TIS- Vilma. Ei uskois että on kokoa 46.
Uimapukukuvan alla sanoo puvun olevan kokoa 46. Ei kyllä uskois, näyttää paljon hoikemmalta. 😲
https://www.seiska.fi/kotimaa/savayttava-synttaripimu-vasta-eronnut-tis…
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Näyttää mielestäni ihan hyvältä :)
Niin minustakin! Ja eikös henkkamaukan uikkarit ole aika pientä kokoa? Eli 46 vastaa varmaan 42-44 muissa kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Niin näyttää mutta tuo uikkari on kyllä pikkuisen turhan nafti eli olisiko oikeasti ennemmin kokoa 48?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minustakin! Ja eikös henkkamaukan uikkarit ole aika pientä kokoa? Eli 46 vastaa varmaan 42-44 muissa kaupoissa.
Uikkareista en tiedä mutta muutenhan noilla on päinvastoin normia isompi mitoitus eli mulle 42/44 kokoiselle on M ja L-kokoiset vaatteet sopivia. Miltei kaikkialla muualla sopivin on XL ja joissain merkeissä jopa XXL. Kerran tilasin ison kasan vaatteita hm:lta koossa XL ja ne oli jokainen ihan kuin telttoja mun päällä.
On tehty rasvanpoistoa vyötäröltä. Juuri ennen raskautta kävi toimenpiteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uikkareista en tiedä mutta muutenhan noilla on päinvastoin normia isompi mitoitus eli mulle 42/44 kokoiselle on M ja L-kokoiset vaatteet sopivia. Miltei kaikkialla muualla sopivin on XL ja joissain merkeissä jopa XXL. Kerran tilasin ison kasan vaatteita hm:lta koossa XL ja ne oli jokainen ihan kuin telttoja mun päällä.
Mun kokemuksen mukaan puolestaan koot vaihtelee tosi paljon. Joku mekko voi olla tosi pientä kokoa vaikka lappu näyttää 44.
Oletko varma että oot ostanut normimallistosta etkä plussapuolelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on jollain tavalla kuvottavaa kutsua naista ”isoksi”. Vaikka se olisikin totta niin itse en haluaisi ikinä kuulla olevani iso. Mielummin vaikka läskiksi haukuttaisiin kuin isoksi... naiselle nimittäin pahin mahdollinen asia on olla iso.
Ai miksi?
Sama kuin kutsuisi miestä siroksi. Kiihottuvat siitä tosi paljon. Not!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan puolestaan koot vaihtelee tosi paljon. Joku mekko voi olla tosi pientä kokoa vaikka lappu näyttää 44.
Oletko varma että oot ostanut normimallistosta etkä plussapuolelta?
Mä käytin rippi-ikäisenä kokoa M, painoa oli n 50 kiloa. Mullekin menee nykyään hooämmän vaatteissa koko xs-s. En todellakaan usko, että nyt muutamaa kiloa painavampana tisseineni ja hanurini kanssa olen ainakaan pienentynyt 17 vuodessa.
Mutta joo, vaihtelee merkkien välillä. Jossain mahtuu koko 34 ja jossakin voi olla 40.