Paljon sentteinä teidän nenän alhaalta huulen yläkohtaan saakka?
Mulla 2,1 senttiä. tarkoittaako tää sitä että oon ruma?
Kommentit (20)
Aikalailla tasan sentti. Mulla on voimakas amorinkaari sekä iso ylähuuli jotka varmaan lyhentää tuota väliä
Hakeeko joku oikeasti mittanauhan ja mittaa? :D
Vierailija kirjoitti:
paljo ssul
Etusormen paksuuden verran, eli noin sentti.
1,8cm.
Paljonko teillä on korvan pituus yläreunasta nipukkaan? Minulla on 6,7cm ja epäilen että minulla on isot korvat. Monilla muilla näyttää olevan pienemmät.
Vierailija kirjoitti:
1,8cm.
Paljonko teillä on korvan pituus yläreunasta nipukkaan? Minulla on 6,7cm ja epäilen että minulla on isot korvat. Monilla muilla näyttää olevan pienemmät.
Ja mieti, vanhetessa korvat vaan kasvavat...
2 cm. Ja ei tietenkään tarkoita että on ruma, riippuu ihan kasvojen muista mittasuhteista.
"Kaikenlaista ihmiset miettiikin... :D"
Tuo ns. filtrumin pituus on joillekin ihan pakkomielle, uskovat että ovat kauhean rumia jos se on pitkä. Mutta paljon löytyy sekä miehistä että naisista komeita ja kauniita, joilla ko. väli on pitkä.
Suomalaisilla lisäksi on ihan rotuominaisuus pitkähkö filtrum sitä kautta, kun nenä on yleensä suht lyhyt ja usein vielä kärjestä pysty.
Mittasin :D 1,8cm... en tykkää nenästäni ja huulet ohuet
Tasan kaks senttii. :) Ny koira pitää miuu hulluna ku mittailin itteeni, et kiitti vaa. :D
1,8 cm näyttäis olevan.
Olen 181 cm pitkä mies.
Ei oo todellista että menin ja mittasin. :D
1,2 cm näyttäisi olevan. Hieman keskivertoa lyhyempi nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
2 cm. Ja ei tietenkään tarkoita että on ruma, riippuu ihan kasvojen muista mittasuhteista.
"Kaikenlaista ihmiset miettiikin... :D"
Tuo ns. filtrumin pituus on joillekin ihan pakkomielle, uskovat että ovat kauhean rumia jos se on pitkä. Mutta paljon löytyy sekä miehistä että naisista komeita ja kauniita, joilla ko. väli on pitkä.
Suomalaisilla lisäksi on ihan rotuominaisuus pitkähkö filtrum sitä kautta, kun nenä on yleensä suht lyhyt ja usein vielä kärjestä pysty.
"Suomalaisilla lisäksi on ihan rotuominaisuus pitkähkö filtrum sitä kautta, kun nenä on yleensä suht lyhyt ja usein vielä kärjestä pysty."
Niin, kannattais katsoo, että minkä näköisen ihmisen kanssa niitä lapsosia tekee. Jos itsellä on esim. lyhyt, pysty nenä ja n**ssii lapsoset tyypin kanssa, jolla samat piirteet, niin tottakai ne vaan korostuu jälkeläisissä. Erikoiset piirteet voi olla se juttu, joka tekee ihmisestä kauniin ja persoonallisen mutta myös kantajalleen yks helvetinmoinen taakka.
Pitkää ylähuulta yhdistettynä kapeisiin huuliin pidetään yleisesti vähemmän kauniina piirteenä. Vanhana tuo vielä korostuu.
En tietenkään mittaa. Kokeilin sormella, näyttää noin parilta sentiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä sadat ihmiset ovat peilin edessä viivottimen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi aika hupsu kaveri halusi kerran mitata meidän vartalonmitat. Ensin lantio, sitten vyötärö, rintojeni kohdalla puristi mittanauhaa aivan täysillä niin pienelle kuin saa ja näytti raivokkaalta. Lopuksi halusi mitata vielä nenät ja ilakoi kun hänellä oli pari senttiä lyhyempi.
Kaikenlaista ihmiset miettiikin... :D