Uudet Selviytyjät Karibialla
Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.
Kommentit (5613)
Choux kirjoitti:
Kuvataanko parhaillaan Selviytyjät 2022 kautta? Ainakin Heidi Sohlberg sekä Esko Eerikäinen ovat jossain pidemmällä reissulla.
Yleensä ne kilpailijat kerrotaan etukäteen
Vierailija kirjoitti:
Tulipa totaali kyllästyminen jo tähän setvimiseen. Mistäs sit puhuttais ?
Uskotteko että vielä tulis amuletteja?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt syytellään jo kaikkia eri mieltä olevia yksittäiseksi henkilöksi. Kovasti näyttää tunteisiin menevän. :D
Otamme osaa että sinulla menee tunteisiin. Miksi se kellään muulla menisikään, kun me emme puolustele typerää ja mean girls käytöstä. Enkä myöskään Heikin flegmaattisuutta. Hänkin ollut hiljaa.
Ihmettelen mediahiljaisuutta? Milloin tahansa muulloin olisi otsikot: "naiset kusettaa viatonta miestä 6-0" ja mies vaan loikoilee teltassa. Minä loikoilen asiankannattajan teltassani ja luotan lalalala ettei minua petetä 😅
Huomaa miten sinäkin kiviset oikein raivosta., kun kaikki ei jaa samoja mielipiteitä. Mahtaa olla raskas elämä. Kyllä tuo haukkuminen on juuri sitä tunteisiin menemistä, mitä tämä keskustelu on täynnä. Melkooksettavaa toimintaa jopa.
Uskaltaako tässä jo alkaa tosissaan toivoa Paulin voittoa?
Minkä takia nuo muut antaa Even ja Shirlyn pyörittää tuota peliä? Todella huonoja peliliikkeitä on muilta nähty. Eija ja Sanna ainakin itse ryssivät mahdollisuutensa ja samalla Paulin mahdollisuudet. Kun eivät olisi sekoilleet, niin Heikki olisi lähtenyt ja siinä olisikin ollut kasassa enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Ei, Eevsku voittaa
Choux kirjoitti:
Kuvataanko parhaillaan Selviytyjät 2022 kautta? Ainakin Heidi Sohlberg sekä Esko Eerikäinen ovat jossain pidemmällä reissulla.
Mikäs se uusi ohjelma on "Olen julkkis, päästäkää minut pois". Kataja ja Hirviniemi juontaa. Monet julkkikset ovat kuulemma epämääräisesti kadonneet hetkeksi.
Huomaa miten sinäkin kiviset oikein raivosta., kun kaikki ei jaa samoja mielipiteitä. Mahtaa olla raskas elämä. Kyllä tuo haukkuminen on juuri sitä tunteisiin menemistä, mitä tämä keskustelu on täynnä. Melkooksettavaa toimintaa jopa.
Kiviset?
Vierailija kirjoitti:
Kiviset?
Varmaan kihiset pitäisi olla?
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Kiviset?
Ehkei tuolle kannata antaa nyt enempää huomiota 😬, on sen verran tunteella mukana ja monille meille tämä on vain Selviytyjät analyysiä. Olen se jolle aluksi suuttui, mutta ketjuun vastaili muutama muukin ja ehkä ei tunnu kivalta hänestä saada alapeukkuja peukun päälle.
Hän itse tosin käy henkilökohtaisuuksiin samantien vastaustyyleissään. "Täytyy olla raskas elämä..kuvottavaa". Monilla oikeasti on, vakavaa sairautta ja raskasta työtä että helppohan tuo olisi jauhottaa omilla argumenteillaan, mutta ei raaski. Samoista syistä. Jospa hänellä on vaikeaa.
Jos tuo vaikka kilpailijan läheinen niin nämä voi saada pois tolaltaan. Inhimillistä.
En tiedä onko sama joka kirjoittanut nämä puolustuspuheet niin tänne kuin muuallekin.
Jos on läheinen Evelle ja co ehkei vaan kande lukea näitä. Tämä menee ohi kohta. Siellä se Manninenkin porskuttaa ja hyvä niin. Jos taas trolli, niin en halua ruokkia trollia.
Täällä on joskus hauskaa vääntää peistä, mutta ei se ole itsetarkoitus.
Peliliikkeet ja blindsidet poistaa Suomessa poissaolollaan, mutta yksikin sellainen on aina sitten herkullinen. 2 kpl ollut, Se missä Vikiltä lähti Helmeriparka, joka oli symppis mutta Vikin pauloissa. Ja sitten lähti Viki. Muahaha.
Yövuoro loppui juuri. Katson juuri Survivor s40e05 ja huh on upea! Suosittelen, löytyy tubesta Survivor sivulta. Jakavat juhlavuoden ilmaiseksi. Jaksot on pätkissä, muttei pätkitty, ei haittaa. Se on muuten vastine meidän tämän vuoden idealle. Ihan "pikkasen" erilainen ja palkinto on 2 miljoonaa dollaria. 🤣 katsojia 70 miljoonaa finaalilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt syytellään jo kaikkia eri mieltä olevia yksittäiseksi henkilöksi. Kovasti näyttää tunteisiin menevän. :D
Otamme osaa että sinulla menee tunteisiin. Miksi se kellään muulla menisikään, kun me emme puolustele typerää ja mean girls käytöstä. Enkä myöskään Heikin flegmaattisuutta. Hänkin ollut hiljaa.
Ihmettelen mediahiljaisuutta? Milloin tahansa muulloin olisi otsikot: "naiset kusettaa viatonta miestä 6-0" ja mies vaan loikoilee teltassa. Minä loikoilen asiankannattajan teltassani ja luotan lalalala ettei minua petetä 😅
Voi kultapieni nyt. Eihän tuossa haukuttu ketään. Täällä puhutaan Survivor pelaamisesta. Heikin tyyli on ollut pelaamattomuus. Flegmaattisuus=aikaansaamattomalta vaikuttava, hidasluonteinen, välinpitåmätön pelistä.
Lähde Wikipedia
Kannattaisiko pikkutauko sulle kun otat noin henkilökohtaisesti ja alat itse henkilökohtaisuuksiin, etkä erota haukkumista pelityylin kritiikistä. Tsemppiä sulle eniten.
Tämä on vaan peli.
Vierailija kirjoitti:
Toivoa voi, ensi viikon ruutu+ -jakson ennakkoteksti lupaa hyvää Paulin kannalta. Liittoumasta on jäljellä kolme: Shirly, Eve ja Heikki, joiden kesken syntyy riitaa, ja joku saattaa siirtyä Paulin puolelle. Kun Paul välttää putoamisen, viimeinen kilpailu kolmen kesken on aiemmin ollut aika fyysinen, joten Paul on voittajasuosikki, saa valita toisen finalistin ja saa yhden ylimääräisen äänen. Jos toinen finalisti on nainen, voi äänestys mennä tiukaksi, mutta jos Heikki, Paul voittaa mennen tullen.
Paul taitaa kuulua svenska talande bättre folk'kiin kun puhui ruotsia niin sujuvasti Efter Nio'ssa. Hurrithan ovat lähes joka suhteessa meitä ural'ikkoja parempia, joten Paul'in voitto lienee ns. taputeltu...
Vi e' int' finnar, sanoi mökkinaapuripojan (n. 9 v) teinisisko erittäin närkästyneenä pojalle kun hän puhui kanssani suomea, LOL!
Vierailija kirjoitti:
Paul taitaa kuulua svenska talande bättre folk'kiin kun puhui ruotsia niin sujuvasti Efter Nio'ssa. Hurrithan ovat lähes joka suhteessa meitä ural'ikkoja parempia, joten Paul'in voitto lienee ns. taputeltu...
Vi e' int' finnar, sanoi mökkinaapuripojan (n. 9 v) teinisisko erittäin närkästyneenä pojalle kun hän puhui kanssani suomea, LOL!
Sukunimi Uotila ja tehnyt viime vuosina lähes yksinomaan suomenkielisiä sanoituksia, joten ei hän taida mikään umpihurri olla.
Vierailija kirjoitti:
Noh, suomalaiset sekoittuneet täällä, aivan kaikki isä ja äitilinjat niin että jokaisessa vähän saamelaista, vähän ruotsalaista, saksalaisia ja balttijuuria, monissa länsirannikon väessä myös skotteja jne. Harva vaan tietää niistä.
Paul elää köyhyysrajan alapuolella toisin kuin Shirlyt ja muut tuolla. Even tulot oli 30 000 mikä ei kummoinen, eli kisasta tulisi vuoden palkka. Luki ip lehdessä.
Paul ei voita, tieto. Toinen tytöistä voittaa, mut en tiedä kumpi. Kuultu varmalta taholta, ei vaan halunnut paljastaa lopullista voittajaa ( ja tiedän ettei tätä nyt taaskaan kukaan usko, mut jutellaan lisää sit vaikka finaalin jälkeen ). Liputin Paulin puolesta ja nyt ketuttaa aika messevästi
Paul nuolee niin innolla eevskun takamusta ettei tajua edes pelata sitä ulos. Shirlyä vastaan vaan hyökkii. Eevsku se pahin kilpailija ja voittajasuosikki on. Paul ei osaa liittoutua ja juonitella oikeita ihmisiä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ihan asiasta toiseen, kyllä on bikinimuoti muuttunut! Omassa nuoruudessa ei kukaan olisi kehdannut liikkua tuollaisissa missä pakarat vilkkuu paljaina ja mun silmiin ne näyttääkin kamalalta.
Taidan vaan olla vanha, joo ja miehet varmaan tykkää noita katsella.
Lähinnä ihmettelen että ne viitsii pitää niitä tuolla saarella, luulisi että haluaisi suojata intiimejä paikkoja hiekalta, pöpöiltä, vammoilta ja ötököiltä, etenkin kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiviset?
Ehkei tuolle kannata antaa nyt enempää huomiota 😬, on sen verran tunteella mukana ja monille meille tämä on vain Selviytyjät analyysiä. Olen se jolle aluksi suuttui, mutta ketjuun vastaili muutama muukin ja ehkä ei tunnu kivalta hänestä saada alapeukkuja peukun päälle.
Hän itse tosin käy henkilökohtaisuuksiin samantien vastaustyyleissään. "Täytyy olla raskas elämä..kuvottavaa". Monilla oikeasti on, vakavaa sairautta ja raskasta työtä että helppohan tuo olisi jauhottaa omilla argumenteillaan, mutta ei raaski. Samoista syistä. Jospa hänellä on vaikeaa.
Jos tuo vaikka kilpailijan läheinen niin nämä voi saada pois tolaltaan. Inhimillistä.
En tiedä onko sama joka kirjoittanut nämä puolustuspuheet niin tänne kuin muuallekin.
Jos on läheinen Evelle ja co ehkei vaan kande lukea näitä. Tämä menee ohi kohta. Siellä se Manninenkin porskuttaa ja hyvä niin. Jos taas trolli, niin en halua ruokkia trollia.
Täällä on joskus hauskaa vääntää peistä, mutta ei se ole itsetarkoitus.
Peliliikkeet ja blindsidet poistaa Suomessa poissaolollaan, mutta yksikin sellainen on aina sitten herkullinen. 2 kpl ollut, Se missä Vikiltä lähti Helmeriparka, joka oli symppis mutta Vikin pauloissa. Ja sitten lähti Viki. Muahaha.
Yövuoro loppui juuri. Katson juuri Survivor s40e05 ja huh on upea! Suosittelen, löytyy tubesta Survivor sivulta. Jakavat juhlavuoden ilmaiseksi. Jaksot on pätkissä, muttei pätkitty, ei haittaa. Se on muuten vastine meidän tämän vuoden idealle. Ihan "pikkasen" erilainen ja palkinto on 2 miljoonaa dollaria. 🤣 katsojia 70 miljoonaa finaalilla.
En tiedä kehen viittaat. En ole siis noita tunteisiin menemisiä kirjoittanut. Minä olen ainakin ihan objektiivisesti täällä koittanut analysoida mm. näitä kohtauksia, mitä täällä on nostettu esiin. Hyvä esimerkki tuo "huutamiskohtaus", mitä on liioiteltu todella paljon. Useampi henkilö ollut täällä selvästi samoilla linjoilla, että melko yliampuvaa "kritiikkiä" tai siis haukkumista on saanut tytöt ja etenkin Eveliina osakseen, kun Shirly minun mielestä käyttänyt paljon kovempaa kieltä syytellyt tunteilla pelaamisesta yms. ja Eveä sitten haukuttu taas paljon enemmän. Mikä ei minun mielestä sekään ole kiusaamista.
En tunne ketään kilpailijoista, mutta säälittää, kun todella aiheettomasti haukutaan osaa kilpailijoista ja nähdään noissa ohjelmissa sellaisia asioita, mitä niissä ei ole tapahtunut. Tulkitaan jotain ilmeitä ylimielisiksi tai narsitisiksi jne. Ja sitten nämä asiat rupeaa leviämään totena.