Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet Selviytyjät Karibialla

Vierailija
12.04.2021 |

Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.

Kommentit (5613)

Vierailija
5561/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinka tämä selviytyjät Karibialla ohjelma alkaa?

Vierailija
5562/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Paul marttojen instassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5563/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinka tämä selviytyjät Karibialla ohjelma alkaa?

Minuakin kiinnostaisi!

Vierailija
5564/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä paha pakkomielle Evestä. En tiedä mikä on saanut sinut vihaamaan häntä noin paljon, mutta tuo alkaa olla jo sairasta. Ja nuo vainoharhat jostain trollista, huhhuh. Suosittelen hoitoon hakeutumista.

Tällainen reppana huutelee yksin ilman että on liittänyt mukaan edes kommenttia kenelle vastailee.

Valitettavasti Suomessa on terveydenhuolto huonolla tolalla ja se näkyy myös täällä palstalla surullisina tapauksina. Ei näille raaski rumasti vastata kun ovat epätoivoisia muutenkin. Eksynyt ehkä ylaudalta tänne. Täällä on monia miehiä kirjoittelemassa.

Eve on jo unohdettu, oli mitätön katkera pikkumimmi jolla oli kova obsessio voittaa, oli valmis heittämään Shirlynkin bussin alle.

Kiusaajajengi voitti, se on jo todettu.

Olet väärässä. Monessakin virkkeessä.

Tämä keskustelu alkaa olla loppumassa ja sitä pitää yllä vain lopulta nuo ääliötrollit. Mitään uutta sisältöä ei pari vikaa sivua enää sisällä. Se on moro.

Vierailija
5565/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä paha pakkomielle Evestä. En tiedä mikä on saanut sinut vihaamaan häntä noin paljon, mutta tuo alkaa olla jo sairasta. Ja nuo vainoharhat jostain trollista, huhhuh. Suosittelen hoitoon hakeutumista.

Tällainen reppana huutelee yksin ilman että on liittänyt mukaan edes kommenttia kenelle vastailee.

Valitettavasti Suomessa on terveydenhuolto huonolla tolalla ja se näkyy myös täällä palstalla surullisina tapauksina. Ei näille raaski rumasti vastata kun ovat epätoivoisia muutenkin. Eksynyt ehkä ylaudalta tänne. Täällä on monia miehiä kirjoittelemassa.

Eve on jo unohdettu, oli mitätön katkera pikkumimmi jolla oli kova obsessio voittaa, oli valmis heittämään Shirlynkin bussin alle.

Kiusaajajengi voitti, se on jo todettu.

Olet väärässä. Monessakin virkkeessä.

Tämä keskustelu alkaa olla loppumassa ja sitä pitää yllä vain lopulta nuo ääliötrollit. Mitään uutta sisältöä ei pari vikaa sivua enää sisällä. Se on moro.

Paul voitti - sydämet.

Vierailija
5566/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä, vaikka olen Paul-fani, niin on tosi surullinen olo Even puolesta. Toivon, että hänelle ei jää tästä paha fiilis pitkäksi aikaa. Paulin kuitenkin helpompi toipua kun on se hyvis tässä tarinassa ja Even vaikeampi.

Kausihan oli aika tylsä aluksi, vasta Paulista tuotanto alkoi rakentamaan sitä altavastaajan osuutta ja siitä tuli tuotannolle lottovoitto.

Nämä mimmit eivät tajunneet osallistuttuaan ohjelmaan edes tällaista vaihtoehtoa, että heidät esitetään tällä lailla. Ovat ehkä luulleet heittävänsä hauskaakin läppää ja joku joogan ohjaaminen, ketä kiinnostaa saati että se olisi mitenkään "hyvä työ" tai mitenkään leirin eteen raatamista.

Sanna briljeerasi Juuson suuntaan kumarrellen mitä eriskummallisin tavoin ihan Aarnin lailla, niitä ei vaan kamerat huomioineet mutta näkyy toisen kameran kuvaamanakin enemmänkin.

Huomasi osallistujista etteivät tajua survivorista mitään. Helmeri luuli osallistuvansa eräohjelmaan ja oli Vikin taskussa koko ohjelman. Siinä on pääpahis, Viki. Hän loi koko taustan missä Paulia syrjittiin ja eristettiin leirissä. Paulhan kommentoi Eijalle viidakossa että he ovat täysin kiusattuja Eijan kanssa. Se että tuotanto on joutunut tulla sovittelemaan välejä, in todella iso juttu.

Päätösjaksossa näkyi Eevskun pahantahtoinen ilme ja miten oli syöttänyt sille yhdelle hönölle, Heikille sanoja. Miten Heikin vaimo on reagoinut. Tänä vuonna ei tehty selvästikään Selviytyjät extraa koska se olisi oikeasti pilannut osallistujien maineet. Extraahan olisi voinut juontaa kuka tahansa.

Mutta kyllä, olen samaa mieltä. Se että ohjelma tuli tuollaisenaan ulos tuutista oli jo tarpeeksi nolo "rangaistus" osallistujille ja varsinkin niille osapuolille jotka eivät olleet parhaita puoliaan näyttämässä. Ei todellakaan ole tarkoitus ettå hupiohjelma pilaa osallistujan elämää. Toivon taviskautta.

Vierailija
5567/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko on uusi kausi tulilla ?

Vierailija
5568/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen turhauttaa ja tuntuu ikävälle miten nuo pari sairasta kiusaajamanipuloijaa saivat Paulin uskomaan että hän olisi se pahis. Ärsyttää kun tietää miten monilla työpaikoillakin on juuri tuollaisia kiusaajia jotka sitten yrittävät savustaa ne pois jotka ovat oikeasti ja aidosti muita kohtaan kilttejä, taitavia ja hyviä töissään jne. Kateellisuus? 

Vierailija
5569/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Paul marttojen instassa.

On vielä käsistäänkin taitava! Mä en kestä...

Vierailija
5570/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, mulla on sellainen fiilis, että tästä koronasodasta alkaa uusi aikakausi ja se on kilttien ihmisten aikakausi. Kaikki merkit siitä on jo ilmassa.

Vierailija
5571/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa, vieläkö täällä jauhetaan tästä?

Vierailija
5572/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö, mulla on sellainen fiilis, että tästä koronasodasta alkaa uusi aikakausi ja se on kilttien ihmisten aikakausi. Kaikki merkit siitä on jo ilmassa.

Millaisia merkkejä olet nähnyt?  Itse en näe ympärillä kuin pelkkää kovuutta ja herkkyydestä ei ole tietoakaan. Se nähdään edelleen heikkoutena.

Vierailija
5573/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai missä pahoittelee? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap kirjoittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipide kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eveliina IG-storyssa:

”Olin ohjelmassa mukana isolla tunteella ja urheilijamentaliteetilla. Olen saanut viestejä, joissa on iloittu energiastani, positiivisuudesta, rohkeudesta ja aitoudesta koko tunteiden kirjon kanssa. Kiitos niistä!

Sitten on tottakai myös heitä, ketä persoonani tai pelaamistyylini ei ole miellyttänyt. Se on ihan okei ja tämä kokemus on ollut opettavaista aika monella tavalla. Kritiikki tottakai tuntuu silti pahalle, koska ole ihminen. Etenkin, jos se on asiatonta, jota somekeskustelu valitettavasti välillä on. Asiallista palautetta on toki hyväkin saada ja käydä sitä pohtien läpi. On hienoa, että asioista keskustellaan ja on hyvä huomata, mikä herättää itsessä tunteita ja miksi.”

Yllättävän pitkään meni tällä henkilöllä kommentin laittoon. Itse en "julkisuuden henkilöitä" seuraa enkä viestitä heille, mutta kerron, millaisen kuvan kauden aikana leikatun materiaalin kautta tästä kisaajasta sain.

Hän ei ollut iloinen, hän oli vahingoniloinen.

Hyvin negatiivinen ja myrkyllinen. Jos se on aitoutta niin onneksi hän on "tähdenlento", jonka toivottavasti saamme unohtaa mahdollisimman pian.

Olet väärässä. Mutta kiehu sinä siellä vain omassa sapessasi. Ethän pilaa kuin oman mielialasi.

Kovin monta yläpeukkua siihen nähden kuitenkin tullut, tais pilatakin vain sun mielialan.

Ja mielipiteeteen on kaikilla oikeus.

Miten niin yllättävän pitkään meni? Sehän laittoi jo ennen Shirlyn "anteeksi pyyntöä" päivityksen instagramin, missä selvitti käytöstään. Sitten sinä päivänä, kun finaali tuli ja vielä tämän. Montako olisi pitänyt laittaa ja milloin?

Noilla peukutuksilla ei ole täällä mitään väliä. Ainakin yksi hullu Paul fani käy niitä painelemassa VPN:llä ja sitten osa peukuttaa kaikkea, missä edes etäisesti haukutaan/kritisoidaan Eveä tai Shirlyä tai kehutaan Paulia, vaikka viestissä ei olisi mitään järkeä.

Munkaan mielestä tuo Eve ei ole ig:ssään, (ainakaan sellaisissa, jotka jäävät näkyviin), pahoitellut käytöstään mitenkään?

Kuuluu narsistiseen diagnoosiin, siinä narsisti ei pahoittele koska ei tajua tehneensä väärin

Itsekeskeisyys...

Näin vähillä tiedoilla ja tuollaisen ohjelman perusteella ei voi tietää ja antaa diagnooseja. En itsekään pitänyt Even ja Shirlyn käytöksestä tai luonteistaan (=minkä kuvan ohjelman perusteella sai), mutta luonnehäiriöstä ei voi puhua ja kiusaaminenkin on vähän niin ja näin. Tyttöjen käytös oli enemmänkin ehkä paikoin epäasiallista, -reilua ja inhottavaa. On heissä varmasti hyviäkin puolia, mutta totta nuo huonotkin ovat.

Vierailija
5574/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni on aina vaikuttanut siltä, että halveksuu ja naureskelee noille missiporukoille, mutta nyt hengaa niissä itse :D

Vierailija
5575/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evekö tän voitti?

Vierailija
5576/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni on aina vaikuttanut siltä, että halveksuu ja naureskelee noille missiporukoille, mutta nyt hengaa niissä itse :D

Kuka Sanni?

Vierailija
5577/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Sanni?

Kvg

Vierailija
5578/5613 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Sanni?

Ketä Sanni?

Vierailija
5579/5613 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin tämän Utulan haastattelun Paulin kanssa ja ai että miten rasittava haastattelija.

Joka kohdassa koittaa tunkea omia mielipiteitään ja sanojaan Paulin suuhun. Pointsit Paulille, että ei tuohon lähtenyt juurikaan mukaan.

Muutama huomio haastattelusta:

Paul sanoi, että kiusaamista ei tapahtunut, vaan se oli oikeastikin kovaa peliä. Jotain kokemuksia ja samoja tunteita nousi pintaan kylläkin.

Paul sanoo, että etenkin Eveliinan kanssa todella hyvät ja lämpimät välit nyt ja myös ohjelman aikana, vaikka se ei katsojalle välttämättä siltä näyttänytkään.

Paul myös kertoo, ettei näyttänyt tai kertonut tunteitaan muille kilpailijoille Eijaa lukuun ottamatta. Joten mielestäni melko kohtuutonta syyttelyä siltäkin osin.

Paul on myös ilmeisesti nähnyt millaista vihapostia Shirly ja Eve ovat saaneet. Ja ainakin minulle jäi se kuva, että aika kammottavaa, mikä ei yllätä, kun tätäkin palstaa lukee.

Tästä Utulasta paistoi sama kuin monista katsojista ja myös tämän palstan kirjoittajista eli suoranainen viha etenkin Eveä ja myös Shirlyä kohtaan. Monia asiavirheitä myös hänen väitteissään tapahtumista.

Laitoit tämän saman jo pari päivää sitten tänne, (tai sitten kopioit jonkun toisen kirjoittaman tekstin uudelleen), etkö saanut tarpeeksi keskustelua mielestäsi aiheesta?

Itse kuuntelin samaisen pätkän. Ei minua rasittanut Utula ollenkaan. Jokaisella toki oikeus pitää tai olla pitämättä.

Omat huomiosi ovat ehkä "hivenen" asenteellisia monella tapaa. Mm. kiusaamisen kuin P:n välien E:n ja S:n kanssa. Kukin kuunnelkoon itse, niin pääsee parhaiten asiasta perille, mitä Paul todella sanoo tai on sanomatta.

Tuo alkupeäisen kirjoitus oli tosiaankin vain hänen omaa tulkintaansa...

Vierailija
5580/5613 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vastata tuolle joka spämmää pitkää "Kuuntelin tämän Utulan haastattelun.." jo sadetta kertaa keskusteluun, vaan ilmiantaa spämminä suoraan. Joku outo tarve hällä ylläpitää vaimennutta keskustelua alunperinkin tylsällä kopiolla missä ei ole älyä eikä analyysiä.

Ketju on lukittu.