Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok että olen vihainen koska mies seuraa exän elämää

Vierailija
12.04.2021 |

Olen siis vihainen ja loukkaantunut enkä tiedä miksi. Nykyinen mies seurusteli tämän exän kanssa melkein 20 vuotta sitten teininä ja edelleen googlailee ja etsii suomesta. Exö petti ja jätti rumasti. Mies on sellainen sinisilmäinen hölmö jota on helppo käyttää hyväksi ja tätä nainen tekikin. Vihastuttaa jo sekin että mies vain roikkuu exässä eikä tajua tätä kuviota. Raivostuttaa mutta miksi. Olenko mustasukkainen vaikka ei ole näkyvää syytä koska mies on kuitenkin uskollinen ja liitto toimii hyvin.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen ensimmäistä jätäsesika-kommenttia.

Vierailija
2/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä olla mustasukkainen toisesta, kun rakastaa. Tosin on ehkä vähän hassua, että häntä vielä kiinnostaa, eli miehen kannattaisi ehkä käsitellä asiaa vielä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että seuraa? Kertoiko sinulle?

Vierailija
4/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinä olet sinisilmäinen jota viilattu linssiin. Nämä exä petti ja jätti jutut harvoin menee kuten toinen osapuoli asian kertoo. Miehesi selvästi haikailee exän perään, exä todennäköisesti antaa tähän myös aihetta antaisin mennä.

Vierailija
5/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnko sun miehes hengissä viellä? No sit se on ok.

Vierailija
6/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen, ainakin kolmevitonen?, mies ja jäljittää jotain teini-iän ihastustaan. Se ois good bye!!

Vierailija
7/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen misun tarvitse kuin hieman sormeaan koukistaa, niin se on menoksi. Mua ainakin suututtais.

Vierailija
8/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihainen? En ymmärrä. Eikös oo ihan tätä päivää seurata somessa keitä haluaa.

Vierailija
9/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän minäkin haluaisin kuulla vastauksen.

Vierailija
10/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On puhuttu asiasta että suhteessa oli taukoja ja palattiin yhteen ja oltiin välillä toisten kanssa. Pystytään puhumaan avoimesti ja on kertonut googlettavansa. Ja hyvä huomio joltakin että exä antaa aihetta koska selvästi tietää miten miestä pyöritellään. Ja kyseessä oli ainakin miehen puolelta ensirakkaus, eikä selvästi nyt tajua että nuorena koettu ei enää palaa ja nuorena tunteet tunnetaan potenssiin 10.

Joo, pystytään puhumaan mutta välillä hän kertoo tarinaa eri lailla ei muista mitä ensimmäisellä kerralla on sanonut ja lisää asioita paljastuu. Sellaisia tärkeitä jotka olisi pitänyt mainita ihan siksi että ei tarvitse minun vetää omia johtopäätöksiä. Esim tämä googlettaminen oli uusi asia ja tiesin jo entuudestaan että meidän suhteen alussa viestitteli vielä exän kanssa kun exä tarvi apua kun muut (fiksut) ihmiset eivät auttaneet rahaongelmissa ja ties missä taulun ripustuksessa.

Ap

Vierailija
11/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Googlailee ja roikkuu exässä", eli on vähän jo enemmän kuin tavallinen seuraaminen. Ja entäs jos ei pahemmin muita seuraile...

Vierailija
12/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus voi olla sekä tervettä etä sairasta. Itse olen kaikkien ex -kumppaneideni kanssa niin hyvissä väliessä, ettei minun tarvise heitä googlailla mutta enpä ole juuri tekemisissäkään.  Jos olisi asiaa, niin tiedän, että voin vaikka soittaa tai laittaa s-postia, kuten samalla tavoin he minulle. Mutta jotta näin pikälle päästiin, niin ottihan se aikansa. Ja ei. - ei minulla ole kovin montaa ex-kumppania.

Siitä, että voin olla hyvissä tai ainakin asiallisissa väleissä, jokaisen ex-kumppanini kanssa enemmän kuin tyytyväinen. Toisaalta, jos joku ei pysty sanomaan ex-kumppanistaan vuosien jälkeenkään yhtään mitään hyvää tai edes neutraalia -jos ex kumppanista nyt jossain kohtaa luonnehtia tai tulisi sanoa yhtään mitään-, niin olisin hieman ennakkoluuloinen näin jyrkkää ehdottomuutta kohtaan. 

Se vähän yksinkertaisempi mies   

13/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sellainen sinisilmäinen hölmö jota on helppo käyttää hyväksi ja tätä nainen tekikin.

Ja syy että sinä seurustelet hänen kanssaan?

Vierailija
14/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Mies on sellainen sinisilmäinen hölmö jota on helppo käyttää hyväksi ja tätä nainen tekikin.

Koska mies on sinisilmäinen hölmö ja helppo käyttää hyväksi. Tämä on huono juttu vain jos muutkin voi näin tehdä.

