Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (5614)

Vierailija

Pienimieliset on kiinnostuneet roskalehden jutuista. Ketä kiinnostaa?? Onneksi meni poistoon täältä.

Eve jäänyt monta kertaa kiinni siitä että yrittää fuskata.

Palapelissä monta kertaa vakoili Paulia ja ihme ettei Juuso maininnut tällä kertaa että ei saa huijata. Yritti tehdä samaa numerotehtävässäkin aiemmin lukoissa kun ei osannut palapeliä laittaa kasaan, silloin Juuso huomautti ja Eveliina noloili.

Ei mikään järjenjättiläinen tuo mimmi.

Googlasin nimellä niin käy yksin tuo luonne sen irvistävän platinablondin kanssa joka Eevsku on ollut vuosikausia. Ajatteli vissiin että haluaa itselleen "uuden imagon". Ei onnistunut.

"Ihminen joka on haluttu toisen viikon jälkeen ulos, on vielä täällä.."

"En käyttäytyisi ite ketään kohtaan.."

Nyt Paulll missä on kivekset? Liikaa soijaa on syöty. Siinä mielessä en ihmettele passiivisagressiivista musisointia. Onko sekään ok että exästä tehdään ikävä biisi, mutta suoraan ei osata sanoa. Jotenkin lähti pisteitä Paulilta siitä vaikka symppis onkin.

Ja Heikki. Vaikka olisi kuinka reilu niin voi Heikki mikä typerys.

Jos Oaul ei voita niin on aika että tuosta kunnolla puhutaan että miestä saa kiusata miten vaan ja sen pitäisi olla ok. Saati Sannan järkky simputus.

Paul voittoon!

• ylös 29
  • alas 17
Vierailija

Toivottavasti Paul voittaa, tulee tarvitsemaan rahat. Ei nimittäin tuolla musiikilla tule itseään elättämään.

• ylös 18
  • alas 25
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos olisin Heikin puoliso tulisi kyllä jättiriita. Kuukauden pois lasten arjesta ja jättää 30 000 lopulta ottamatta jonkun kisamimmin takia, joka pyllistellyt kovaa kilpailua vuosikausia MM-tasolla

Todellinen mean girls areena on siellä fitnessprinsessojen kisoissa. Hormonihirviöitä. Evelläkään ei ole vyötäröä tai lantiota lainkaan. Tasapaksu tyttö ja lajityypilliset swartzenegger kasvot ja automaattihymy opittu sieltä. Lahjattomien ihmisten laji.

Ja lahjattomia tyyppejä aika moni kisailijoita, paitsi Paul. Sitä julkisuutta ei kannata hakea kyllä tuon ohjelman kautta. Joku tuttu hänet sinne puhunut.

• ylös 57
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Paul voittaa, tulee tarvitsemaan rahat. Ei nimittäin tuolla musiikilla tule itseään elättämään.

Lahjakas muusikko. Sanoisin että olet väärässä mutta aivan väärään formaattiin lähti hakemaan näkyvyyttä. Uskon että ponnahtaa pian ja lujaa julkisuuteen. On lahjakas!

• ylös 28
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni twitterissä ei ole tälle vuodelle mitään seurantaa. Eli joku jauhaa tuubaa. Sama varmaan joka trollaa ketjua? Vai missä linkki

Otaksuin että osaatte itse löytää twitteriin. Suokaa ny anteeksi.
Tässä linkki:
https://mobile.twitter.com/search?q=%23selviytyj%C3%A4tsuomi

Kun osallistutaan keskusteluun ja viitataan johonkin keskustelun ulkopuoliseen, laitetaan viite mukaan. Aina.

Eli tuota ei olisi muuten löytynyt koska formaatti ei ole ilmoittanut tänä vuonna twitterseurantaa. Löytyy mm tämä jossa monta vuotta vanhaa juttua.

https://mobile.twitter.com/MTV3Selviytyjat

• ylös 9
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni twitterissä ei ole tälle vuodelle mitään seurantaa. Eli joku jauhaa tuubaa. Sama varmaan joka trollaa ketjua? Vai missä linkki

Tässä linkki:

Twitter on sen verran sairas maailma, etten voi suositella kenellekkään.

• ylös 17
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tässä linkki:

Kun osallistutaan keskusteluun ja viitataan johonkin keskustelun ulkopuoliseen, laitetaan viite mukaan. Aina.

Eli tuota ei olisi muuten löytynyt koska formaatti ei ole ilmoittanut tänä vuonna twitterseurantaa. Löytyy mm tämä jossa monta vuotta vanhaa juttua.

https://mobile.twitter.com/MTV3Selviytyjat

Ok. Kiitos neuvosta. Olen uusi täällä, enkä tiennyt tuota. Kiinnostuksesta halusin etsiä onko millaista keskustelua päällä tästä tän vuoden Selviytyjät-kaudesta.
On aina ollut mun lempiohjelmia, mut tänä vuonna on tehnyt pahaa katsoa.
Onko pelkkää tuotannon leikkausta syyttäminen? Näytteleekö Eve ilkeää ihmistä vai onko hän sellainen?
Kaverinkin puolesta kyselen.

• ylös 17
  • alas 7
Vierailija

Aika vähän tuolla twitterissä oli keskustelua ylipäätään tästä kaudesta. Tai sitten en osannut etsiä. Joku juketsu purkaa naisvihaansa ja joku rosa kateellisena ja katkerana useita raivotwiittejä. Ei paljon asiallista keskustelua näkynyt.

• ylös 9
  • alas 8
Vierailija

Jep, twitter on ollut aivan tyhjä. Eli nyt vasta jotkut randomihmiset suuttuneet siellä. Selviytyjillä ei ole twitteriä tänä vuonna. Se estää myös isomman sotkun. Noiltahan lähtisi työt heti.

• ylös 8
  • alas 1
Vierailija

Todella harmillista, kun tänä vuonna ei lainkaan tarjoiltu Kimmo Vehviläisen vetämää Selviytyjät Extraa.

• ylös 36
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi tämä ON TAJUTON. Paul Eliaksen biisi Haista Sinä. Siis miten ei ole tullut julki?? Kirjoittanut biisin jossa latelee suorat sanat😀kuinka hänkin saa olla vihainen. Siis piilotellaanko tuota kun ei täälläkään ole ollut.

"Vältin riitoja, etsin piiloja
Kun olit lynkannut liian monta kertaa"

Et haista sinä vit*u senkin saata*a
Mene johkin kuoppaan haisemaan
Mä oon saanu tarpeeks tästä kaikesta
Ja mä näytän sulle sen
Mäkin oon joskus vihainen

Lopeta jo toi, älä edes yritä
Mä nään kyllä kun sä provosoit
Herneet nenässä, oman paskapuheen
Tuoksu jää usein noteeraamatta
No siltähän se vaikutti
Et minähän ne kaikki virheet tein
No niin tein
Mut tarkemmin kun asiaa nyt katsoo
Näin se tasan ole ei

Et haista sinä vit*u senkin saat*na
Mene johkin kuoppaan haisemaan
Mä oon saanu tarpeeks tästä kaikesta
Ja mä näytän sulle sen
Mäkin saan olla vihainen"

Evellekö laulaa? Varmaan myös sille ja muutamalle muullekin. Ihan mieletön biisi! Ja loistava muusikko. Kontrabasso onkin vähän eri soitin kuin basistimeno. Elämme aikaa ennen täyspotti räjähtämistä. En tiedä olisiko kannattanut lahjakkaan mennä tuohon ohjelmaan joku sen siihen on puhunut, kun täynnä lahjattomia pikku wannabejulkimoita.

Aivan mahtava!

https://youtu.be/22W8WI7P0BY

Kuka Heidi?

Aika ääliö pitää olla jos kommentista jää mieleen vain sana Heidi. Kirjoitin Heiiii. Kännyn autocorrect teki omiaan siihen. Todella ikävää että yp:t ei laita tuota yhtä vihapuhe/homofobista trollia lepäämään palstalta.
Kuka sinä olet nimittelemään asiallisesti kommentoivia kanssakeskustelijoita ääliöiksi? Ota vähän happea ja kertaa vaikka nettietikettiä. Eipä tuohon sekametelisoppaasi ollut mitään muuta kommentoitavaa, joten päällimmäisenä jäi mieleen juurikin tuo.

Kuka täällä nyt sinun lisäksesi vihapuhuu ja on käyttäytynyt hompfobisesti?

Täällä oli toistakymmentä kommenttia eräästä juorulehdestä ja aivan sairaita kommentteja. Eli eipä huudella siellä jos et ole seurannut keskustelua. Minäkin ilmiannoin yhtä ja ei millään lähtenyt. Nyt ovat poissa onneksi. Ei jaksa kyllä trolleja.

T.eri vastaaja

• ylös 14
  • alas 8
Vierailija

Kukahan nuo kustantaa sinne tekemään typerääkin typerämpää realityä? Toivottavasti emme me veronmaksajat.

• ylös 0
  • alas 7
Vierailija

Ylläolevan VPN-syyttelykommentin on kirjoittanut Even maaninen simppaaja, joka on tällä kertaa ottanut tavalliset keskustelijat hampaisiinsa. Koittakaa kestää, pian se painuu takaisin koloonsa.

• ylös 7
  • alas 15
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kukahan nuo kustantaa sinne tekemään typerääkin typerämpää realityä? Toivottavasti emme me veronmaksajat.

Ei tietenkään. Se nyt vielä puuttuisi. :D

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt voi tulla tänne lukemaan keskusteluja, kun Ruutu-tilaajat eivät voi spoilata. Täällä on ilmeisesti asiantuntijoita paikalla. Onko tiedossa, pudotetaanko ensi viikolla siis ensin yksi (jonkin kilpailun hävinnyt) ja sitten tuomaristo valitsee kahdesta jäljelle jääneestä voittajan, vai miten tämä prosessi menee?

Aiemmin on joko kisan toinen ollut toinen finalisti tai sitten viimeisen kilpailun voittaja on valinnut hänet kahdesta muusta.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Täällä vauvassa on toinenkin ketju.
Sen nimi on
Selviytyjät Suomi 2021 Official

• ylös 9
  • alas 3

Sivut

Ketju on lukittu.