Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIS- Vilma. Ei uskois että on kokoa 46.

Vierailija
13.04.2021 |

Uimapukukuvan alla sanoo puvun olevan kokoa 46. Ei kyllä uskois, näyttää paljon hoikemmalta. 😲

https://www.seiska.fi/kotimaa/savayttava-synttaripimu-vasta-eronnut-tis…

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan asento.

Vierailija
2/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä. Ig ehdottaa minulle hänen kuviaan jatkuvasti ja on kyllä tukevassa kunnossa. Tissit ja perse on isot, mutta niin on vatsa ja reidetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kato sitä alempaa kuvaa jossa vauva sylissä. xD Ei kyllä mitään ongelmia uskoa että koko on 46. Vilma on ylipäänsä iso, myös pitkä, ja massa on kerääntynyt ihan ok niin ei näytä miltään plussapallolta.

Vierailija
4/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä Vilma, kyllä sä vaan oot lihava ja iso nainen, ainakin 20kg ylipainoa :D

Vierailija
5/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä Vilma, kyllä sä vaan oot lihava ja iso nainen, ainakin 20kg ylipainoa :D

Vasta tänään oli viimeks juttua lehdissä nuoresta naisesta joka menehtyi anoreksiaan. Kannattais jokaisen miettiä oikeesti mitä sanoja suustaan oksentaa, myös näppäimistölle. Häpeä

Vierailija
6/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma oli mallia valas jo temppareissa mutta on kerryttänyt niistä ajoista vielä reippaasti massaa.

Vierailija
7/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyttää. Itse olen samaa kokoa. Vilma on myös pitkä kuten minäkin ja massa on jakautunut tasaisesti. Ei mulla ole sen enempää ylipainoa kuin 10 kiloa ja silti olen kokoa 46. Hoikkana koko 40/42 oli mulle normaali.

Vierailija
8/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kokoa 46 alaosassa ja kokoa 42 yläosassa (olen latino, iso peffa) ja en usko että tuo uikkari on kokoa 46. Sanoisin 48, jopa 50. On todella tukeva tyttö!

Vierailija
9/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin kengännumero.

Vierailija
10/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveen kokoiselle näyttää. Sitä paitsi vaatekootkin vaihtelee niin paljon eri merkkien välillä, ettei se kerro ihmisestä mittään.

Vierailija
11/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jollain tavalla kuvottavaa kutsua naista ”isoksi”. Vaikka se olisikin totta niin itse en haluaisi ikinä kuulla olevani iso. Mielummin vaikka läskiksi haukuttaisiin kuin isoksi... naiselle nimittäin pahin mahdollinen asia on olla iso.

Vierailija
12/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen amatsooni.

Vierailija
13/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskoisi.

Vierailija
14/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta että nykyään reilusti ylipainoinen ihminen on ihmisten mielestä terveen näköinen. :O tähän tämä kehopositiivisuus on johtanut. Hän on vasta 27 ja tuossa kunnossa. Kaikki eli tasosairaudet 20v päästä..

Vierailija
15/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kurvit gimmalla, nam!

Vierailija
16/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän kokoa 46 alaosassa ja kokoa 42 yläosassa (olen latino, iso peffa) ja en usko että tuo uikkari on kokoa 46. Sanoisin 48, jopa 50. On todella tukeva tyttö!

Usko pois. Sinä olet siis ihan yhtä tukeva tyttö, kyllä se peili sen kertoo kunhan ymmärtää katsoa.

Vierailija
17/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairasta että nykyään reilusti ylipainoinen ihminen on ihmisten mielestä terveen näköinen. :O tähän tämä kehopositiivisuus on johtanut. Hän on vasta 27 ja tuossa kunnossa. Kaikki eli tasosairaudet 20v päästä..

Vilma ei ole mistään kohtaan ”terveysriski”. Vilmalla ei ole keskivartalolihavuutta, eli vaikka hänellä hiukan ylimääräistä olisikin, niin fakta on se, että jopa lääkärit ovat sanoneet, että BMI 30 on sallittu naisille, joille se pyöreys ei selkeästikään ole terveysriski (ei keskivartalolihavuutta, ei rasvamaksaa, korkeaa verenpainetta jne.). Älkää aina olettako jokaisen ei-hoikan naisen olevan ei-terve. Myös naisten optimipaino voi olla pienen ylipainon puolella, eli BMI:tä ei pidä tuijottaa liikaa.

Vierailija
18/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi on kyllä epäpätevä mittari, josta tulisi luopua.

Vierailija
19/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilma ei ole mistään kohtaan ”terveysriski”. Vilmalla ei ole keskivartalolihavuutta, eli vaikka hänellä hiukan ylimääräistä olisikin, niin fakta on se, että jopa lääkärit ovat sanoneet, että BMI 30 on sallittu naisille, joille se pyöreys ei selkeästikään ole terveysriski (ei keskivartalolihavuutta, ei rasvamaksaa, korkeaa verenpainetta jne.). Älkää aina olettako jokaisen ei-hoikan naisen olevan ei-terve. Myös naisten optimipaino voi olla pienen ylipainon puolella, eli BMI:tä ei pidä tuijottaa liikaa.

Aivan selvästi on? :D Ihmisillä on kyllä karannut mopo pahasti käsistä kehon terveyttä arvioidessa. Tuntuu että vasta kun ollaan tyyliin 300 kilosia ollaan nykystandardeilla lihavia. Tuon vyötärö on kaukana 80 sentistä eikä suinkaan siihen parempaan suuntaan.

Vierailija
20/29 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on jollain tavalla kuvottavaa kutsua naista ”isoksi”. Vaikka se olisikin totta niin itse en haluaisi ikinä kuulla olevani iso. Mielummin vaikka läskiksi haukuttaisiin kuin isoksi... naiselle nimittäin pahin mahdollinen asia on olla iso.

Ai miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän