Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet Selviytyjät Karibialla

Vierailija
12.04.2021 |

Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.

Kommentit (5613)

Vierailija
2361/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paul ei voita, tieto. Toinen tytöistä voittaa, mut en tiedä kumpi. Kuultu varmalta taholta, ei vaan halunnut paljastaa lopullista voittajaa ( ja tiedän ettei tätä nyt taaskaan kukaan usko, mut jutellaan lisää sit vaikka finaalin jälkeen ). Liputin Paulin puolesta ja nyt ketuttaa aika messevästi

Ahaa. Tiedätkö kuinka suuri on sopimussakko. Sen on suurempi kuin se 30 000. Eli nyt sun IP osoite sanomalta tuotannolle ja selvittelyyn. Ääliö, pilaat koko ohjelman.

Vierailija
2362/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PenttiHirvoinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paul ei voita, tieto. Toinen tytöistä voittaa, mut en tiedä kumpi. Kuultu varmalta taholta, ei vaan halunnut paljastaa lopullista voittajaa ( ja tiedän ettei tätä nyt taaskaan kukaan usko, mut jutellaan lisää sit vaikka finaalin jälkeen ). Liputin Paulin puolesta ja nyt ketuttaa aika messevästi

Miettikää, millainen myrsky syntyisi, jos tämä olisi totta...

Miksi syntyisi? Itse toivoisin, että Heikki voittaa. Paul ei mielestäni ansaitse voittoa.

Heikki on ollut goat. Eli ei ansaitse voittoa millään määritteellä.

Outwit

Outplay

Outlast

Yksikään ei sovi Heikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petsku92 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa miten sinäkin kiviset oikein raivosta., kun kaikki ei jaa samoja mielipiteitä. Mahtaa olla raskas elämä. Kyllä tuo haukkuminen on juuri sitä tunteisiin menemistä, mitä tämä keskustelu on täynnä. Melkooksettavaa toimintaa jopa.

Kiviset?

Ehkei tuolle kannata antaa nyt enempää huomiota 😬, on sen verran tunteella mukana ja monille meille tämä on vain Selviytyjät analyysiä. Olen se jolle aluksi suuttui, mutta ketjuun vastaili muutama muukin ja ehkä ei tunnu kivalta hänestä saada alapeukkuja peukun päälle.

Hän itse tosin käy henkilökohtaisuuksiin samantien vastaustyyleissään. "Täytyy olla raskas elämä..kuvottavaa". Monilla oikeasti on, vakavaa sairautta ja raskasta työtä että helppohan tuo olisi jauhottaa omilla argumenteillaan, mutta ei raaski. Samoista syistä. Jospa hänellä on vaikeaa.

Jos tuo vaikka kilpailijan läheinen niin nämä voi saada pois tolaltaan. Inhimillistä.

En tiedä onko sama joka kirjoittanut nämä puolustuspuheet niin tänne kuin muuallekin.

Jos on läheinen Evelle ja co ehkei vaan kande lukea näitä. Tämä menee ohi kohta. Siellä se Manninenkin porskuttaa ja hyvä niin. Jos taas trolli, niin en halua ruokkia trollia.

Täällä on joskus hauskaa vääntää peistä, mutta ei se ole itsetarkoitus.

Peliliikkeet ja blindsidet poistaa Suomessa poissaolollaan, mutta yksikin sellainen on aina sitten herkullinen. 2 kpl ollut, Se missä Vikiltä lähti Helmeriparka, joka oli symppis mutta Vikin pauloissa. Ja sitten lähti Viki. Muahaha.

Yövuoro loppui juuri. Katson juuri Survivor s40e05 ja huh on upea! Suosittelen, löytyy tubesta Survivor sivulta. Jakavat juhlavuoden ilmaiseksi. Jaksot on pätkissä, muttei pätkitty, ei haittaa. Se on muuten vastine meidän tämän vuoden idealle. Ihan "pikkasen" erilainen ja palkinto on 2 miljoonaa dollaria. 🤣 katsojia 70 miljoonaa finaalilla.

En tiedä kehen viittaat. En ole siis noita tunteisiin menemisiä kirjoittanut. Minä olen ainakin ihan objektiivisesti täällä koittanut analysoida mm. näitä kohtauksia, mitä täällä on nostettu esiin. Hyvä esimerkki tuo "huutamiskohtaus", mitä on liioiteltu todella paljon. Useampi henkilö ollut täällä selvästi samoilla linjoilla, että melko yliampuvaa "kritiikkiä" tai siis haukkumista on saanut tytöt ja etenkin Eveliina osakseen, kun Shirly minun mielestä käyttänyt paljon kovempaa kieltä syytellyt tunteilla pelaamisesta yms. ja Eveä sitten haukuttu taas paljon enemmän. Mikä ei minun mielestä sekään ole kiusaamista.

En tunne ketään kilpailijoista, mutta säälittää, kun todella aiheettomasti haukutaan osaa kilpailijoista ja nähdään noissa ohjelmissa sellaisia asioita, mitä niissä ei ole tapahtunut. Tulkitaan jotain ilmeitä ylimielisiksi tai narsitisiksi jne. Ja sitten nämä asiat rupeaa leviämään totena.

Miksi sitten vastaat tähän?? Täällä on ollut vaan yksi joka sitä valittaa. Tiedätkö mun tuttu on yypeenä täälläbja näkee mistä IPstä tulee viestit.

Vierailija
2364/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Eve!  Toivottavasti voittaa koko kisan. Ansaitsisi voiton.  Aloin seuraamaan IG:ssä. Shirley toinen ihanuus!

Vierailija
2365/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insta-itsetyytyväisyydestä päätellen voittaja on sitten Tistelgren.

Vierailija
2366/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo häirikkö vain huomattuaan, ettei enää saa huomiota puolustelullaan, keksinyt uuden keinon saada ihmiset tolaltaan ja nyt hokee varmana tietona kaikkien muiden kuin Paulin voittoa.

Vierailija
2367/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petsku92 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa miten sinäkin kiviset oikein raivosta., kun kaikki ei jaa samoja mielipiteitä. Mahtaa olla raskas elämä. Kyllä tuo haukkuminen on juuri sitä tunteisiin menemistä, mitä tämä keskustelu on täynnä. Melkooksettavaa toimintaa jopa.

Kiviset?

Ehkei tuolle kannata antaa nyt enempää huomiota 😬, on sen verran tunteella mukana ja monille meille tämä on vain Selviytyjät analyysiä. Olen se jolle aluksi suuttui, mutta ketjuun vastaili muutama muukin ja ehkä ei tunnu kivalta hänestä saada alapeukkuja peukun päälle.

Hän itse tosin käy henkilökohtaisuuksiin samantien vastaustyyleissään. "Täytyy olla raskas elämä..kuvottavaa". Monilla oikeasti on, vakavaa sairautta ja raskasta työtä että helppohan tuo olisi jauhottaa omilla argumenteillaan, mutta ei raaski. Samoista syistä. Jospa hänellä on vaikeaa.

Jos tuo vaikka kilpailijan läheinen niin nämä voi saada pois tolaltaan. Inhimillistä.

En tiedä onko sama joka kirjoittanut nämä puolustuspuheet niin tänne kuin muuallekin.

Jos on läheinen Evelle ja co ehkei vaan kande lukea näitä. Tämä menee ohi kohta. Siellä se Manninenkin porskuttaa ja hyvä niin. Jos taas trolli, niin en halua ruokkia trollia.

Täällä on joskus hauskaa vääntää peistä, mutta ei se ole itsetarkoitus.

Peliliikkeet ja blindsidet poistaa Suomessa poissaolollaan, mutta yksikin sellainen on aina sitten herkullinen. 2 kpl ollut, Se missä Vikiltä lähti Helmeriparka, joka oli symppis mutta Vikin pauloissa. Ja sitten lähti Viki. Muahaha.

Yövuoro loppui juuri. Katson juuri Survivor s40e05 ja huh on upea! Suosittelen, löytyy tubesta Survivor sivulta. Jakavat juhlavuoden ilmaiseksi. Jaksot on pätkissä, muttei pätkitty, ei haittaa. Se on muuten vastine meidän tämän vuoden idealle. Ihan "pikkasen" erilainen ja palkinto on 2 miljoonaa dollaria. 🤣 katsojia 70 miljoonaa finaalilla.

En tiedä kehen viittaat. En ole siis noita tunteisiin menemisiä kirjoittanut. Minä olen ainakin ihan objektiivisesti täällä koittanut analysoida mm. näitä kohtauksia, mitä täällä on nostettu esiin. Hyvä esimerkki tuo "huutamiskohtaus", mitä on liioiteltu todella paljon. Useampi henkilö ollut täällä selvästi samoilla linjoilla, että melko yliampuvaa "kritiikkiä" tai siis haukkumista on saanut tytöt ja etenkin Eveliina osakseen, kun Shirly minun mielestä käyttänyt paljon kovempaa kieltä syytellyt tunteilla pelaamisesta yms. ja Eveä sitten haukuttu taas paljon enemmän. Mikä ei minun mielestä sekään ole kiusaamista.

En tunne ketään kilpailijoista, mutta säälittää, kun todella aiheettomasti haukutaan osaa kilpailijoista ja nähdään noissa ohjelmissa sellaisia asioita, mitä niissä ei ole tapahtunut. Tulkitaan jotain ilmeitä ylimielisiksi tai narsitisiksi jne. Ja sitten nämä asiat rupeaa leviämään totena.

Miksi sitten vastaat tähän?? Täällä on ollut vaan yksi joka sitä valittaa. Tiedätkö mun tuttu on yypeenä täälläbja näkee mistä IPstä tulee viestit.

Vastasin, siksi että ei ole ainut, joka näkee asiat toisin. Hyvä, että näkee. Voit sitten varmaankin kertoa, etteivät ole samasta IP:stä tulleet.

Vierailija
2368/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi syntyisi? Itse toivoisin, että Heikki voittaa. Paul ei mielestäni ansaitse voittoa.

Outwit

Outplay

Outlast

Heikki on ollut goat ( Greatest Of All Time), mut ei ansaitse voittoa? Hieno logiigga sulla hei!

Vierailija
2369/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha kylläpä täällä on mammat vetäny hiekkaa pimpeloisiin. :D Joillekin vaikea käsittää, että ei kaikki ole samaa mieltä.

Vierailija
2370/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outwit

Outplay

Outlast

Heikki on ollut Hessu Hopo. Voittaa vain, jos voi pähkinällä muuttua Superhessuksi.

Vierailija
2371/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois ollu parasta jos Eija ja Paul ois sillon "kolikkotemppupäivänä" pudottanut jomman kumman leirin valtanaisista, eli Shirlyn tai Even. Olis varmaan nähty raivarit sekä lähtijän toimestä että jäävän neidon toimesta myös.. Mutta SE olis muuttanut peliä enemmän kuin Vikin pudotus (toki myös Eijaan ja Pauliin ois leiriin jäävät kohdistaneet entistä enemmän raivoa, kun olisivat pudottaneet jomman kumman heidän "suosikeista").

Vierailija
2372/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, millainen myrsky syntyisi, jos tämä olisi totta...[/quote

No sitten vaan myrskyä odottelemaan.

Ja mistä tieto? Lähipiiristä. Viime kerrallakin kuulin finalistit ennalta. Mut jälleen - ja etenkin kaikille kristallipalloilijoille - palataan sit finaalin jälkeen asiaan

Jos pitää paikkansa niin Nelonen voisi alkaa tutkia mistä vuoto on lähtenyt. Kaikki täällä olevat viestitkin ovat helposti jäljitettävissä kenen lähipiirin jäljet johtavat.

Terv. eri

Aika vaikea selvittää. Vaikka finaalin nauhoitusta tekee aika pieni määrä porukka, on koko joukko suuri. Voivat esim seurata, keitä on ja keitä ei majapaikassa finaalia edeltävänä päivänä.

Vierailija
2373/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkoa ja kauhua Karibialla.

Bikini-Meangirls rule!

Vierailija
2374/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hinku noilla naisilla on kävellä tuolla kameroiden edessä housuissa, jotka peittää hädin tuskin kusi vaon. Mielestäni tuo irstasta, kun pers posket  paljaana mennään kameroitten eteen. 

Kuinka kehtaavat. 

Hyvä kun kehtaavat!

Jotain nautittavaa tässäkin ohjelmassa...

Vierailija
2375/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Eve voittaa 🤔

Koska, Eve lyhytnäköisenä ei pahoittele mitenkään käytöstään instassaan, toisin kuin Shirly, joka tulee toiseksi.

Eve luulee että voittosummalla pötkii pitkälle ja voi jopa luulla suosionsa nousevan, koska on kisan voittanut, omasta mielestä voi olla mahtava pelaaja ja voittajana ei pahoittele mitään.

Shirly paniikissa pyytelee anteeksi, koska työt vähenevät eikä voittopottia taskussa.

Jos nämä kaksi lopussa jäljellä, niin pakkohan se on tuomariston jompi kumpi valita.

Muistan kun aikoinaan Rob ja Amber olivat jäljellä lopussa, niin kukaan tuomaristosta ei olisi halunnut antaa voittoa kummallekaan, mutta oli pakko.

Soisin Paulin voittavan, mutta pahoin pelkään.

Vierailija
2376/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana eve! aito

Vierailija
2377/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettlen sitä, että monet selittää että Paul on liian herkkä tohon kisaan. Ootteko te skipanneet ne kohdat kun Eve itkee sitä kuinka häntä äänestettiin ja häntä vastaan oltiin? 

Vierailija
2378/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihana eve! aito

Omahyväinen kavala oma itsensä.

Vierailija
2379/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Eve tai Shirly voittaisi, miksi heistä olisi annettu tarkoituksella tuollainen kuva? Kukaan ei halua ohjelman nähtyään heitä voittajiksi.

Vierailija
2380/5613 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettlen sitä, että monet selittää että Paul on liian herkkä tohon kisaan. Ootteko te skipanneet ne kohdat kun Eve itkee sitä kuinka häntä äänestettiin ja häntä vastaan oltiin? 

Jep, Eve on myös koko ajan ollut katkera muille heidän peliliikkeistään, esim kun Paul vei Eijan syömään niin totesi jotain tyyliin "tämä muistetaan". Ja moni muu saanut illasta toiseen niitä ääniä, Eve sai kerran 2 niin hirveät itkupotkut seuraavana päivänä. Ihan järkky draamailija, ei antsaitsisi voittaa myöskään kilpailuissa pärjäämisensä perusteella. 

Ketju on lukittu.