Vierailija
15/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko edes joskus unohtaa nuo "puhelin- sähköposti, viestintä- ja muut salaisuudet, kiellot ja laittomuudet" ja keskittyä siihen perusasiaan, että mies antaa liikaa huomiotaan exälleen?  Ketju menee taas siihen, että toinen toistaan parempi pätijä alkaa linkittää lainkoukeroita ja syyttelee rikolliseksi ja kertoo, että näistä tulee vankeutta jne. Ap varmasti tämän tietääkin jo...   -ei ap

Vierailija
16/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Googlailee ja roikkuu exässä", eli on vähän jo enemmän kuin tavallinen seuraaminen. Ja entäs jos ei pahemmin muita seuraile...

Mitäpä se vihaisuus hyödyttää, jos mies on sit eksässään vielä kiinni? Ap vaikuttaa olevan laastarisuhtessa.

Vierailija
17/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko edes joskus unohtaa nuo "puhelin- sähköposti, viestintä- ja muut salaisuudet, kiellot ja laittomuudet" ja keskittyä siihen perusasiaan, että mies antaa liikaa huomiotaan exälleen?  Ketju menee taas siihen, että toinen toistaan parempi pätijä alkaa linkittää lainkoukeroita ja syyttelee rikolliseksi ja kertoo, että näistä tulee vankeutta jne. Ap varmasti tämän tietääkin jo...   -ei ap

Jos ap ei edes tietäisi asiasta ellei olisi itse tutkinut miehen laitteita, ongelma on ihan itse luotu.

Jos mies on itse asiasta kertonut, silloin hänen kanssaan on voinut myös keskustella kysymyksestä miksi hän niin toimii.

Vierailija
18/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta luulin, että ovat lähinnä FB kavereita, mutta myöhemmin selvis, että ovat siis tekemisissä kaiken aikaa?

Sanoit tyypin olleen ensirakkaus... Vai olisko kyse tosi rakkaudesta? Sen takia roikkuu, kun odottaa naisen muuttavan mielensä, että ainiin tuohan se hyvä mies olikin. Otan takas ja mieshän muuten lähtee.

Sinuna miettisin uudestaan tekeekö tuollaisella kaihoaja miehellä mitään. Juttelisin pitkään ja hartaasti, että missä se teidät näkee? ja vaatisin tälle parisuhteelle huomiota. Jos ei mieheltä onnistu, niin moikka...

Vierailija
19/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Koska mies on sinisilmäinen hölmö ja helppo käyttää hyväksi. Tämä on huono juttu vain jos muutkin voi näin tehdä.

Me ollaan oltu yhdessä 16 vuotta. Ja tämä koko seisse lähti siitä että aikojen alussa meill oli yhteinen pöytätietokone ja siinä hänen messenger joka ilmoitti ponnahdusikkunalla tulleet viestit ja kuka on linjoilla. Useasti tuli viestiä tältä naikkoselta että joku on hätänä ja hän on katsellut valokuvia ja tämä biisi on ihana. Ja mies soittaa illalla kitaralla samaa biisiä. Seurailin tilannetta ja kerroin että tiedän viestittelystä. Mies yritti valehdella että nainen aloitti ja hän ei kehdannut jättää vastaamatta. Uskon tämän koska mies on sellainen kiltti ja hyväntahtoinen. Mutta nämä naisen luritukset ensin että muistatko kun ja katso muistatko tätä valokuvaa jne. J sitten tulee että mulla menee huonosti voitko auttaa. Ja mies auttaa, väitti ettei kehdannut sanoa ei. Hän on mielistelijä joka välttää konflikteja joten alistuu. No viestittely jäi ja vuosia kului. Taas yhteinen pöytäkone ja ennustava tekstinsyöttö. Nimi löytyi Googlesta. Ja haku historiasta. Puhuttiin että häntä kiinnostaa mitä kuuluu. En uskaltanut kysyä oliko ottanut yhteyttä. Faceen en ole koskaan murtautunut, puhelinta en katso.

Ja nyt sitte än tämä exän nimi lipsahti että oli googlettanut. Ja vahingossa imitoi häntä. En usko että on yhteyksissä mutta mua rassaa että minä itse olen vihainen tyhjästä. Jos itse tekisin samoin olisin myös exä ollut jo kauan sitten.

Ap

Vierailija
20/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap ei edes tietäisi asiasta ellei olisi itse tutkinut miehen laitteita, ongelma on ihan itse luotu.

Jos mies on itse asiasta kertonut, silloin hänen kanssaan on voinut myös keskustella kysymyksestä miksi hän niin toimii.

Hän on sanonut syyksi toiminnalleen että haluaa vaan tietää mitä kuuluu. Selvä vale.

Meillä on tässä asiassa keskustelu toiminut mutta toiminta jatkuu ja mies jää omaa tyhmyyttään kiinni. En ole tutkinut laitteita kun tämä juttu lävähtää aina naamalle. Vieläkin. J olen sanonut että minua tämä rasittaa mutta hän vain levittelee käsiään että minkä teet. Ei ota vastuuta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi