Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet Selviytyjät Karibialla

Vierailija
12.04.2021 |

Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.

Kommentit (5613)

Vierailija
2721/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vaiheessa mulle on ihan sama kumpi naisista voittaa, kunhan Paul häviää. Se taitaa olla tämän palstan lukemisen ansiota. Alun perin tykkäsin Paulista. Tulisi olemaan ihanaa, jos Paul häviäisi finaalin. Tulen tänne sitten ilkkumaan. 

Selviytyjissä on ollut hyviä naiskilpailijoita, jotka ovat päässeet pitkälle: Janni Hussi, Tuuli Matinsalo, Viivi Vaatovaara. Heille olisi suonut voiton siinä missä kilpailun voittaneelle miehellekin. Mutta Shirley ja Eve ovat menestyneet vain juonitteluilla ja ovat muilta taidoiltaan kevytsarjalaisia (esim Eve näyttää olevan umpisurkea palapeleissä). Toivottavasti raatikin toteaa tuon tasoeron tulevien finalistien välillä.

Juonittelu on tärkeä osa peliä ja sinänsä hyvällä juonittelulla voi/saa kilpailun myös voittaa. Shirleyn ja Even ongelma on se, että heidän mielestään kukaan muu ei saisi juonitella ja pelata. Ja nämä taas on mun mielestä syy, miksei he ansaitse voittoa:  he eivät anna muiden pelata samaa peliä kuin he itse pelaavat. Toisaalta, eräänlainen pelitapa sekin henkinen vallankäyttö, mutta alkaa menemään jo vähän liian syvälle. 

Vierailija
2722/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vaiheessa mulle on ihan sama kumpi naisista voittaa, kunhan Paul häviää. Se taitaa olla tämän palstan lukemisen ansiota. Alun perin tykkäsin Paulista. Tulisi olemaan ihanaa, jos Paul häviäisi finaalin. Tulen tänne sitten ilkkumaan. 

Selviytyjissä on ollut hyviä naiskilpailijoita, jotka ovat päässeet pitkälle: Janni Hussi, Tuuli Matinsalo, Viivi Vaatovaara. Heille olisi suonut voiton siinä missä kilpailun voittaneelle miehellekin. Mutta Shirley ja Eve ovat menestyneet vain juonitteluilla ja ovat muilta taidoiltaan kevytsarjalaisia (esim Eve näyttää olevan umpisurkea palapeleissä). Toivottavasti raatikin toteaa tuon tasoeron tulevien finalistien välillä.

Juonittelu on tärkeä osa peliä ja sinänsä hyvällä juonittelulla voi/saa kilpailun myös voittaa. Shirleyn ja Even ongelma on se, että heidän mielestään kukaan muu ei saisi juonitella ja pelata. Ja nämä taas on mun mielestä syy, miksei he ansaitse voittoa:  he eivät anna muiden pelata samaa peliä kuin he itse pelaavat. Toisaalta, eräänlainen pelitapa sekin henkinen vallankäyttö, mutta alkaa menemään jo vähän liian syvälle. 

Sääliksi käy näitten hirviöiden kumppaneita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen kommenttiin lisäsi 48 yläpeukkua. Mahtoi kestää kauan :D

Se trolli on lisäillyt paljon enemmän. Joihinkin kommentteihin varmaan sata. Ei kestä, jos joku ei toivo Paulin voittoa tai ei näe kiusaamista. 😂 Mahtaa olla melkoinen kiukku päällä.

Vierailija
2724/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä noita juttuja, että joku lisäilisi yläpeukkuja 48 tai sata tietyille kommenteille. Ainakaan minun puhelimella ei pysty lisäämään kuin yhden peukun per kommentti vaikka kuinka yrittäisi (onhan tuota nyt joskus johonkin parempaan kommenttiin tullut kokeiltua klikata pari kertaa, mutta ei sivusto silti rekisteröi kuin yhden peukun per laite). Koska, tietääkseni, yksi ihminen ei voi laittaa kuin yhden yläpeukun, niin ainakin itse oletan, että yläpeukutetuimmat kommentit ovat niitä, joista suurinosa palstan lukijoista pitää.

Vierailija
2725/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut "heikkiys" tällä kertaa mutta Heikki oli kai kuitenkin "tosisuomalaisista" paras?

Eikös Paul'kin kuulu svenska talande bättre folk'kiin?

Vierailija
2726/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa surkea olo, kun kuuntelin Sannan podcastin jossa kertoi tuosta jaksosta jossa hänet äänestettiin pois. Se edellisen jakson Shirlyn ja Even tylytys oli saanut hänet niin pois tolaltaan, että halusi oikeastaan jo luovuttaa koko kisan ja tiesi ja jopa toivoi että tulee putoamaan seuraavaksi. Tiesi kuulemma että ainoa keino jatkaa kisassa olisi saada aikaan liitto Paulin ja Heikin kanssa, mutta tiesi ettei Heikki siihen olisi ikinä suostunut, ja että Sanna itsekään ei varmaan olisi uskaltanut enää yrittää pettää Shirlyä ja Eveä koska ei olisi enää kestänyt uutta hyökkäystä heiltä.

Vierailija
2727/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätään tähän vielä viime vuoden Joalin, joka menestyi kilpailuissa ja osasi myös juonitella taitavasti, ilman että hyökkäsi kenenkään kimppuun. 

Vierailija
2728/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se trolli on lisäillyt paljon enemmän. Joihinkin kommentteihin varmaan sata. Ei kestä, jos joku ei toivo Paulin voittoa tai ei näe kiusaamista. 😂 Mahtaa olla melkoinen kiukku päällä.

Tarkoitin kylläkin juuri sinua. Jatka vaan rämppäämistä :D

Vierailija
2729/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä noita juttuja, että joku lisäilisi yläpeukkuja 48 tai sata tietyille kommenteille. Ainakaan minun puhelimella ei pysty lisäämään kuin yhden peukun per kommentti vaikka kuinka yrittäisi (onhan tuota nyt joskus johonkin parempaan kommenttiin tullut kokeiltua klikata pari kertaa, mutta ei sivusto silti rekisteröi kuin yhden peukun per laite). Koska, tietääkseni, yksi ihminen ei voi laittaa kuin yhden yläpeukun, niin ainakin itse oletan, että yläpeukutetuimmat kommentit ovat niitä, joista suurinosa palstan lukijoista pitää.

Even simppaaja lisäilee ja se on mahdollista. Menee täysin tolaltaan, kun näkee päivä toisensa jälkeen Paulin suosion ja kuppi meni lopullisesti nurin viimeisimmän jakson jälkeen, joten ei auttanut muu kuin alkaa epätoivoisesti sabotoimaan omien kommenttiensa peukkumääriä.

Vierailija
2730/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuitteko huomaamaan kisassa, jossa panoja lisättiin, niin Sanna Antoi painon, joko Evelle tai Shirlylle en nyt muista kummalle. Ärähdys tuli heti heidän puoleltaan ja Sanna pelästyi ja muutti saajaksi muistaakseni Heikin.

Näin toimii kiusaaja ja näin toimii kiusattu, eli ei uskalla vastustaa kiusaajaa. Ei tarvitse olla lapsi, vaan aikuisellakin sama reaktio. Karseeta ja äärettömän surullista.

Vierailija
2731/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätään tähän vielä viime vuoden Joalin, joka menestyi kilpailuissa ja osasi myös juonitella taitavasti, ilman että hyökkäsi kenenkään kimppuun. 

Joalinissakin alkoi loppua kohden näkyä ikäviä piirteitä, jotka olisivat luultavasti tulleet aiemminkin esiin jos olisi kokenut olevansa vallassa. Kilpailuissa Kristianin ollessa kuuloetäisyydellä huuteli, että ”Krisu lähtee kotiin tänään” ja nauroi kun tämä satutti kätensä pahan näköisesti semifinaalissa.

Vierailija
2732/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuitteko huomaamaan kisassa, jossa panoja lisättiin, niin Sanna Antoi painon, joko Evelle tai Shirlylle en nyt muista kummalle. Ärähdys tuli heti heidän puoleltaan ja Sanna pelästyi ja muutti saajaksi muistaakseni Heikin.

Näin toimii kiusaaja ja näin toimii kiusattu, eli ei uskalla vastustaa kiusaajaa. Ei tarvitse olla lapsi, vaan aikuisellakin sama reaktio. Karseeta ja äärettömän surullista.

Huomasin saman. Silti meangirlsit itse laittoivat Sannalle painoja. En voi käsittää miten heikkoluontoinen peesaaja pitää olla, että luulee näiden olevan ystäviään. Itse en pystyisi ikinä luottamaan tuollaisiin ihmisiin kisan ulkopuolellakaan. Toisaalta minun ei julkisuudenkipeyden vuoksi tarvitse miellyttää julkkiksia, kuten näiden perskärpästen.

Vierailija
2733/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shirley ja Eve on toksisia narsisteja, jollet ole heidän sisäpiirissään seuraa julkinen nöyryytys

Vierailija
2734/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää selvältä että Paul voitti koko skaban koska oli Efter Nio'ssa...??

Vierailija
2735/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin kylläkin juuri sinua. Jatka vaan rämppäämistä :D

Heti iskee defenssit päälle, kun paljastut. Jatka vaan samaan malliin. Täytyy olla melko syvää vihaa, kun jaksat päivästä toiseen haukkua ja painella "peukutuksia" 😂

Vierailija
2736/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, Joalin voitti monta koskemattomuutta ja taisiko voittaa palkintokisojakin? Shirly ei ole voittanut mitään, Eve voitti palkintokisan viimeksi koska kukaan ei alkuun uskaltanut antaa hänelle painoja lisää ja nyt viimeisin palkintokisan voitto oli ensimmäinen kunnollinen voitto. Näistä kahdesta ei ole mihinkään, mutta pahoin pelkään että tuotanto on keksinyt viimeiseksi kisaksi jonkun sellaisen, joka petaa tyttöjen voiton. Olihan sekin kisa, jossa Paulin mahdollisuudet voittaa tuhottiin porukalla ihan tuotantoyhtiön päättämä kisa siihen paikkaan.

Vierailija
2737/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Sanna, Sanna! Sanna hehkuttaa Ilta-Lehden sivulla kuin hyviä ystäviä hän, Eve ja Shirley ovat. Viimeiksi olivat yhdessä syömässä ja hauskaa oli. Totta hitossa Eve ja Shirley tekevät kaikkensa, että saavat Sannan uskomaan pyyteettömään ystävyyteen.

Onhan Sanna jonkin TV-yhtiön palveluksessa, joten sitävasten on ymmärrettävää heidän lipevyys.

Toivoisin Sannalle hieman itsekunnioitusta.

Vierailija
2738/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää selvältä että Paul voitti koko skaban koska oli Efter Nio'ssa...??

Yritätkö jotain omituista huumorilajia tässä? En ymmärrä yhteyttä. Paulin voittoa tietysti toivon.

Vierailija
2739/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Shirly ei saanut vanhemmiltaan kirjettä. Uskoisi, että vanhempansa ovat olleet  sille läheisempiä.

Kyllä mä mieluummin haluaisin kumppanilta viestin kuin vanhemmilta

Vierailija
2740/5613 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tippuu ensi jaksossa?

Ketju on lukittu.