Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet Selviytyjät Karibialla

Vierailija
12.04.2021 |

Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.

Kommentit (5613)

Vierailija
3261/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Even olemus sviitissä oli, niin feikkiä kuin olla voi. Taktisesti otti Heikin mukaan. Tarttui, kuin hukkuva oljenkorteen. Heikin puheet ei häntä näyttäneet kiinnostavan, sen näki katseesta. Yritti olla teennäisen iloinen. Mielessä kuitenkin myllersi, mitä Paulin ja Shirleyn välillä tapahtuu ja ahdistus ettei peli saata olla enään hänen johdettavissaan.

Mutta Heikki, hän todella ansaitsi hienon hetken "luettunsa" kanssa.

Kolkyttonnii vai turha ilta hotellissa kylpemässä? Melko kallista jos noin vähällä sai luopumaan yrityksestä voittaa. 

Vierailija
3262/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron teille sisäpiiritietona että paul voittaa! 😁

Hei ei tarvita myöskään sitä tietoa pilaamaan jännitystä. Ilmiantoon viesti. Vaikka se on mitå toivon ja suurin osa toivoo niin jaksan odottaa ensi viikkoon. Sopimussakko pätee sinunkin kautta tulleeseen tietoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3263/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juoruämmät. Mitä sitten vaikka olisi pari? Sopivat oikein hyvin yhteen. Miten tuon roskalehden "uutinen" liittyy tähän kisaan?

Vierailija
3264/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt juoruämmät. Mitä sitten vaikka olisi pari? Sopivat oikein hyvin yhteen. Miten tuon roskalehden "uutinen" liittyy tähän kisaan?

Even valkopesijät liikkeellä, luulevat että roskalehden jutut olisi negatiivinen uutinen, jos pitää paikkaansa. Jos pitäisi niin kiva juttu!

Vierailija
3265/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kiva juttu Pauliin rakastuneille.

Vierailija
3266/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että hieman petyin...

Vierailija
3267/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahahaha eli siitäkö kyse että pois puhe Evestä ja Paulin dissaamista. Tuohan olisi vaan positiivinen uutinen. Ihana pari olisi.

Toivotaan että Paul voittaa. Aivan törkeä jakso tuo viimeinen. Miten Eve kehtasi. Myrkyllisen narsistimainen ihminen sihisi hymyn läpi vielä myrkkyään. On tottunut kovaan toimintaan siellä hormonipiikittäjien maailmassa, tosi Eve tulee esiin fitness-kuvissa. Platinablondi ja tyrkkykuvia. Kaukana kaikki henkisyys ja euron filosofiat

Vierailija
3268/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahahaha eli siitäkö kyse että pois puhe Evestä ja Paulin dissaamista. Tuohan olisi vaan positiivinen uutinen. Ihana pari olisi.

Toivotaan että Paul voittaa. Aivan törkeä jakso tuo viimeinen. Miten Eve kehtasi. Myrkyllisen narsistimainen ihminen sihisi hymyn läpi vielä myrkkyään. On tottunut kovaan toimintaan siellä hormonipiikittäjien maailmassa, tosi Eve tulee esiin fitness-kuvissa. Platinablondi ja tyrkkykuvia. Kaukana kaikki henkisyys ja euron filosofiat

Ilouutisena linkkasin Seiskan lööpin, mutta jännä lukea täältä, miten kaikki muut suhtautuvat uutiseen.

Vierailija
3269/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve on pelannut ikävästi koko ajan, narskumaisesti

Vierailija
3270/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäitä hattuun kirjoitti:

Kunnon joukkopsykoosit tulilla. Huhhuh

Rauhottukaas nyt vähän. 😅

Just hyvä. Tämä keskusteluketju todistaa juuri siitä, että tietynlainen käytös on kollektiivisesti koettu erittäin ikävänä.

Se luo hyvää kuvaa kanssaihmisistä. Suurin osa ihmisistä kun arvostaa rehtiä ja kunnioittavaa käytöstä muilta - ja pyrkii siihen itsekin päivittäisessä elämässään muita kohdatessaan.

Ei tämä todistaa enemminkin sen, että ette osaa ajatella omilla aivoillanne. Ja lähdette kiusaamiseen mukaan. Tässä ketjussa kommentoijat ovat paljon pahempia kuin mikään mitä tuolla saarella tapahtui. Joten tuo viimeinen lause on täyttä p*skaa.

Jos olisi kyse normaalista kritiikistä, niin sitten tai Paulin voiton kannustamisesta, mutta tämä on mennyt täysin sairaaksi haukkumiseksi.

Tähän ei ees viitti vastata.

Vierailija
3271/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narskut narskuista hiljaa.

Kyllä korppi korpin tuntee.

Vierailija
3272/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi tämä ON TAJUTON. Paul Eliaksen biisi Haista Sinä. Siis miten ei ole tullut julki?? Kirjoittanut biisin jossa latelee suorat sanat😀kuinka hänkin saa olla vihainen. Siis piilotellaanko tuota kun ei täälläkään ole ollut.

"Vältin riitoja, etsin piiloja

Kun olit lynkannut liian monta kertaa"

Et haista sinä vit*u senkin saata*a

Mene johkin kuoppaan haisemaan

Mä oon saanu tarpeeks tästä kaikesta

Ja mä näytän sulle sen

Mäkin oon joskus vihainen

Lopeta jo toi, älä edes yritä

Mä nään kyllä kun sä provosoit

Herneet nenässä, oman paskapuheen

Tuoksu jää usein noteeraamatta

No siltähän se vaikutti

Et minähän ne kaikki virheet tein

No niin tein

Mut tarkemmin kun asiaa nyt katsoo

Näin se tasan ole ei

Et haista sinä vit*u senkin saat*na

Ja mä näytän sulle sen

Mäkin saan olla vihainen"

Evellekö laulaa? Varmaan myös sille ja muutamalle muullekin. Ihan mieletön biisi! Ja loistava muusikko. Kontrabasso onkin vähän eri soitin kuin basistimeno. Elämme aikaa ennen täyspotti räjähtämistä. En tiedä olisiko kannattanut lahjakkaan mennä tuohon ohjelmaan joku sen siihen on puhunut, kun täynnä lahjattomia pikku wannabejulkimoita.

Aivan mahtava!

Vierailija
3273/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups ei ensin linkannut ja nyt linkkaantui joku muu. Mutta Hyvä Paul.

Vierailija
3274/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko käyneet lukemassa ja kommentoimassa myös Selviytyjät twitterissä?

Hyvää kamaa.

Vierailija
3275/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt voi tulla tänne lukemaan keskusteluja, kun Ruutu-tilaajat eivät voi spoilata. Täällä on ilmeisesti asiantuntijoita paikalla. Onko tiedossa, pudotetaanko ensi viikolla siis ensin yksi (jonkin kilpailun hävinnyt) ja sitten tuomaristo valitsee kahdesta jäljelle jääneestä voittajan, vai miten tämä prosessi menee?

Vierailija
3276/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi tämä ON TAJUTON. Paul Eliaksen biisi Haista Sinä. Siis miten ei ole tullut julki?? Kirjoittanut biisin jossa latelee suorat sanat😀kuinka hänkin saa olla vihainen. Siis piilotellaanko tuota kun ei täälläkään ole ollut.

"Vältin riitoja, etsin piiloja

Kun olit lynkannut liian monta kertaa"

Et haista sinä vit*u senkin saata*a

Ja mä näytän sulle sen

Mäkin oon joskus vihainen

Lopeta jo toi, älä edes yritä

Mä nään kyllä kun sä provosoit

Herneet nenässä, oman paskapuheen

Tuoksu jää usein noteeraamatta

No siltähän se vaikutti

Et minähän ne kaikki virheet tein

No niin tein

Mut tarkemmin kun asiaa nyt katsoo

Näin se tasan ole ei

Et haista sinä vit*u senkin saat*na

Ja mä näytän sulle sen

Mäkin saan olla vihainen"

Evellekö laulaa? Varmaan myös sille ja muutamalle muullekin. Ihan mieletön biisi! Ja loistava muusikko. Kontrabasso onkin vähän eri soitin kuin basistimeno. Elämme aikaa ennen täyspotti räjähtämistä. En tiedä olisiko kannattanut lahjakkaan mennä tuohon ohjelmaan joku sen siihen on puhunut, kun täynnä lahjattomia pikku wannabejulkimoita.

Aivan mahtava!

Kuka Heidi?

Vierailija
3277/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko käyneet lukemassa ja kommentoimassa myös Selviytyjät twitterissä?

Hyvää kamaa.

Linkkiä esimerkkitwiittiin?

Vierailija
3278/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni twitterissä ei ole tälle vuodelle mitään seurantaa. Eli joku jauhaa tuubaa. Sama varmaan joka trollaa ketjua? Vai missä linkki

Vierailija
3279/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt voi tulla tänne lukemaan keskusteluja, kun Ruutu-tilaajat eivät voi spoilata. Täällä on ilmeisesti asiantuntijoita paikalla. Onko tiedossa, pudotetaanko ensi viikolla siis ensin yksi (jonkin kilpailun hävinnyt) ja sitten tuomaristo valitsee kahdesta jäljelle jääneestä voittajan, vai miten tämä prosessi menee?

Ei ole ilmoitettu vielä julkisuuteen

Vierailija
3280/5613 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimieliset on kiinnostuneet roskalehden jutuista. Ketä kiinnostaa?? Onneksi meni poistoon täältä.

Eve jäänyt monta kertaa kiinni siitä että yrittää fuskata.

Palapelissä monta kertaa vakoili Paulia ja ihme ettei Juuso maininnut tällä kertaa että ei saa huijata. Yritti tehdä samaa numerotehtävässäkin aiemmin lukoissa kun ei osannut palapeliä laittaa kasaan, silloin Juuso huomautti ja Eveliina noloili.

Ei mikään järjenjättiläinen tuo mimmi.

Googlasin nimellä niin käy yksin tuo luonne sen irvistävän platinablondin kanssa joka Eevsku on ollut vuosikausia. Ajatteli vissiin että haluaa itselleen "uuden imagon". Ei onnistunut.

"Ihminen joka on haluttu toisen viikon jälkeen ulos, on vielä täällä.."

"En käyttäytyisi ite ketään kohtaan.."

Nyt Paulll missä on kivekset? Liikaa soijaa on syöty. Siinä mielessä en ihmettele passiivisagressiivista musisointia. Onko sekään ok että exästä tehdään ikävä biisi, mutta suoraan ei osata sanoa. Jotenkin lähti pisteitä Paulilta siitä vaikka symppis onkin.

Ja Heikki. Vaikka olisi kuinka reilu niin voi Heikki mikä typerys.

Jos Oaul ei voita niin on aika että tuosta kunnolla puhutaan että miestä saa kiusata miten vaan ja sen pitäisi olla ok. Saati Sannan järkky simputus.

Paul voittoon!

Ketju on lukittu.