Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän terveystarkastus

Vierailija
28.04.2024 |

Tämähän on käsittääkseni ilmainen? Voiko aikaa varatessa sanoa haluavansa suoraan lääkärin vastaanotolle vai pistävätkö hoitajalle? Sittenhän pitää uusi aika varata, tai no hoitaja varaa. Ja tuo aika sitten varmaan maksullinen:/

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulokset menee suoraan työkkärin ja Kelan tädeille.

Vierailija
2/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi vaan hyvä juttu. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin ensin sairaanhoitajan luona ja sitten sain myös lääkärille ajan. Kaikki käynnit olivat maksuttomia. Kävin kaksi kertaa sairaanhoitajan vastaanotolla, yhden kerran fysioterapeutille, yhden kerran lääkärille ja jossain vaiheessa oli myös labrakäynti. Ja kaikki hoitui asiallisesti. Pääsin sitä kautta aloittamaan työkyvyttömyyseläkkeen hakemisen.

Vierailija
4/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei mennyt suoraan. Itse piti ilmoittaa työkkäriin, että on käynyt terveystarkastuksessa. Ei tarvinnut edes paperia siitä esittää. Uskoivat muutenkin.

Vierailija
5/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin ensin sairaanhoitajan luona ja sitten sain myös lääkärille ajan. Kaikki käynnit olivat maksuttomia. Kävin kaksi kertaa sairaanhoitajan vastaanotolla, yhden kerran fysioterapeutille, yhden kerran lääkärille ja jossain vaiheessa oli myös labrakäynti. Ja kaikki hoitui asiallisesti. Pääsin sitä kautta aloittamaan työkyvyttömyyseläkkeen hakemisen.

Kiitos kattavasta vastauksesta<3

ap

Vierailija
6/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei mennyt suoraan. Itse piti ilmoittaa työkkäriin, että on käynyt terveystarkastuksessa. Ei tarvinnut edes paperia siitä esittää. Uskoivat muutenkin.

Ja lisäyksenä: Kelaan meni sitten suoraan lääkärin antama B-lausunto, jolla pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle. Työkkäriin sitten ilmoitin, että olen käynyt lääkärissä ja sitten ilmoitin kun olin saanut myönteisen päätöksen työkyvyttömyyseläkkeestä.

Vierailija
7/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja lisäyksenä: Kelaan meni sitten suoraan lääkärin antama B-lausunto, jolla pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle. Työkkäriin sitten ilmoitin, että olen käynyt lääkärissä ja sitten ilmoitin kun olin saanut myönteisen päätöksen työkyvyttömyyseläkkeestä.

Ensin ollaan yleensä sairaslomalla.

Vierailija
8/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen työttömän kyllä kannattaa hyödyntää tuo kun on tosiaan ilmainen.

Vierailija
9/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiset töihin!!! 

Vierailija
10/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakemassa työkyvyttömyyseläkettä, mutta todennäköisesti on jotain sellaista mikä heikentää nyt työnhakua. Siihen lähden hakemaan ratkaisuja.

ap

Vierailija
11/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ensin ollaan yleensä sairaslomalla.

Niin yleensä ollaankin, mutta minä en ollut sairaslomalla vaan pääsin suoraan työttömänä työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
12/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin kuntouttavaan, kun selkä kipuili ja oli kaikenlaista vaivaa, mikä ihan raskaasta ruumiillisesta työstä tullut. Menin sitten tuohon ilmaiseen terveystarkastukseen. Pääsin jopa kuvauksiin selkäni kanssa. Paha tilanne. Ei voi leikata :(

Sairaanhoitaja otti kokeet ja todettiin hurjat arvot ja siitä heti lääkärin vast.otolle.  Diabetes. Alkoi hurja rumba, ja myös työkyvyttömyyseläkkeelle paperit vetämään, jonne sitten pääsinkin, toisella yrittämällä.

Kannattaa mennä! Monilla on esim. juuri verensokerit korkealla. Korkea verenpaine on myös oireeton ja salakavala, ja ihan nuorillakin.

Vierailija
13/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin kuntouttavaan, kun selkä kipuili ja oli kaikenlaista vaivaa, mikä ihan raskaasta ruumiillisesta työstä tullut. Menin sitten tuohon ilmaiseen terveystarkastukseen. Pääsin jopa kuvauksiin selkäni kanssa. Paha tilanne. Ei voi leikata :(

Sairaanhoitaja otti kokeet ja todettiin hurjat arvot ja siitä heti lääkärin vast.otolle.  Diabetes. Alkoi hurja rumba, ja myös työkyvyttömyyseläkkeelle paperit vetämään, jonne sitten pääsinkin, toisella yrittämällä.

Kannattaa mennä! Monilla on esim. juuri verensokerit korkealla. Korkea verenpaine on myös oireeton ja salakavala, ja ihan nuorillakin.

Sattuneista syistä on jäänyt vähiin omasta terveydestä huolehtiminen niin ajattelin nyt ottaa "härkää sarvista". 

Ap

Vierailija
14/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loiset töihin!!! 

Olet väärässä ketjussa. Etkö idiootti näe, että täällä sairaat keskustelevat? Mene vaikka häätämään pubit tyhjiksi ja laita juopot ensin töihin!

Vierailija
15/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loiset töihin!!! 

Sitä tässä juuri yritetään:D 

ap

Vierailija
16/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Hyvä, että pääsit terveystarkastukseen ja sait ajoissa diabetekseen apua. Jostakin syystä monet työttömät kammoksuvat terveystarkastuksia. Minä olin todella pitkään työttömänä ennen kuin työkkäristä ohjasivat minut terveystarkastukseen. Niillä terveystarkastuskäynneillä käytiin hyvin tarkasti läpi sairasteluhistoriaani ja sain ajoissa apua pitkäaikaissairauksiini. Kannattaa ehdottomasti käyttää hyväksi tuo ilmainen etu.

Vierailija
17/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuneista syistä on jäänyt vähiin omasta terveydestä huolehtiminen niin ajattelin nyt ottaa "härkää sarvista". 

Ap

Tuumasta toimeen, hieno homma! Mä päästin tilanteen liian pitkälle, mutta tässä sitä mennään. Kannattaa tehdä heti, pian kenties leikataan tämäkin etu työttömiltä ja sairailta!

Hyvää jatkoa!

Vierailija
18/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös käynyt., ensin hoitajalla, lääkärillä,  röntgen, labrat fyssari(maksoi 11e.. Itse vein työkkäriin tiedot, nivelrikko, siksi haen vain 2 paikkaa /kk, tietenkin yksilöllistä mitä tutkimusta tarvii ja miksi. Hyvin hoitui. 

Vierailija
19/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaan tuon kirjoittamani sen verran, että kun äsken luin näitä muita vastauksia niin mieleeni muistui, että fysioterapiakäynti olikin sellainen mikä piti itse maksaa, ja se oli juuri tuo 11 euroa. Muuten nuo käynnnit ja tutkimukset olivat ilmaisia.

Vierailija
20/37 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työttömän terveystarkastus oli sellainen että sujui ihan puhelimitse. Pyysin lähetettä työkykyselvitykseen enkä saamut sitä typistä. Hain kaupungin kautta lähetteen,sairaspäiviä oli jo yli 200, ja pääsin työkyvyttömyys eläkkeelle vaikka vähän sairasp.puuttuikin. oon yli 60v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän