään?
Sori mutta tää on kyllä mun ensimmäinen "tarina" täällä vuosiin.
Okei, mikähän helvetti tätä palstaa vaivaa? :D Mä teen ensimmäisen jutun tänne vuosiin ja saan vaan paskaa niskaan. Tietääkseni tällasia miehiä on PALJON ja kaipasin vähän FIKSUA vertaistukea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi istua koneella?
Joka päivä, koko päivän?
No, pyydä mies tänne, niin kerromme sille, että koko ajan ei ole hyvä olla koneella.
Siinä se, mitä mammat voi asialle tehdä. Eli eipä paljon mitään.
Apuja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä, koko päivän?
Nytkö.se vasta alkoi noin tehdä? Vai istuiko jo silloin kun tapasitte, ja syystä x odotit että muuttaa tapansa?
Mitä jos hankkisit oman elämän, niin ei tarvitsisi jankuttaa miehistä täällä joka päivä koko päivä?
Vierailija kirjoitti:
Apuja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä, koko päivän?
Nytkö.se vasta alkoi noin tehdä? Vai istuiko jo silloin kun tapasitte, ja syystä x odotit että muuttaa tapansa?
Mitä jos hankkisit oman elämän, niin ei tarvitsisi jankuttaa miehistä täällä joka päivä koko päivä?
Anteeks nyt vaan, mitähän helvettiä sä sekoilet? :D Edelleen, en oo vuosiin tänne kirjoitellut. En yhtäkään juttua, en yhtäkään kommenttia. Nyt taitaa joku muu olla pikkasen sekasin.
En osaa sanoa tuohon mitään kun oma mies viettää mun kanssa mieluusti vapaa-aikansa ja juhlapyhät ollaan joulua lukuunottamatta yhdessä. Toki on välillä kavereiden kanssa ja saa tietysti mennä aina kun huvittaa, mutta eipä häntä hirveästi huvita. Toiset ilmeisesti tarvitsee kavereita enemmän. Asiasta kyllä pitää keskustella rauhallisesti. Voit kertoa miltä sinusta tilanne tuntuu. Jos teille tulee joskus lapsiakin niin onhan miehen kyettävä joustamaan ja luopumaan omasta ajastaan. Ei tietenkään täysin kokonaan.
Apuja kirjoitti:
Okei, mikähän helvetti tätä palstaa vaivaa? :D Mä teen ensimmäisen jutun tänne vuosiin ja saan vaan paskaa niskaan. Tietääkseni tällasia miehiä on PALJON ja kaipasin vähän FIKSUA vertaistukea.
Ei kai siinä oo kummempaa
ku muistaa ettei piä kännykkää tai läppäriä
sylissä kokopäivää, tää siks ettei munasarjat
lämpenee liikaa, aika sama ku muna solmussa
olevilla miehilläkin
Itse päästäisin tuollaisen miehen vapauteen enkä tuhlaisi arvokkaita vuosia hänen kanssaan. Hän ei selvästikään halua sitoutua sinuun millään tasolla vaikka muuta väittäisikin. Ymmärtäisin jos parikymppinen nuorukainen eläisi noin, mutta miehesi on jo keski-ikäinen.
yämäkö siis naisten suosikki?
https://tse2.mm.bing.net/th?id=OIP.8fYc3BCOo8XK1oKpDfcruQHaEq&pid=15.1
Juna Porvoosta saapuu raiteelle 2.