Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok että olen vihainen koska mies seuraa exän elämää

Vierailija
12.04.2021 |

Olen siis vihainen ja loukkaantunut enkä tiedä miksi. Nykyinen mies seurusteli tämän exän kanssa melkein 20 vuotta sitten teininä ja edelleen googlailee ja etsii suomesta. Exö petti ja jätti rumasti. Mies on sellainen sinisilmäinen hölmö jota on helppo käyttää hyväksi ja tätä nainen tekikin. Vihastuttaa jo sekin että mies vain roikkuu exässä eikä tajua tätä kuviota. Raivostuttaa mutta miksi. Olenko mustasukkainen vaikka ei ole näkyvää syytä koska mies on kuitenkin uskollinen ja liitto toimii hyvin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Totuus on se että se ensimmäinen nuoruuden rakkaus ei unohdu ikinä. Näin se on.

Terveiset Sepolle Rovaniemelle. 

Ei tietenkään unohdu, muistoja saa olla ja samalla se aikuisen ymmärrys että se ei enää palaa. Se on kasvamista kun hyväksyy tosiasian.

Ap

Siis että se tunne ei palaa ja muistot ei kertaudu. Kyllä on pareja jotka on yhdessä vieläkin. Olen niille kateellinen kun heillä ei ole tällaisia tunteita ja sotkuja. Mistä he sitten vetävät kriisiä?

Ap

Vierailija
42/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko yhteydenpidoissa keskenään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. En tiedä varmaksi onko kavereita Facebookissa koska en miehen kaverilistaa näe. Mutta oli puhnumeroa kännykässä aikoinaan ja pyysin poistamaan. Poisti kyllä.

Ap

Vierailija
44/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. En tiedä varmaksi onko kavereita Facebookissa koska en miehen kaverilistaa näe. Mutta oli puhnumeroa kännykässä aikoinaan ja pyysin poistamaan. Poisti kyllä.

Ap

Siis jos ne ei soittele tms viestittele niin mitä väliä?

Vierailija
45/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa samalta kuin mitä oma mies teki suhteemme alkuaikana. Päättyi touhut siihen kun tein selväksi hänen exälleen että olemme parisuhteessa. Onko miehesi facebookissa parisuhde-statuksella?

Vierailija
46/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on huvittavaa. Seurustelin miehen kanssa, joka stalkkasi sen exää Facebookissa aina välillä. Ja sen ex minua 🤣🤣🤣. Laitoin sen exän estoon, niin se oli käynyt jonku kaverin avulla stalkkaamassa. Ilmoitti ukolle, että naisesi ei ole muistanut estää kaikkia.

Vierailija
47/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis jos ne ei soittele tms viestittele niin mitä väliä?

Jostain syystä ap on epävarma itsestään ja suhteestaan, vaikka yhdessä ovat olleet jo joku 16v.

Mä googlettelen joskus mun paria eksää ja yhden kanssa olen aika-ajoin paljonkin tekemisissä, jo yli 20 vuoden ajan. Hänellä on naiset vaihtuneet, toivottavasti ei mun ja yhteydenpitomme vuoksi.

Vierailija
48/49 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap[/quote]

Siis jos ne ei soittele tms viestittele niin mitä väliä?[/quote] Jostain syystä ap on epävarma itsestään ja suhteestaan, vaikka yhdessä ovat olleet jo joku 16v.

Mä googlettelen joskus mun paria eksää ja yhden kanssa olen aika-ajoin paljonkin tekemisissä, jo yli 20 vuoden ajan. Hänellä on naiset vaihtuneet, toivottavasti ei mun ja yhteydenpitomme vuoksi.[/quote]

Aika varma suhteen lujuudesta olen, miehelle vihainen siitä että asiasta on puhuttu ja taas jatkuu vaan sama kiinnijääminen-selittely vanhasta aiheesta. Olen sanonut että riittää yhteydenpito koska me ollaan yhdessä ja meidän parisuhteeseen ei kuulu kuin me kaksi. En uskalla tätä exän kieroa käytöstä miehelle selittää koska en halua nolata häntä,hän tietää muutenkin että on vähän heikompi. Siis ei mitenkään henkisesti vaan on sellainen nörtti jolla ei ole itsetuntoa.

Tottakai ihmisiin saa pitää yhteyttä mutta tässä tapauksessa oli kyse siitä että ex yritti saada hyötyä mun miehestä joka ei ole se penaalin terävin kynä. Ja että saanko minä olla vihainen ja loukkaantunut siitä että mieheni jäi taas kiinni jostain exäänsä liittyvästä, nyt hänen ajattelemisestaan ja hänen imitoimisestaan minun naamaani edessä. Kun tämä tapahtui taas, ei ole ensimmäinen kerta että puhutaan ja minulla on todisteita. Harmitonta googlata joo, selän takana viestittelyä en sietänyt ja nyt sitten paljasti itsensä että ajattelee exää.

Pahin veetutus on jo poistunut tältä päivältä ja tästä asiasta keskustellaan, mutta nyt alkaa mun hermo pettää tämän asian kanssa. Mielenkiinnolla odotan mitä mies selittää. Ja jos kysyn jotain vanhaa asiaa johon muistan vastauksen hän voi kertoa eri tarinan tällä kertaa. Eikö se ole valehtelua jos ei muista mitä viimeksi sanoi? Alkaa tuntua että mun mielipidettä ja tunteita hän ei ota huomioon ollenkaan. Että saan olla suuttunut omasta mielestäni.

Ap

Vierailija
49/49 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sanon miehelle mitä oikeasti ajattelen. Hän saa kuulla että on minun mielestäni juuri tällainen sinisilmäinen hölmö kun vieläkin ajattelee exää. Kysyn myös paljonko ajattelee ja miksi, taas kerran. Hänen tunteensa saavat taas kolhun mutta minä en voi elää tämän rasittavan möykyn kanssa joka velloo mun sisällä tämän jutun takia. JOka kerta kun tätä asiaa keskustellaan on kuin entiseen haavaan heitetään suolaa.

Ehkä mies nyt ymmärtää että on typerä ja hölmö ja meni vipuun useamman kerran. En itse henkilökohtaisesti pystyisi antamaan anteeksi ihmiselle (exälle) joka pettää mua ja yrittää sen jälkeen luikerrella takasin mun elämään niinkuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan eikä välittäisi että mulla olisi jo joku uusi(näin siis tosiaan tapahtui silloin suhteen alussa). En pettämisen ja kaikenmaailman rahan lypsämisen jälkeen näkisi rakastamaani ihmistä samoin silmin. Voisin ehkä elää asian kanssa että minä olin hölmö kun menin vipuun ja se olisi ollut minun vikani.

Huomasin että miehelläni on huono itsetunto joka ottaa ja takertuu kaikkeen ja kaikkiin mistä saa hyvää mieltä ja joku sanoo oikeat kivat sanat, eli juuri tällainen ensin kehutaan ja sitten lypsetään on hänen kohdallaan aika tavallista. Ollaan tästä puhuttu että vaikka itse olisi kiltti ja kiva kaikille, kaikki ei sitä ole hänelle vaikka kuinka toivoisi kovasti että näin on. Maailma on julma ja kova ja susi lampaan vaatteissa-vertauksia olen käyttänyt. Voi kun nyt jo säälittää miehen reaktio jos hän lopultakin huomaa että hänen aikoinaan rakastamansa ihminen viimein paljastuu inhottavaksi ja tieten tahtoen koijaavaksi miehen silmissä. Ja minä viestinviejänä saan paskan niskaani. Ei mulla muuta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän