Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palvojaa te vaan tätä lämpöä mutta migreeniä sairastavana minä en nauti!

Vierailija
20.06.2023 |

Alkoi helteet niin alkoi myös migreenit. Kolmas päivä menossa tätä kivaa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös migreeni, auraton ja päätä särkenyt pari päivää. Heti kun sade ja ukkonen tuli päälle niin päänsärky loppui.

Riesana mulla vielä kilpparin vajaa toiminta. Töissä tuntui,että olen kuin krapulainen. Hiki valui ja päätä särki..

Vierailija
2/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama homma! Tuntuu ettei Suomessa saa mistään hinnasta kritisoida helteitä, vaikka monet myös kärsivät niistä. Itsellä tuplaantuu kesällä migreenikohtaukset helteen takia, että sadepäiviä odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin särkenyt päätä koko illan. Olen migreenitön.

Vierailija
4/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki reissupäivät tässä kuussa on osuneet juuri niille päiville kun ollut hellettä se 30 astetta.

Vierailija
5/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös migreeni ja couperosa iho. Onneksi helteitä on vain korkeintaan 4-8 vk. Ihan kauheaa kun ei voi harrastaa liikuntaa kesä-heinäkuussa.

Olisipa aina syys- loka- tai toukokuu.

Vierailija
6/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama homma! Tuntuu ettei Suomessa saa mistään hinnasta kritisoida helteitä, vaikka monet myös kärsivät niistä. Itsellä tuplaantuu kesällä migreenikohtaukset helteen takia, että sadepäiviä odotellessa.

Minulla myös lisääntynyt. Töissä on silti käytävä ja kun ottaa lääkkeen niin sitten on väsynyt vielä päälle kun lääke väsyttää. Estolääkitys on mutta kesäisin se tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa vaikka normaalisti auttaa.

Vierailija
7/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaikki reissupäivät tässä kuussa on osuneet juuri niille päiville kun ollut hellettä se 30 astetta.

Kärsitkö migreenistä?

Vierailija
8/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni täälläkin riesana. Helteellä ei pää vaan toimi kunnolla, vaikka oikea estolääke onkin pitänyt kovat kohtaukset hallinnassa. Puoliso on todennut, että 23 astetta on korkein lämpötila jonka pääni kestää. Sen jälkeen puhun ihan pehmeitä ja käyn hitaalla. Toimin myös tehokkaana ukkostutkana.

Helteen lisäksi lääkärit päättivät pistää lääkitykseni uusiksi. Vanha hyvä estolääke poistettiin leikkauksen jälkeen, olin 2 viikkoa migreenikohtausten takia vuodepotilaana. Uusi estolääke aiheutti 2 viikon ripulin, oksentelun ja unihäiriöt. Tänään lopetin sen ja sain luvan palata vanhaan, tosin puolikkaalla annoksella. No vessan lattia on ainakin viileä, eikä ole ollut tarvetta ulkoilla helteessä.

Vierailija
9/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Migreeni täälläkin riesana. Helteellä ei pää vaan toimi kunnolla, vaikka oikea estolääke onkin pitänyt kovat kohtaukset hallinnassa. Puoliso on todennut, että 23 astetta on korkein lämpötila jonka pääni kestää. Sen jälkeen puhun ihan pehmeitä ja käyn hitaalla. Toimin myös tehokkaana ukkostutkana.

Helteen lisäksi lääkärit päättivät pistää lääkitykseni uusiksi. Vanha hyvä estolääke poistettiin leikkauksen jälkeen, olin 2 viikkoa migreenikohtausten takia vuodepotilaana. Uusi estolääke aiheutti 2 viikon ripulin, oksentelun ja unihäiriöt. Tänään lopetin sen ja sain luvan palata vanhaan, tosin puolikkaalla annoksella. No vessan lattia on ainakin viileä, eikä ole ollut tarvetta ulkoilla helteessä.

Tsemiä helteisiin💪

Vierailija
10/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Migreeni ja tukkoinen olo. Muuten ei ole ollut migreeniä aikoihin. Olen myös hyvä ukkostutka.

Vierailija
11/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni ja kuumuus on vienyt yöunet jo monelta yöltä. Aamulla pilleri nassuun ja töihin jossa ohan sikakuuma.

Vierailija
12/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa eikö me muut saada nauttia helteistä kun sulla on migreeni?

Vierailija
13/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu lämmöstä, vaan siitä, että on tulossa ukkosta.

Vierailija
14/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap ei tykkää kesästä ei saa kukaan muukaan tykätä? 

Vierailija
15/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ap ei tykkää kesästä ei saa kukaan muukaan tykätä? 

Ei ap sanonut ettei tykkää kesästä. Kannattaa lukea ja ymmärtää lukemansa.

Vierailija
16/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Se on kenkku sairaus.

Mulla on samaa vaivaa, lämpö laukaisee migreenikohtauksen. Olen sikäli tosi onnekas, että viime päivät olen pysytellyt kokonaan sisätiloissa, jossa meillä on ilmalämpöpumppu. Ilman sitä olisin ihan tööt vuorokauden ympäri.

Vierailija
17/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös migreeni, itsemurhapäänsäryt ym.. En enää pärjäisi ellen voisi olla kesiä mökillä. Tsemppiä rakkaat kanssakärsijät ja toivotaan, että pian helpottaa.

Vierailija
18/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei johdu lämmöstä, vaan siitä, että on tulossa ukkosta.

30 vuotta migreenia sairastaneena voin sanoa että migreeni ilmenee helteillä ei niinkään ukkosen aikaan. Ukkosen aikaan voi olla tavis päänsärky. Kaikkien migreenit ei tosin ole samanlaisia. Ja jos ei sairasta migreeniä niin ei voi tulla sitä sairastavalle kommentoimaan mitään siitä mikä sen aiheuttaa tai ei aiheuta.

Vierailija
19/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, voi kun tulis viileämpi.

Vierailija
20/48 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas migreeni on pysytellyt poissa. Kevätaurinko ja ukonilma on pahimpia. Tää helle ei oo yhtään haitannut. En oo edes hattua käyttänyt.

Muistakaa juoda riittävästi vettä ja vichyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi