Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelu hiiteen, kun ostat maksusitoumuksella!

Vierailija
12.04.2021 |

Mua hävettää muutenkin tämä tilanne, kun osapäivätyöllä ei tule omillaan toimeen ja jouduin pyytämään toimeentulokea pyykinpesukoneen hajottua. Lapsen kanssa menin sitten liikkeeseen, johon tuo maksusitoumus myönnettiin.

Myyjä oli erittäin ok ja avulias, eikä moksiskaan maksusitoumuksesta. Tiesi toki, että hinta ylittää luvatun summan, mutta ei kertonut sen olevan este, että maksan itse loput.

Kassa sitten olikin eri ihminen ja hänen oli ihan pakko kuuluvaan ääneen todeta, että niin tämä on maksusitoumus. Emme voi myydä tuoteyta, kun summa ylittää sovitun summan. Soitto esimiehelle :"täällä on TAAS maksusitoumus mikä ylittää esitetyn summan". En voi myydä tuotetta tähän hintaan, voit mennä etsimään toisen tuotteen. Olin niin loppu siinä vaiheessa, että kiitin ja poistuimme paikalta. Olisiko minun pitänyt olla tuosta asiasta tietoinen, että tuotteen täytyy olla maksimissaan sen hintainen kuin paperissa lukee? Mutta eniten ärsyttää se, että noin arkaluontoinen juttu (maksusitoumus) pitää mainita kuuluvaan ääneen. En tiedä nyt mitä tehdä, en pysty enää menemään sinne takaisin tuon jälkeen. Olen kyllä jo kohta kuukauden pessyt pyykkimme käsin.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaanko maksusitopumuksia nykyään muillekin kuin niille, joilla ei itsellä ole varaa maksaa ostoksiaan? Mistä tt-tukilaiselle yhtäkkiä olisi voinut satojen eurojen säästöt kertyä, kun sen tt-tuen saanti perustuu henkilön varattomuuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla