Ihmiset, jotka pitävät koiriaan lapsinaan?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoivavietti + läheisriippuvuus
Minä en ymmärrä että miksi tätä on monen ihmisen niin vaikea myöntää? Täysin relevantti syy lemmikin hankintaan?
Itsekästä. Tyydytetään sitä omaa läheisyyden kaipuuta ja yksinäisyyden pelkoa.
Niinhän lemmikkien pitäminen on, mutta mitä sitten? Mitä sille läheisyydenkaipuulle ja yksinäisyydelle sitten pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Koirat ovat siistejä ja fiksuja, lapset ovat sotkuisia, tyhmiä ja liian äänekkäitä.
Eipä lasten ulosteita tarvitse väistellä jalkakäytävällä ja puistoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ärsyttää. Koirat ei.
Monen omakotitaloalueella tai kerrostalossa asuvan fantasia on kuristaa se naapurin ikäväänsä räksyttävä koira.
Niin tai kuristaa se naapurin 24/7 itkevä vauva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä että miksi tätä on monen ihmisen niin vaikea myöntää? Täysin relevantti syy lemmikin hankintaan?
Mutta kyllähän lemmikki parantaa mielenterveyttä. Ja yksinäisyys on todellinen ongelma tässä kulttuurissa missä asutaan monesti yksin.
Koirat ovat ihania. Ja onneksi ei ole omia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut lemmikit, kuten papukaijat, pitävät ihmistä partnerinaan. Omistaja on niille romanttinen kumppani, josta ne voivat olla hyvin mustasukkaisia. Olen kuullut, että kissat pitävät ihmistä isona, kömpelönä kissana, joten saatat niille olla vähän kuin adoptioemo tai kissakaveri. mutta koirat tajuavat ihmisen ja koiran eron tai ainakin sen, että ihminen on siinä laumassa johtaja.
Ihmisen pitäisi olla se johtaja, mutta pitäähän sen mamin rakkaan karva-aivon saada päättää, ettei hänelle tule paha mieli.
Kohta meilläkin on koiranpentu. On kyllä lapsiakin, mutta asuvat jo puolisoidensa ja lastensa kanssa, eli on lastenlapsiakin. Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Koirat ovat siistejä ja fiksuja, lapset ovat sotkuisia, tyhmiä ja liian äänekkäitä.
Valitettavasti koirien omistajat ovat harvoin siistejä ja vielä harvemmin fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan koirista ei ole apu vanhuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ärsyttää. Koirat ei.
Monen omakotitaloalueella tai kerrostalossa asuvan fantasia on kuristaa se naapurin ikäväänsä räksyttävä koira.
Niin tai kuristaa se naapurin 24/7 itkevä vauva
Synnyitkö aikuisena? Onko sinua vihattu lapsena? Antoivatko vanhemmat ymmärtää, että olet turha ja äsyttävä? Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan koirista ei ole apu vanhuudessa.
So what? En ole valmis synnyttämään ja pilaamaan elämäni ja vartaloani sen takia että saisin mahdollisesti vanhana apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän lemmikkien pitäminen on, mutta mitä sitten? Mitä sille läheisyydenkaipuulle ja yksinäisyydelle sitten pitäisi tehdä?
Hankkia ihmisystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllähän lemmikki parantaa mielenterveyttä. Ja yksinäisyys on todellinen ongelma tässä kulttuurissa missä asutaan monesti yksin.
Sen tosiaan huomaa näistä läpsiviha ja haluan kuristaa naapurin parkuvan vauvan -viesteistä 😐
Oma koira tuntuu pitävän minua emonaan.
Vierailija kirjoitti:
Lapseton pariskunta.Koira on heille "karvainen lapsi".
Se koira voisi paremmin, jos sitä kohdellaan koirana eikä lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan vieraannuttu luonnosta. Inhimillistetään eläimet.
Koira ei ole villieläin
Ei mun koira ole mun lapsi. En halua lapsia. Se on mun kämppis ja perheenjäsen.
Euroviisuhin tuo kappale. Varmaan voittaa.