Ihmiset, jotka pitävät koiriaan lapsinaan?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästään vialla. Koen tuollaisen höpinän loukkauksena omia kärsimyksiäni kohtaan. Olen kantanut ja synnyttänyt lapseni. Huolehdin heistä tuhansilla eri tavoila joka päivä. Koiraa käydään vähän kusettamassa.
Kannattaisi varmaan hankkia muitakin saavutuksia lasten lisäksi, jos tuo loukkaa.
Jalkojen levittäminen ilman ehkäisyä ei ole mikään saavutus, päinvastoin :D
Hämmentävää jos joku sanoo, että hänen suurin saavutuksensa ovat lapset. Ei se ole mikään saavutus. Ihan luonnostaan ne vaan tulee jos kroppa toimii kuten pitää.
Tämä nykymeno on hyvä mielestäni. Koirat eivät ole enää vain työkaluja joita pidetään yksinään pihalla narussa tai häkissä vaan niistä pidetään parempaa huolta. On toki myös ulkokoiria, mutta eri asia nekin tänäpäivänä suurimmalta osin. Lapsia taas ei tehdä enää niin paljoa vain koska muka kuuluisi. Ne tekee ketkä niitä haluaa eikä enää pidetä outona jos ei halua. Siitä kun vielä päästäisiin ettei kykenemättömät ylipäätään juuri mihinkään lisääntyisi. Niin epäreilua, että joku vähät välittävä pystyy tuosta vain lisääntymään miten huvittaa, mutta oikeasti hyvät vanhemmat eivät lasta saa vaikka miten yrittävät.
Mä en käsitä miten joku haluaa kotiinsa haisevan, räksyttävän rakin. Vielä vähemmän niitä, jotka valitsevat koiran, joka kuolaa litroittain joka päivä. Ja vielä rinnastaa lapseen. Mielisairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat ovat siistejä ja fiksuja, lapset ovat sotkuisia, tyhmiä ja liian äänekkäitä.
Eipä lasten ulosteita tarvitse väistellä jalkakäytävällä ja puistoissa.
Ei ulosteita, mutta lapsia tarvii väistellä. Voi että ovat ärsyttäviä tukkeita kaupan kassoilla ja lääppivät kaikkia räkäisillä käsillään.
Veikeä oli myös se pikkukoira, joka pääsi kaupassa karkuun ja nosti siellä jalkaansa. Omistaja meinasi ihan pokkana napata piskin kainaloon ja poistua paikalta. Minä ja asiakkaana ollut mies puututtiin asiaan, että ei todellakaan näin. En tiedä kuka siivosi ja miten korvattiin, se jäi myymäläpäällikön vastuulle. Miksi ne piskit on pakko ottaa kauppaan, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä miten joku haluaa kotiinsa haisevan, räksyttävän rakin. Vielä vähemmän niitä, jotka valitsevat koiran, joka kuolaa litroittain joka päivä. Ja vielä rinnastaa lapseen. Mielisairasta.
Lapsetko ei sitten sotke, melua tai toisinaan jopa haise? Onko sulla lapsia? Entä jo teini ikään ehtineitä? Elämää se kaikki vain on ja minusta koti tuntuu kodilta kun siellä on ne omat hajut ja mölyt. Sotkuakin saa toisinaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Lapset haisevat, koirat ei.
Ihmiset, jotka pitävät koiriaan lapsinaan ovat fiksuja. Koska koira on aina parempi vaihtoehto kuin lapsi. Hyvin koulutettuna siisti ja hiljainen eläin. Lapsi aina sotkee ja huutaa.
Itsellä ei ole lapsia ja mielellään hankkisin koiran. En siltikään ymmärrä lapsivihaa. Näistä rasittavista kaljupäistä kun voi tulevaisuudessa vaikka tulla niihin hylättyjen koirien ja kissojen koteihin auttajia.
Sairasta! Junassa aamuisin joutuu kuuntelemaan kun yksikin vanhapiika jauhaa pelkkää koira koira koira koira...ja miten se on oppinut temppuja ja miten sitä ja tätä...varmasti vanhapiika-
Edelleen ihmettelen tätä koirajuttua. Niin moni sanoo, että koira on heille rakas perheenjäsen ja ystävä ja vaikka mitä. Silti, kun pyöräilee pitkiä matkoja, näkee paljon koiria joiden omistajaa ei voisi vähempää kiinnostaa koko otus. Kiskotaan sitä kaulasta kuulokkeet korvilla ja nenä puhelimessa. Koira yrittää kusta ja paskoa, mutta omistaja tarpoo menemään ilman minkäänlaista kontaktia koiraansa. Paras ystävä ja perheenjäsen todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä koiran omistajia. Vastuu koirasta on aika sama kuin pikkuvauvoilla, ihmislapset sentään ajan myötä oppii huolehtimaan itsestään.
Mutta koira elää vain 10-15 vuotta, ihmislapsi on riesana koko loppuiän.
Mikään ei herätä enempää myötähäpeää kuin koirankarvaisessa fleecepusakassa kulkeva möreä-ääninen kanttura, joka lässyttää jatkuvalla syötöllä siitä elukastaan. "se on mamin pikku lapsi" "mami niin pitää siitä" "niin pitäääköse mamista "taitaa pitää mamista niiiiih" "mami" "mami" "lapsi" "lapsi" niiiiiiiih.
Koko elämä pyörii sen rakin ympärillä.
Uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoivavietti + läheisriippuvuus
Minä en ymmärrä että miksi tätä on monen ihmisen niin vaikea myöntää? Täysin relevantti syy lemmikin hankintaan?
Itsekästä. Tyydytetään sitä omaa läheisyyden kaipuuta ja yksinäisyyden pelkoa.
Ja mistä syystä tehdään lapsia?
Koiraihminen kirjoitti:
Koirat ovat paremmat kuin lapset.
Minulle ei tule ikinä omia lapsia, en halua pilata ulkonäöni ja litteä vatsaani.
N. 31
Äitisi ei ole koskaan pitänyt sinusta.
Olet pask.Apers.e.
Jalkojen levittäminen ilman ehkäisyä ei ole mikään saavutus, päinvastoin :D