Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok että olen vihainen koska mies seuraa exän elämää

Vierailija
12.04.2021 |

Olen siis vihainen ja loukkaantunut enkä tiedä miksi. Nykyinen mies seurusteli tämän exän kanssa melkein 20 vuotta sitten teininä ja edelleen googlailee ja etsii suomesta. Exö petti ja jätti rumasti. Mies on sellainen sinisilmäinen hölmö jota on helppo käyttää hyväksi ja tätä nainen tekikin. Vihastuttaa jo sekin että mies vain roikkuu exässä eikä tajua tätä kuviota. Raivostuttaa mutta miksi. Olenko mustasukkainen vaikka ei ole näkyvää syytä koska mies on kuitenkin uskollinen ja liitto toimii hyvin.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että seuraa? Kertoiko sinulle?

Tähän minäkin haluaisin kuulla vastauksen.

Voisko edes joskus unohtaa nuo "puhelin- sähköposti, viestintä- ja muut salaisuudet, kiellot ja laittomuudet" ja keskittyä siihen perusasiaan, että mies antaa liikaa huomiotaan exälleen?  Ketju menee taas siihen, että toinen toistaan parempi pätijä alkaa linkittää lainkoukeroita ja syyttelee rikolliseksi ja kertoo, että näistä tulee vankeutta jne. Ap varmasti tämän tietääkin jo...   -ei ap

En kyllä alkuperäisellä kysymyksellä tuota tarkoittanut, vaan ainoastaan sitä mitä kysyin. Jos mies kerran itse kertoo googlaavansa ja seuraavansa eksää, niin teillähän on tosi hyvät avoimet välit eikä mitään suhmuroi tia selän takana. Siitä vaan keskustelemaan asia loppuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko edes joskus unohtaa nuo "puhelin- sähköposti, viestintä- ja muut salaisuudet, kiellot ja laittomuudet" ja keskittyä siihen perusasiaan, että mies antaa liikaa huomiotaan exälleen?  Ketju menee taas siihen, että toinen toistaan parempi pätijä alkaa linkittää lainkoukeroita ja syyttelee rikolliseksi ja kertoo, että näistä tulee vankeutta jne. Ap varmasti tämän tietääkin jo...   -ei ap

En kyllä alkuperäisellä kysymyksellä tuota tarkoittanut, vaan ainoastaan sitä mitä kysyin. Jos mies kerran itse kertoo googlaavansa ja seuraavansa eksää, niin teillähän on tosi hyvät avoimet välit eikä mitään suhmuroi tia selän takana. Siitä vaan keskustelemaan asia loppuun!

No oikeastaan kertoo vasta sitten kun kysytään ja kertoo aika vähän, koska asioista on juteltu ja aina ilmenee jotain uutta. Minun mielestä kertomatta jättäminen on valehtelua. Ja jotenkin tuntuu typerältä että minä pahoita mieleni asiasta joka oikeastaan on mieheni asia jos pitää yhteyttä.

Koen tarpeelliseksi olla tietoinen siitä että hän etsiskelee exää koska ex on vähän kiero. Ja aika hullua sanoa näin tuntematta häntä, mutta sellaisen kuvan minä olen saanut ja haluan suojella miestäni. Ja hänet olen valinnut ja hän minut. Ex on ikävä kivi kengässä eikä mies tajua että minä saan suuttua jos joku mun paikalle pyrkii. Ja jos miestä on sattunut ennenkin kun exä petti selän takana ja piti narussa. Kuulosti suhde siltä että poika tykkää tytöstä ja tytöstä se o kivaa-suhteelta. Ja sellaista haikailee!

Ap

Vierailija
24/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kaikki on sallittua. Mitä siinä kyselet.

Vierailija
25/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oikeastaan kertoo vasta sitten kun kysytään ja kertoo aika vähän, koska asioista on juteltu ja aina ilmenee jotain uutta. Minun mielestä kertomatta jättäminen on valehtelua. Ja jotenkin tuntuu typerältä että minä pahoita mieleni asiasta joka oikeastaan on mieheni asia jos pitää yhteyttä.

Koen tarpeelliseksi olla tietoinen siitä että hän etsiskelee exää koska ex on vähän kiero. Ja aika hullua sanoa näin tuntematta häntä, mutta sellaisen kuvan minä olen saanut ja haluan suojella miestäni. Ja hänet olen valinnut ja hän minut. Ex on ikävä kivi kengässä eikä mies tajua että minä saan suuttua jos joku mun paikalle pyrkii. Ja jos miestä on sattunut ennenkin kun exä petti selän takana ja piti narussa. Kuulosti suhde siltä että poika tykkää tytöstä ja tytöstä se o kivaa-suhteelta. Ja sellaista haikailee!

Ap

Miten ihmeessä osasit kysyä tuollaista asiaa, kun siis jättikin kertomatta? En pysy kärryillä, että kertoiko itse vai ei.

Vierailija
26/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok olla tuollaisesta vihainen. Olet liian mustasukkainen.

Vierailija
27/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en yhtään ihmettele, jos mies haikailisikin exänsä perään. Sen verran myrkyllisiä ja katkeria nuo ap:n kommentit ovat. Jos olisin mies, en jaksaisi tuollaista naista päivääkään.

Ja toisaalta en jaksaisi noin katkeraa ja mustasukkaista miestäkään. Olisi ihan h-vettiä, jos kumppani kyttäisi koko ajan some-tekemisiäni ja se jos mikä ajaisi entistäkin enemmän haaveilemaan existäni tai jostain ihan uudesta kumppanista.

Vierailija
28/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan toi vähän erikoista et vielä 16v jälkee eksät kummittelee tollai ja aiheuttaa närää teidän välille. Miettisin ehkä ihan ekaks sitä... en ole ollut noin pitkässä suhteessa mut voin sanoa et jos mun mies käyttäyttis noin niin sanoisin aika napakasti asiasta ja jos ei käytös muutu ja eksät unohu niin voi olla etten jaksaia kattella. Riippuu kyllä niin paljon muustakin. Ihan ok olla hyvissä väleissä ja vaikka vielä välillä jutellakkin eksälle jos se on oikeasti harmitonta ja rehellistä touhua. Tommonen on-off viestittely ja salamyhkäinen googlettelu vielä 16v jälkeen on... kaikinpuolin outoa...

Vierailija
29/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa en yhtään ihmettele, jos mies haikailisikin exänsä perään. Sen verran myrkyllisiä ja katkeria nuo ap:n kommentit ovat. Jos olisin mies, en jaksaisi tuollaista naista päivääkään.

Ja toisaalta en jaksaisi noin katkeraa ja mustasukkaista miestäkään. Olisi ihan h-vettiä, jos kumppani kyttäisi koko ajan some-tekemisiäni ja se jos mikä ajaisi entistäkin enemmän haaveilemaan existäni tai jostain ihan uudesta kumppanista.

Ota huomioon et tilannetta jatkunut jo 16v. Ei oo siis mikää vaan nykyajan someilmiö tms. ja voi olla et aluksi on ollut Apkin ymmärtäväinen ja kuvitellu et tilanne muuttuu jne. ja nyt mennyt sit kuppi vihdoin nurin kun taas tää exän haamu on ilmestyny heidän elämään. Ei se suhde oo ihan kamala voinut olla jos 16v ovat yhdessä olleet. Siksi munkin mielestä on tosi outoa et toi exä vieläkin kummittelee. Luulis jo miehenki unohtaneen jos ois yli päässyt.

Vierailija
30/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osasin kysyä pitääkö hän eksäänsä yhteyttä koska olin nähnyt että viestiä tulee ja kysyin onko googlannut koska löysin siitä todisteita että oli. Annoin hänelle tilaisuuden selittää enkä käynyt päälle kuin yleinen syyttäjä. Sitten kertoi että on viestitellyt koska exä lähestyi (pahat mielessään). Myöhemmin kun aikaa oli kulunut nousi tämä exä taas esiin. Kysyin ja esitin todisteet. Googlaus oli tietoinen teko. Annoin selittää ja puhuttiin miksi etsii exää. Sanoi että halusi tietää mitä sille kuuluu. Minä suutuin koska taas tämä nainen nousi esiin. Sen verran luotan mieheeni että vaikka jotain mun Selän takana tekisikin hän jäisi siitä kiinni koska olen ajan saatossa huomannut että hän ei ole kovin fiksu peittämään jälkiään.

Taas sitten viikonloppuna nousi ex esiin ihan muista asiayhteyksistä ja mies vahingossa lipsautti ajatelleensa häntä. Kun asiasta puhuttiin neutraaliin sävyyn hän imitoi exää. Siitä nyt suutuin että taas tämä ex hyppäsi esiin. Ei mulla ole tarvetta seurata mieheni tekemisiä somessa koska tiedän että hän on sellainen rakastuin mä luuseriin-kappaleen mies. Jää kiinni tekemisistään ja vähän juuri sellainen sinisilmäinen hölmö joka ei ymmärrä että imartelevat ja kivoja puhuvat ihmiset eivät välttämättä sitä oikeasti ole.

Tässä koko jutussa pääpointti oli se että miksi hemmetissä mua suututtaa tämä miehen toiminta? Pähkäilin että haluan suojella miestäni ja hänen puolesta minua suututtaa että hän kaipailee exää joka satutti häntä. Ja vielä siitä huolimatta etsii häntä. Itsesuojeluvaisto ei ole kyllä hänellä kohdillaan.

Ap

Vierailija
31/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota huomioon et tilannetta jatkunut jo 16v. Ei oo siis mikää vaan nykyajan someilmiö tms. ja voi olla et aluksi on ollut Apkin ymmärtäväinen ja kuvitellu et tilanne muuttuu jne. ja nyt mennyt sit kuppi vihdoin nurin kun taas tää exän haamu on ilmestyny heidän elämään. Ei se suhde oo ihan kamala voinut olla jos 16v ovat yhdessä olleet. Siksi munkin mielestä on tosi outoa et toi exä vieläkin kummittelee. Luulis jo miehenki unohtaneen jos ois yli päässyt.

No ei ole päässyt

Vierailija
32/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
33/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä osasin kysyä pitääkö hän eksäänsä yhteyttä koska olin nähnyt että viestiä tulee ja kysyin onko googlannut koska löysin siitä todisteita että oli. Annoin hänelle tilaisuuden selittää enkä käynyt päälle kuin yleinen syyttäjä. Sitten kertoi että on viestitellyt koska exä lähestyi (pahat mielessään). Myöhemmin kun aikaa oli kulunut nousi tämä exä taas esiin. Kysyin ja esitin todisteet. Googlaus oli tietoinen teko. Annoin selittää ja puhuttiin miksi etsii exää. Sanoi että halusi tietää mitä sille kuuluu. Minä suutuin koska taas tämä nainen nousi esiin. Sen verran luotan mieheeni että vaikka jotain mun Selän takana tekisikin hän jäisi siitä kiinni koska olen ajan saatossa huomannut että hän ei ole kovin fiksu peittämään jälkiään.

Taas sitten viikonloppuna nousi ex esiin ihan muista asiayhteyksistä ja mies vahingossa lipsautti ajatelleensa häntä. Kun asiasta puhuttiin neutraaliin sävyyn hän imitoi exää. Siitä nyt suutuin että taas tämä ex hyppäsi esiin. Ei mulla ole tarvetta seurata mieheni tekemisiä somessa koska tiedän että hän on sellainen rakastuin mä luuseriin-kappaleen mies. Jää kiinni tekemisistään ja vähän juuri sellainen sinisilmäinen hölmö joka ei ymmärrä että imartelevat ja kivoja puhuvat ihmiset eivät välttämättä sitä oikeasti ole.

Tässä koko jutussa pääpointti oli se että miksi hemmetissä mua suututtaa tämä miehen toiminta? Pähkäilin että haluan suojella miestäni ja hänen puolesta minua suututtaa että hän kaipailee exää joka satutti häntä. Ja vielä siitä huolimatta etsii häntä. Itsesuojeluvaisto ei ole kyllä hänellä kohdillaan.

Ap

Kuulostaa vähän sille että miehesi on selkärangaton tyyppi joka menee aina sinne minne pyydetään, koska ei osaa sanoa ei, etkä pysty luottamaan mieheen tämän takia.

Vierailija
34/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possessiivisuffiksin käyttö auttaa lukijaa ymmärtämään kenestä ja kenen eksästä milloinkin on puhe...

Vierailija
35/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Possessiivisuffiksin käyttö auttaa lukijaa ymmärtämään kenestä ja kenen eksästä milloinkin on puhe...

Missään vaiheessa ei ole puhuttu muista kuin miehen eksästä.

Vierailija
36/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa vähän sille että miehesi on selkärangaton tyyppi joka menee aina sinne minne pyydetään, koska ei osaa sanoa ei, etkä pysty luottamaan mieheen tämän takia.

No joo en luota toisiin jotka on hänen kanssaan tekemisissä.

Miksi sitten ei tee niin kuin olen toivonut että ei etsisi enää kun ei kerta mitään facebook-ystävyyttäkään ole. En tosin tiedä onko ystäviä kun en pääse näkemään hänen ystäviään. Ja jos ei välitä enää eksästä niin lakkaisi etsimästä ja yksinkertaisesti kertoisi heti kun tyyppi hyppää vastaan ettei tarvitsisi aina jäädä kiinni ja sitten selitellä. Meillä arvostetaan rehellisyyttä ja keskustelua ja vuosia kun on jo näin paljon on me jotain oikein tehty. Tämä asia on se joka hiertää. Jos ollaan rehellisiä muissa asioissa mutta ei tässä niin miksi ei tässäkin? Kertokaa onko tähän joku yksinkertainen syy mitä minä en näe. Rakkaus? Stalkkaus? Minä? Joku jännittyksen tunne?

Ap

Vierailija
37/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on koko ajan ollut suhde keskenään, sinä olet ylimääräinen

Vierailija
38/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No joo en luota toisiin jotka on hänen kanssaan tekemisissä.

..............

Ap

Mitä ihmeen väliä sillä on luotatko muihin, kysymys on siitä luotatko mieheesi, ja et näköjään luota koska mies on muiden vietävissä selkärangaton nahjus.

39/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se että se ensimmäinen nuoruuden rakkaus ei unohdu ikinä. Näin se on.

Terveiset Sepolle Rovaniemelle. 

Vierailija
40/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Totuus on se että se ensimmäinen nuoruuden rakkaus ei unohdu ikinä. Näin se on.

Terveiset Sepolle Rovaniemelle. 

Ei tietenkään unohdu, muistoja saa olla ja samalla se aikuisen ymmärrys että se ei enää palaa. Se on kasvamista kun hyväksyy tosiasian.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi