Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko salarakas aina kynnysmatto?

Vierailija
13.04.2021 |

Millaiset kokemukset tai ajatukset teillä on rinnakkaissuhteesta? Toisilla on elämässä kaksi rakasta esim. kämppis ja salarakas, mutta uskon että rakkautta ja hyvää kohtelua on vaikea antaa useammalle. Aina siinä on kärsii joku. Miten on?

Kommentit (209)

Vierailija
101/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden salarakas/pettäjäsekoilijoiden kakarat yhtä hulluja. Kertovat vaikka mitä juttuja isien ja äitiehdokkaiden sekoiluista viikonloppu/vuoroviikko ties mistä elämästä. Näkevät ja kuulevat vaikka mitä.

No niin, rauhoitutaanpas sitten tuosta moraalipaniikista. Lapsia ei paljon kiinnosta aikuisten asiat, mutta sinä tietysti pumppaat heitä silmät ymmyrkäisinä, jos saisit jotain juoruja aikaiseksi.

Kyllä he itse kertovat, mitä havaitsevat. Ovat varsin tietoisia, kuka on joku iskän uus tyttöystävä ym. Korvat punaisina näitä juttuja kuunnellaan.

No voi kauheeta. Miten tästä eteenpäin?

Sun tehtävä miettiä, mä kerään todistusaineistoa lastensuojeluun.

Vierailija
102/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden salarakas/pettäjäsekoilijoiden kakarat yhtä hulluja. Kertovat vaikka mitä juttuja isien ja äitiehdokkaiden sekoiluista viikonloppu/vuoroviikko ties mistä elämästä. Näkevät ja kuulevat vaikka mitä.

No niin, rauhoitutaanpas sitten tuosta moraalipaniikista. Lapsia ei paljon kiinnosta aikuisten asiat, mutta sinä tietysti pumppaat heitä silmät ymmyrkäisinä, jos saisit jotain juoruja aikaiseksi.

Kyllä he itse kertovat, mitä havaitsevat. Ovat varsin tietoisia, kuka on joku iskän uus tyttöystävä ym. Korvat punaisina näitä juttuja kuunnellaan.

Pienipalkkaiset naiset taas touhukkaina. Samaan aikaan toisaalla... mäntä jyskyttää menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia kyllä kiinnostaa ja he kyllä kärsivät, vaikka kuinka itsekkäät pettäjät itselleen mitä selittelisivät. Ei ole kiva lapsena joutua noita juttuja kohtaamaan. Pettäjät ovat usein ylipäätään itsekkäitä - etenkin perheelliset sellaiset.

T.pettäjän lapsena kasvanut 🙃

Tämä. Mutta eihän nämä sekoilijat näe kuin oman etunsa. Minä minä-asenteella tuhotaan monen monen lapsen ja muiden aikuisten elämä.

Vierailija
104/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei aina. Mieheni ja minä olimme salasuhteessa 11 vuotta sitten. Erosimme kumpikin ja nyt meillä on 3 lasta ja edelleen onnellinen avioliitto. Emme jääneet koskaan kiinni siitä, että meillä oli suhde jo aiemmin. En katso olevani kynnysmatto eikä mihenikään ole minun kynnysmatto.

Jääneet kiinni!! Kehtaa vielä kehua!

Eli siis rehellisesti huor....tte! Just. Täysiä paskoja kumpikin.

Jaa missä olen kehunut? Ainoastaan totesin. Edelleen minusta hyvä, että silloiset kumppanimme säästyivät tiedolta, koska emme olisi halunneet loukata heitä vielä enempää.

En ole sanonut, että olisin ylpeä suhteemme alusta, mutta 10 vuotinen onnnellinen avioliitto kertoo, että teimme oikein. Kumpikin meistä oli onnettomassa liitossa väärän ihmisen kanssa, joten en osaa katuakaan.

Hyvä että tiedätte kumpikin toisistanne mihin pystytte. Kannattaa aina kuitenkin pitää toinen silmä raollaan varmuuden vuoksi, koskaan et tiedä milloin puukko sojottaa selässäsi uskollisen puolisosi ansiosta.

Ei ole meillä tapana. Aika vahva mielipide puolisostani, jota et ole koskaan tavannut. Samoin kun et tiedä entisistä parisuhteistamme mitään eli mikä ajoi suhteeseen ja eroon? Esim. Pettäminen... koita päästä eroon ventovieraita kohtaan tuntemastani katkeruudesta.

Ai että sun piti sitten kostaa, pettää? Ri sitten löytynyt aikuismaista ratkaisua, esim. rehellusesti ensin ero, sitten uutta äijää kuvioon?

Älä viitsi tehdä päätelmiä omasta päästäsi. Missä olen sanonut, että juuri minua on petetty? Yritä sinä nyt keskittyä omaan suhteeseeni ja hoida tuo katkeruus ois päiväjärjestyksestä. Anna arvaan sinulla ei ole parisuhdetta?

Hieno ihminen olet, kun pystyt haukkumaan yli vuosikymmenen kestäneen parisuhteen, mihin syntynyt 3 lasta ja silti liitto saatu pidettyä onnellisena. Kerro hiukan omasta parisuhteessasi.

Vierailija
105/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienipalkkaiset naiset taas touhukkaina. Samaan aikaan toisaalla... mäntä jyskyttää menemään.

Siitä vaan, tulet yllättymään!

Vierailija
106/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas voi olla ikään kuin FWB-suhteen osapuoli, joskin tietoisesta petokseen osallistumisestaan johtuen pelkurimainen ja selkärangaton.

Pettäjä on tietysti vielä halveksuttavampi moraaliltaan. On todella noloa toimia toisen selän takana ja teeskennellä kunnollista.

Mutta suhteen osapuolien ei siis välttämättä tarvitse olla kynnysmattoja. Moni salarakas voi esimerkiksi tuntea fyysistä vetoa tähän pettäjään, mutta olla sitä mieltä, että ihmisenä rakastaja ei ole niin kiinnostava tai viehättävä, että salarakas haluaisi hänestä muuta kuin elävän seksilelun.

Vierailija
107/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan, tulet yllättymään!

Tuskin.

Vierailija
108/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei aina. Mieheni ja minä olimme salasuhteessa 11 vuotta sitten. Erosimme kumpikin ja nyt meillä on 3 lasta ja edelleen onnellinen avioliitto. Emme jääneet koskaan kiinni siitä, että meillä oli suhde jo aiemmin. En katso olevani kynnysmatto eikä mihenikään ole minun kynnysmatto.

Jaa missä olen kehunut? Ainoastaan totesin. Edelleen minusta hyvä, että silloiset kumppanimme säästyivät tiedolta, koska emme olisi halunneet loukata heitä vielä enempää.

En ole sanonut, että olisin ylpeä suhteemme alusta, mutta 10 vuotinen onnnellinen avioliitto kertoo, että teimme oikein. Kumpikin meistä oli onnettomassa liitossa väärän ihmisen kanssa, joten en osaa katuakaan.

Hyvä että tiedätte kumpikin toisistanne mihin pystytte. Kannattaa aina kuitenkin pitää toinen silmä raollaan varmuuden vuoksi, koskaan et tiedä milloin puukko sojottaa selässäsi uskollisen puolisosi ansiosta.

Ei ole meillä tapana. Aika vahva mielipide puolisostani, jota et ole koskaan tavannut. Samoin kun et tiedä entisistä parisuhteistamme mitään eli mikä ajoi suhteeseen ja eroon? Esim. Pettäminen... koita päästä eroon ventovieraita kohtaan tuntemastani katkeruudesta.

Ai että sun piti sitten kostaa, pettää? Ri sitten löytynyt aikuismaista ratkaisua, esim. rehellusesti ensin ero, sitten uutta äijää kuvioon?

Älä viitsi tehdä päätelmiä omasta päästäsi. Missä olen sanonut, että juuri minua on petetty? Yritä sinä nyt keskittyä omaan suhteeseeni ja hoida tuo katkeruus ois päiväjärjestyksestä. Anna arvaan sinulla ei ole parisuhdetta?

Hieno ihminen olet, kun pystyt haukkumaan yli vuosikymmenen kestäneen parisuhteen, mihin syntynyt 3 lasta ja silti liitto saatu pidettyä onnellisena. Kerro hiukan omasta parisuhteessasi.

Elä harhoissas, ukkos pettää sua, niikuin ennen sua.

Vierailija
109/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syntyy tämä raivokkuus? Miksi ei pystytä keskustelemaan rauhallisesti?

Vierailija
110/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä tämä vaimojen luulo omasta erityisyydestä on tullut, mutta kerronpa nyt erään jutun näin petettynä vaimona ja myös pettäjänä. Sen salarakkaan kanssa tehdään ja koetaan sellaisia asioita mitä et ole ikinä kokenut puolisosi kanssa. Harrastetaan sellaista seksiä ja läheisyyttä, niin henkistä kuin fyysistä mistä puolisosi ei osaa edes haaveilla, käydään niissä paikoissa ja tehdään asioita mitä puolisosi on aina pyytänyt, mutta et ole viitsinyt. Salarakas saa vain parasta ja puolisolle on jämät. Puoliso ei ole suhteen alussa saanut edes rippeitä siitä mitä salarakas saa täysin itsestään selvinä asioina alusta asti.

Samaa mieltä muuten, mutta kyllä puolisokin on saattanut saada samaa suhteen alkuvaiheessa, suhteet muuttuvat ajan kuluessa. Ja jos on välttelevä kiintymyssuhdemalli (voi olla nainen tai mies) niin on helpompi antaa läheisyyttä vähän vieraammalle ihmiselle, ja siksi voi tuntua, että "salaraakkaan" kanssa on enemmän läheisyyttä ja parempaa seksiä.

Vierailija
111/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elä harhoissas, ukkos pettää sua, niikuin ennen sua.

Nyt taidat kuule sinä elää harhoissasi, kun kommentoit ventovieraiden ihmisten parisuhdetta. Ikävä tuottaa pettymys, mutta mieheni ei petä minua. Kaikkea hyvää sinulle elämässäsi.

Vierailija
112/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemassaoleva parisuhde ei mitenkään estä ihmistä rakastumasta toiseen. Osa ihmisistä on niin itsekkäitä, että he uskovat, että heillä on oikeus sekä uuteen rakkauteen että vanhaan parisuhteeseen. Pettäjä kohtelee kaikkia kumppaneitaan kynnysmattoina.

Näin, nämä on näitä tunnevammaisia, joilla henkisen pettämisen lisäksi on oma oikeutus tuhota monen muun elämä. Pettäjien aivokapasiteetti ei riitä ymmärtämään tekojensa seurauksiin saakka, sitten itketään kun elämä repaleina.

Pettäjät oikeuttavat itsensä syömään kotona täytekakkua ja salassyömään leivoksia joka kuppilassa.

Vierailija
113/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisollasi on "salarakas" tai"rinnakkaissuhde" sinä et tiedä kenen eritteitä hänellä on suussaan kun pusuttelette.

Salarakas sen sijaa tietää että todennäköisesti sinun eritteitäsi on puolisosi suussa kun hän pusuttelee sitä, mutta hän ei joko välitä siitä tai kieltää sen. Tai sitten pettävä puolisosi valehtelle myös "rinnakkaissuhteessa".

Vierailija
114/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sun juttujas kun lukee, niin ei tarvii kummoinen salapoliisi olla. Liian läpinäkyvää puolustelua aidolle huo... selle.

Vierailija
115/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä tämä vaimojen luulo omasta erityisyydestä on tullut, mutta kerronpa nyt erään jutun näin petettynä vaimona ja myös pettäjänä. Sen salarakkaan kanssa tehdään ja koetaan sellaisia asioita mitä et ole ikinä kokenut puolisosi kanssa. Harrastetaan sellaista seksiä ja läheisyyttä, niin henkistä kuin fyysistä mistä puolisosi ei osaa edes haaveilla, käydään niissä paikoissa ja tehdään asioita mitä puolisosi on aina pyytänyt, mutta et ole viitsinyt. Salarakas saa vain parasta ja puolisolle on jämät. Puoliso ei ole suhteen alussa saanut edes rippeitä siitä mitä salarakas saa täysin itsestään selvinä asioina alusta asti.

Samaa mieltä muuten, mutta kyllä puolisokin on saattanut saada samaa suhteen alkuvaiheessa, suhteet muuttuvat ajan kuluessa. Ja jos on välttelevä kiintymyssuhdemalli (voi olla nainen tai mies) niin on helpompi antaa läheisyyttä vähän vieraammalle ihmiselle, ja siksi voi tuntua, että "salaraakkaan" kanssa on enemmän läheisyyttä ja parempaa seksiä.

Kyse siis persoonallisuushäiriöstä, tunnevammaisesta tms. riippuen henkilön muista piirteistä.

Vierailija
116/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puolisollasi on "salarakas" tai"rinnakkaissuhde" sinä et tiedä kenen eritteitä hänellä on suussaan kun pusuttelette.

Salarakas sen sijaa tietää että todennäköisesti sinun eritteitäsi on puolisosi suussa kun hän pusuttelee sitä, mutta hän ei joko välitä siitä tai kieltää sen. Tai sitten pettävä puolisosi valehtelle myös "rinnakkaissuhteessa".

Näin, todellinen Sodoma ja Gomorra. Huh huh, tautien määrää.

Vierailija
117/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävintä näissä tapauksissa lasten kärsimysten lisäksi, ovat epätoivotut raskaudet, abortit, taudit ym. , jotka tabuaiheita.

Surkeaa, kun samat naamat jatkuvasti jonkun hoidon tai lääkityksen tarpeessa, henkisen tai fyysisen.

Vierailija
118/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että tällaiset keskustelut muuttuvat aina oletetun salarakas NAISEN hankkimiseksi. Yhtä usein kai MIES on se toinen salarakas.

Sukupuoli ei muuta toimintaa mitenkään hyväksytyksi.

Vierailija
119/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko olevasi panosi ainoa salarakas?

Vierailija
120/209 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä syntyy tämä raivokkuus? Miksi ei pystytä keskustelemaan rauhallisesti?

Miksi ihmiset eivät saisi esittää omaa näkemystään? Eikö pettäminen ole todella väärin ja moraalitonta?

Hyväksytkö pettämisen myös vaimoltasi/ mieheltäsi/ salarakkaaltasi SINUUA kohtaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä