Uudet Selviytyjät Karibialla
Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.
Kommentit (5613)
Vai on palapeli finaalissa -> Shirlyn ja Paulin heiniä.
Paul, jakso 5:
”Mä roikun kynsin ja hampain kiinni tässä skabassa ja mä tuun kostamaan mun pudottajille vielä.”
Näissä ketjuissa riehuvat Eve-provoilijat ja "nainen voittaa" -provoilijat. Selviytynein voittaa, se on selvä, muu on turhaa palstahulluilua, menkää palstahullut muualle tahallaan väärinymmärtämään feminismiä. Täällä keskustellaan Selviytyjät-ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Paul ei pudonnut lopullisesti neljännessä jaksossa. Mielenkiintoinen kilpailija, joka ei alussa vielä ollut pelin päällä, mutta saatuaan uuden mahdollisuuden käytti sen paremmin kuin kukaan pystyisi. Tässä ohjelmassa täysin johdonmukaiset ihmiset ovat tavattoman tylsää seurattavaa, joten Paulin inhimillisyys yhdistettynä asteittain kehittyneeseen tappajan vaistoon on ollut kauden parasta antia.
Korjaan itseäni: koko formaatin parasta antia!
Silmät jo unesta ristissä luin, että "Uudet Selviytyjät kadulla". Olisi mielestäni ihan mielenkiintoinen formaatti heittää suomijulkkiksia elämään kadulle johonkin maahan jossa ovat ihan nevahöödejä...
Mahtaa olla ollu tuolla leirissä hirveet hajut!
Vierailija kirjoitti:
Paul, jakso 5:
”Mä roikun kynsin ja hampain kiinni tässä skabassa ja mä tuun kostamaan mun pudottajille vielä.”
Melko katkeraa paulilta
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Even polla ei kestä tuollaisia tehtäviä
Vierailija kirjoitti:
Ei se Shirlykään ole niissä loistanut 😂 Taitaa olla melko varma Paulin voitto tuossa kilpailussa, joten ainut jännitettävä ennen loppuäänestystä on kumman Paul ottaa finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Shirlykään ole niissä loistanut 😂 Taitaa olla melko varma Paulin voitto tuossa kilpailussa, joten ainut jännitettävä ennen loppuäänestystä on kumman Paul ottaa finaaliin.
Ei noita valintoja enää ole ollut. Kilpailemalla kaksi parasta pääsee jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Silmät jo unesta ristissä luin, että "Uudet Selviytyjät kadulla". Olisi mielestäni ihan mielenkiintoinen formaatti heittää suomijulkkiksia elämään kadulle johonkin maahan jossa ovat ihan nevahöödejä...
Varusteet: sandaalit, shortsit, T-paita. Pudotetaan Kalkutan kadulle. Viimeinen hengissä on voittaja! Ultimate-versio tästä kepeästä larppauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Paul, jakso 5:
Paulin pudottajia olivat Viki, Shirly, Bea ja Eija. Kosto Vikille tuli näyttävästi. Shirlylle se on vielä näkemättä. Bea putosi ennen Paulin paluuta. Eijasta tuli liittolainen ja ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paul, jakso 5:
Paulin pudottajia olivat Viki, Shirly, Bea ja Eija. Kosto Vikille tuli näyttävästi. Shirlylle se on vielä näkemättä. Bea putosi ennen Paulin paluuta. Eijasta tuli liittolainen ja ystävä.
Eikös Paul pudottanut Beankin Tuulin ja kolikkojen avulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paul, jakso 5:
Eikös Paul pudottanut Beankin Tuulin ja kolikkojen avulla?
Bean putoaminen oli koko tämän kauden paras hetki. Ei olisi jaksanut katsella sitä yhtään pidempään
Selviytyjien ig-storyssa on joku kuva jossa näyttää siltä että kilpailu olisi käyty?
Vierailija kirjoitti:
Selviytyjien ig-storyssa on joku kuva jossa näyttää siltä että kilpailu olisi käyty?
Paul näyttää olevan märkä ja Evellä hapan ilme.
Eve, niin ihanan positiivinen tapaus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paul näyttää olevan märkä ja Evellä hapan ilme.
Hyvin näet ilmeen tuosta. :D taitaa olla kuva kuitenkin ennen kisaa?
Ajatella, jos siinä hylättyjen saaren astiakilpailussa Paul olisikin tehnyt virheliikkeen ja tippunut kokonaan. Koko ohjelman kulku olisi ollut täysin erilainen (ennalta-arvattava ja masentava).
Onneksi Paul ei pudonnut lopullisesti neljännessä jaksossa. Mielenkiintoinen kilpailija, joka ei alussa vielä ollut pelin päällä, mutta saatuaan uuden mahdollisuuden käytti sen paremmin kuin kukaan pystyisi. Tässä ohjelmassa täysin johdonmukaiset ihmiset ovat tavattoman tylsää seurattavaa, joten Paulin inhimillisyys yhdistettynä asteittain kehittyneeseen tappajan vaistoon on ollut kauden parasta antia.