Uudet Selviytyjät Karibialla
Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.
Kommentit (5613)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä paha pakkomielle Evestä. En tiedä mikä on saanut sinut vihaamaan häntä noin paljon, mutta tuo alkaa olla jo sairasta. Ja nuo vainoharhat jostain trollista, huhhuh. Suosittelen hoitoon hakeutumista.
Kelleköhän kirjoitat? Miksi raukkaparka olet täällä jo aamusta vouhkaamassa. Meitä on nyt aika monta täällä yrittänyt selittää sinulle rautalangasta vääntämällä, mutta jaksat jankuttaa. Vaikutat oikeasti pakkomielteiseltä. Kisa päättyi, ihmiset jätti jälkeensä julkisuuskuvaa. Toiset otti takkiin, toiset loisti. Kohta ei kukaan heitä muista. Rauhoitu jo sinäkin hyvä ihminen.
Todennäköisesti sulle. Minä en todellakaan ole aamulla kirjoitellut mitään, en edes moneen päivään. Sinä sen sijaan olet haukkana paikalla heti, kun joku kirjoittaa jonkun asiallisen viestin Eveen liittyen, huutamassa jotain Eve-trollia. Melko sairasta ja pakkomielteistä alkaa olemaan. Noita narsisti juttuja varmaan kirjoittaa joku muukin en sitä epäile.
Kuunnelkaa tää, on hyvä vaik tässä ei ollut sitä kesken pelin tarvittua puuttumista
https://www.supla.fi/audio/3983837
Mä niin vaan tykkään Paulista
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan varma, että Viki ja myös Sanna olisivat antaneet äänensä Paulille.
Vikistä olin ihan varma ettei anna ja Sannastakin melko varma. Helmeri sen sijaan yllätti.
Vierailija kirjoitti:
Paul ja Eija viinillä <3
Sannan kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa tää, on hyvä vaik tässä ei ollut sitä kesken pelin tarvittua puuttumista
https://www.supla.fi/audio/3983837
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin tämän Utulan haastattelun Paulin kanssa ja ai että miten rasittava haastattelija.
Joka kohdassa koittaa tunkea omia mielipiteitään ja sanojaan Paulin suuhun. Pointsit Paulille, että ei tuohon lähtenyt juurikaan mukaan.
Muutama huomio haastattelusta:
Paul sanoi, että kiusaamista ei tapahtunut, vaan se oli oikeastikin kovaa peliä. Jotain kokemuksia ja samoja tunteita nousi pintaan kylläkin.
Paul sanoo, että etenkin Eveliinan kanssa todella hyvät ja lämpimät välit nyt ja myös ohjelman aikana, vaikka se ei katsojalle välttämättä siltä näyttänytkään.
Paul myös kertoo, ettei näyttänyt tai kertonut tunteitaan muille kilpailijoille Eijaa lukuun ottamatta. Joten mielestäni melko kohtuutonta syyttelyä siltäkin osin.
Paul on myös ilmeisesti nähnyt millaista vihapostia Shirly ja Eve ovat saaneet. Ja ainakin minulle jäi se kuva, että aika kammottavaa, mikä ei yllätä, kun tätäkin palstaa lukee.Tästä Utulasta paistoi sama kuin monista katsojista ja myös tämän palstan kirjoittajista eli suoranainen viha etenkin Eveä ja myös Shirlyä kohtaan. Monia asiavirheitä myös hänen väitteissään tapahtumista.
Miksi nuo vihapostia saaneet ovat menneet valittamaan Paulille siitä? Miten muuten Paul olisi siitä ”kuullut”?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä paha pakkomielle Evestä. En tiedä mikä on saanut sinut vihaamaan häntä noin paljon, mutta tuo alkaa olla jo sairasta. Ja nuo vainoharhat jostain trollista, huhhuh. Suosittelen hoitoon hakeutumista.
Tuo aivan pimee muija köy jokapäivä haukkumassa Eveä narskuksi yms. Ei siihen enää mikään hoitoa auta😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo vihapostia saaneet ovat menneet valittamaan Paulille siitä? Miten muuten Paul olisi siitä ”kuullut”?
Ovat keskenään ystäviä ja varmaan juttelevat aiheesta, ei tuo nyt ihan normaalia ole mennä lähettämään vihapostia julkkikselle.
Vierailija kirjoitti:
S ja E jatkavat näköjään Paulin manipuloimista, sairasta
Paul on niin kiltti, ettei halua kenellekään pahaa ja siksi kertoo noita "ei kiusattu vaan pelattiin kovaa" juttuja
Sitä noi muijat käyttää hyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.supla.fi/audio/3983837Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin tämän Utulan haastattelun Paulin kanssa ja ai että miten rasittava haastattelija.
Joka kohdassa koittaa tunkea omia mielipiteitään ja sanojaan Paulin suuhun. Pointsit Paulille, että ei tuohon lähtenyt juurikaan mukaan.
Paul sanoi, että kiusaamista ei tapahtunut, vaan se oli oikeastikin kovaa peliä. Jotain kokemuksia ja samoja tunteita nousi pintaan kylläkin.
Paul sanoo, että etenkin Eveliinan kanssa todella hyvät ja lämpimät välit nyt ja myös ohjelman aikana, vaikka se ei katsojalle välttämättä siltä näyttänytkään.
Paul myös kertoo, ettei näyttänyt tai kertonut tunteitaan muille kilpailijoille Eijaa lukuun ottamatta. Joten mielestäni melko kohtuutonta syyttelyä siltäkin osin.
Paul on myös ilmeisesti nähnyt millaista vihapostia Shirly ja Eve ovat saaneet. Ja ainakin minulle jäi se kuva, että aika kammottavaa, mikä ei yllätä, kun tätäkin palstaa lukee.Tästä Utulasta paistoi sama kuin monista katsojista ja myös tämän palstan kirjoittajista eli suoranainen viha etenkin Eveä ja myös Shirlyä kohtaan. Monia asiavirheitä myös hänen väitteissään tapahtumista.
Nyt reilu viikko mennyt ja kun kuuntelin uudestaan, niin kiinnitin taas eri juttuihin huomiota. Toki mulla eri tilanne siksi, että en ole Eveä vastaan, vaikka olenkin Paul fani nykyisin. Eve oli mun alkuperäinen suosikki ja olen vain surullinen, lähinnä kaikkien puolesta, että tässä kävi näin. Olisin toivonut ns. onnellista loppua niinkuin elokuvissa, mutta nyt sitä ei saanut oikein kukaan. se mihin kiinnitin nyt huomion, on lisätuki mitä useammat kilpailijat saivat tämän somekohun takia. Se tulee tuossa haastattelussa esiin. Ja hyvin siinä puhutaan siitä miten unohtaa olevasa telkkarissa eikä tajua ajatella miltä tämä näyttää kun tulee ulos. Tosi tv on kyllä aika karua. Yleensähän ihminen on "ihmisten ilmoilla" vähän parempi versio itsestään.
Ja vielä, vaikka olen Paul-fani, niin on tosi surullinen olo Even puolesta. Toivon, että hänelle ei jää tästä paha fiilis pitkäksi aikaa. Paulin kuitenkin helpompi toipua kun on se hyvis tässä tarinassa ja Even vaikeampi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap kirjoittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipide kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eveliina IG-storyssa:
”Olin ohjelmassa mukana isolla tunteella ja urheilijamentaliteetilla. Olen saanut viestejä, joissa on iloittu energiastani, positiivisuudesta, rohkeudesta ja aitoudesta koko tunteiden kirjon kanssa. Kiitos niistä!
Sitten on tottakai myös heitä, ketä persoonani tai pelaamistyylini ei ole miellyttänyt. Se on ihan okei ja tämä kokemus on ollut opettavaista aika monella tavalla. Kritiikki tottakai tuntuu silti pahalle, koska ole ihminen. Etenkin, jos se on asiatonta, jota somekeskustelu valitettavasti välillä on. Asiallista palautetta on toki hyväkin saada ja käydä sitä pohtien läpi. On hienoa, että asioista keskustellaan ja on hyvä huomata, mikä herättää itsessä tunteita ja miksi.”
Yllättävän pitkään meni tällä henkilöllä kommentin laittoon. Itse en "julkisuuden henkilöitä" seuraa enkä viestitä heille, mutta kerron, millaisen kuvan kauden aikana leikatun materiaalin kautta tästä kisaajasta sain.
Hän ei ollut iloinen, hän oli vahingoniloinen.
Hyvin negatiivinen ja myrkyllinen. Jos se on aitoutta niin onneksi hän on "tähdenlento", jonka toivottavasti saamme unohtaa mahdollisimman pian.Olet väärässä. Mutta kiehu sinä siellä vain omassa sapessasi. Ethän pilaa kuin oman mielialasi.
Kovin monta yläpeukkua siihen nähden kuitenkin tullut, tais pilatakin vain sun mielialan.
Ja mielipiteeteen on kaikilla oikeus.Miten niin yllättävän pitkään meni? Sehän laittoi jo ennen Shirlyn "anteeksi pyyntöä" päivityksen instagramin, missä selvitti käytöstään. Sitten sinä päivänä, kun finaali tuli ja vielä tämän. Montako olisi pitänyt laittaa ja milloin?
Noilla peukutuksilla ei ole täällä mitään väliä. Ainakin yksi hullu Paul fani käy niitä painelemassa VPN:llä ja sitten osa peukuttaa kaikkea, missä edes etäisesti haukutaan/kritisoidaan Eveä tai Shirlyä tai kehutaan Paulia, vaikka viestissä ei olisi mitään järkeä.
Kuuntelin mä myös tuon Paulin ja Utulan keskustelun suplasta äsken.
Ihan mielenkiitoinen keskustelu oli.
Joku oli tiivistänyt omalta kannaltaan (jotenkin S/E -"näkökulmasta".), itse selkeästi jäi käsitys, että Paul oli ohjelmaa katsoessaan vasta tajunnut asioita, näki leirissä jossain kohtaa S ja E:n posittivisemmassa valossa. Eli juuri tuo normielämästäkin jotenkin tuttu selän takana puhuminen, vaikkakin "peli", tekee sen, että me useimmat katsojat, näemme tämän kauden Selviytyjät-lopputuloksen todella suurena vääryytenä ja osan kisailijoista aika ryvettyneinä maineeltaan. Sitä ei oikein voi edes kunnollinen "julkinen anteeksipyyntö" ig:ssä eikä edes hesarissa pelastaa. Näistä kahdesta tyypistä ei millään nyt saa enää mitään hyväntahdon lähettiläitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo aivan pimee muija köy jokapäivä haukkumassa Eveä narskuksi yms. Ei siihen enää mikään hoitoa auta😂
Huomaatko.
Vastaat itsellesi täällä ja peukutat yksin omaa juttujasi. Luulet että moni ihminen on yksi ja sama. Eihän tuo nyt normaalia ole.
Huutelet palstalla edes viittaamatta mihinkään kommenttiin.
Pakkomielle mikä pakkomielle. Koita saada apua.
Et ole kirjoittamisenlahjallakaan siunattu, tuskin millään muullakaan. Joku yksinäinen ja katkera pullukka.
Minua kiinnostaa survivor-teema, nämä pikkujulkimot unohtuu nopeasti ja ovat haitaksi formaatille koska eivät ymmärrä pelin ydintä.
S ja E nuo kiusaajakunnan edustajat
Ottavat Pauliin vieläkin yhteyttä ja manipuloivat ja kiltti Paul puolustelee noita
Vierailija kirjoitti:
Tällainen reppana huutelee yksin ilman että on liittänyt mukaan edes kommenttia kenelle vastailee.
Valitettavasti Suomessa on terveydenhuolto huonolla tolalla ja se näkyy myös täällä palstalla surullisina tapauksina. Ei näille raaski rumasti vastata kun ovat epätoivoisia muutenkin. Eksynyt ehkä ylaudalta tänne. Täällä on monia miehiä kirjoittelemassa.
Eve on jo unohdettu, oli mitätön katkera pikkumimmi jolla oli kova obsessio voittaa, oli valmis heittämään Shirlynkin bussin alle.
Kiusaajajengi voitti, se on jo todettu.
Tämä keskustelu alkaa olla loppumassa ja sitä pitää yllä vain lopulta nuo ääliötrollit. Mitään uutta sisältöä ei pari vikaa sivua enää sisällä. Se on moro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.supla.fi/audio/3983837Vierailija kirjoitti:
Yhyyhy🤡
Miksi varastat toisen ihmisen kommentin parin viikon takaa? Vai oletko niin hullu että pidät omalla koneella/kännyssä kommenttia tallella jostain Selviytyjät kisasta vauva.fi 🙈👍
Kelleköhän kirjoitat? Miksi raukkaparka olet täällä jo aamusta vouhkaamassa. Meitä on nyt aika monta täällä yrittänyt selittää sinulle rautalangasta vääntämällä, mutta jaksat jankuttaa. Vaikutat oikeasti pakkomielteiseltä. Kisa päättyi, ihmiset jätti jälkeensä julkisuuskuvaa. Toiset otti takkiin, toiset loisti. Kohta ei kukaan heitä muista. Rauhoitu jo sinäkin hyvä ihminen.