Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla mies pihtaa, oliko mitään ennakkoarvailuja tästä? Millainen oli alussa?

Vierailija
11.04.2021 |

En ymmärrä kun meillä miehellä on edelleen jutut kyllä kuin p*rnoleffasta mutta todellisuus hyvin hyvin kaukana. Ei uskoisi kukaan ulkopuolinen jos erottaisiin ja syyksi kertoisin haluttomuuden.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli seksiä päivittäin monta kertaa kunnes tulin raskaaksi. Lapsen syntymän jälkeen toiminta on ollut aika harvinaista. Epäilin jo, että mies on homo ja pyysin lupaa käydä vieraissa. Ei käynyt sekään.

Vierailija
62/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli seksiä päivittäin monta kertaa kunnes tulin raskaaksi. Lapsen syntymän jälkeen toiminta on ollut aika harvinaista. Epäilin jo, että mies on homo ja pyysin lupaa käydä vieraissa. Ei käynyt sekään.

Sama juttu, lapsen syntymän jälkeen 1 kerta seksiä. En kuitenkaan saanut hakea muualtakaan. Lapsen ollessa 2,5v pistin miehen pihalle ja aloin nauttia monipuolisesta seksielämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia juttuja. Minua syyllistetään kotona haluttomuudesta ja meillä on kyllä seksiä 2-3 viikon välein. Yhdessä oltu kohta 10 vuotta. Lapset on pieniä ja olen aivan uupunut.

Vierailija
64/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa... Kyllä se itsensä ilostuttaminen omin käsin on varmaan suuri syy siihen, että sitten se luonnollinen puristus ei enää oikein riitä eikä tunnu miltään. Ja sitten on lisäksi aina ne ihmisten väliset kemiat ja parisuhteen koukerot. Jos toinen määräilee sinua koko päivän ja moittii siitä ja tästä, niin miten ihmeessä siitä sitten pitäisi kuoriutua panomieheksi illan saapuessa?

Vierailija
65/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on kummallisen kielteinen kanta läheisyyteen. He eivät tunnu haluavan olla lähellä. Yhtäkkiä heillä vaan alkaa kutista palleissa ja sitten etsivät reikää. - Miksi? - Miksi miehellä seksi ei liity läheisyyteen? Miksi seksi ei ole läheisyyden jatke?

Pakko todeta että meitä on joka lähtöön. Itse voisin melkein kölliä 24h lusikassa, ensiksi tv ääressä ja sitten sängyssä. Ja jokaisessa suhteessa jossa minä olen saanut olla, olen ollut se joka haluaa enemmän läheisyyttä.

Vierailija
66/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä vähän kummastuttaa, että joidenkin tähän ketjuun kirjoittaneiden naisten mukaan kerta päivässä on liian vähän, etenkin alussa. Miten ihmeessä sitä pystyy jatkuvasti orittamaan, kun pitää käydä töissäkin ja ehkä harrastaakin jotain (muutakin)?

Tapaan tuoretta naisystävääni vain joka toinen viikko, koska hänellä on lapset viikko/viikko-systeemillä. Kun taas nähdään viikon jälkeen, niin pari kertaa rakastellaan eka päivänä, ja sitten kerran päivässä loppuviikon ajan. Kertaakaan hän ei ole indikoinut, että seksiä on liian vähän, mutta pitääpä ottaa puheeksi.

M__46 

Vierailija
67/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi meillä oli seksiä päivittäin ja mies sanoi, että ottaa eron, jos seksi loppuu.

Sitten mies itse lopetti seksin. Viimeksi ollut seksiä viime vuonna.

Sille miesjankkajalle ketjusa tiedoksi, etten vaadi yhdyntää, nautin jopa enemmän sormettamisesta tai nuolemisesta, mutta sitäkään mies ei suostu.

Mies on myös mykkäkouluilija.

Tavatessamme hän kertoi, että edellinen liitto oli ollut useamman vuoden täysin seksitön, kunnes avovaimo oli pettänyt ja jättänyt. Pidin sitä seksittömyysväitettä liioiteltuna silloin ja ajattelin, että siinä avovaimossa oli ollut vikaa, ehkä oli pihdannnut ja pettänytkin vielä uuden miehen kanssa. Nyt ymmärrän, että meillä ollaan menossa samaan suuntaan. Ja että on hyvin mahdollista, että heillä tosiaan ei ollut ollut seksiä vuosiin ja että avokki oli kärsinyt siitä ja löytänyt lohduttajan muualta ja lopulta eronnutkin.

Vierailija
68/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin lapsi syntyi seitsemän vuotta sitten. Sen jälkeen on ollut seksiä noin viisi kertaa, eli suunnilleen kerran vuodessa.

Aluksi yritin vongata, mutta nyt harvemmin. Aiemmin torjutuksi tukeminen tuntui tosi pahalta, mutta nyt en enää välitä.

Joskus mies innostuu kokeilemaan. Aluksi seisoo, mutta sisään asti sitä ei usein saada. Toissa kesänä onnistui viimeksi eli ennen koronaa.

Masturboin 1-2 kertaa kuussa.

Seksi ei ollut missään vaiheessa miehelle kovin tärkeää. Minulle olisi, mutta en halua tämän vuoksi erota. Rakastan kyllä miestäni.

Vierailija
69/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12vuotta yhdessä ja joka pv seksiä, ei kiinnostus lopu. keksikää välillä vaihtelua seksiin

Vierailija
70/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli tosi halukas alkuun, mutta toisen lapsen jälkeen ei enää seissyt. Mulla olis haluja riittänyt, eikä kilojakaan ollut tullut. Ärsyttää yhä kun kuusi vuotta jo mennyt ilman seksiä.

Anna mä arvaan...pakotit miehen katsomaan synnytystä.

Vierailija
71/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12vuotta yhdessä ja joka pv seksiä, ei kiinnostus lopu. keksikää välillä vaihtelua seksiin

Minä olen kaikenlaista ehdottanutkin, mutta nykyään haluton mies ei ole koskaan halunnut mitään erikoista. Pikemminkin hän on suuttunut, jos olen ottanut jonkun kokeilun tai vaihtelujutun puheeksi.

Vierailija
72/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ottaa riski seksittömästä liitosta kun pyytää miestä mukaan synnytykseen

Vierailija
73/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olimme ensimmäisen vuoden kuin kanit ja miehen pihtaus alkoi tyyliin yhdessä yössä. En tiedä tänä päivänäkään mitä tapahtui.

Olet varmasti kysynyt, mitä hän on sanonut syyksi?

Onko hän muutoin passiivis-aggressiivinen. Kommentti ei mene läpi, jos kirjoittaa kos-$^;** sanan, joten laitan englanniksi, että onko hän muutoin sellainen, että r€veng€, jos kokee mielestään jotain vääryyttä?

Vierailija
74/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 26 vuotta ja mies haluaa yhä joka päivä.

Vierailija
75/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kuin kanit pari kuuta, sitten se loppui kuin seinään enkä vielä tänäkään päivänä tiedä mitä tapahtui. En lihonut ja vientiä olisi riittänyt muualle päin ja riittää nytkin. Yritin puhua kauniisti, mies meni kuoreensa. No, nyt viisi vuotta odotettuani päätin, että jos hän on päättänyt pihdata, pihdatkoon keskenään. Minä hankin tänä vuonna riemukaverin. Voidaan mieheni kanssa elää yhdessä, kun kämppiksenä hän on erinomainen - mutta minä en vietä ainoaa elämääni selibaatissa.

Vierailija
76/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli pitkään halukas, mutta sitten mulle tuli kiloja ja miehen into hiipui.

Näinhän se yleensä menee. Nainen lihoo ja kulahtaa vanhetessaan ja mies menettää seksuaalisen mielenkiintonsa kun nainen on fyysisesti vastenmielinen.

Vierailija
77/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kuin kanit pari kuuta, sitten se loppui kuin seinään enkä vielä tänäkään päivänä tiedä mitä tapahtui. En lihonut ja vientiä olisi riittänyt muualle päin ja riittää nytkin. Yritin puhua kauniisti, mies meni kuoreensa. No, nyt viisi vuotta odotettuani päätin, että jos hän on päättänyt pihdata, pihdatkoon keskenään. Minä hankin tänä vuonna riemukaverin. Voidaan mieheni kanssa elää yhdessä, kun kämppiksenä hän on erinomainen - mutta minä en vietä ainoaa elämääni selibaatissa.

Ihan ok, kunhan miehesi tietää tästä.

Vierailija
78/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli pitkään halukas, mutta sitten mulle tuli kiloja ja miehen into hiipui.

Näinhän se yleensä menee. Nainen lihoo ja kulahtaa vanhetessaan ja mies menettää seksuaalisen mielenkiintonsa kun nainen on fyysisesti vastenmielinen.

Eikö se mies halua enää koskaan elämänsä aikana seksiä?

Jos haluaa, niin miksei hän eroa, vaan jää suhteeseen pihtaamaan?

Miehen logiikkaa.

Vierailija
79/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisesta tulee vanha, ruma ja läski niin halut katoavat. Tämä kun yhdistetään siihen, ettei naisella ole minkäänlaista halua pitää haluttavuudesta huolta, niin ei ihme. Mies ei vain kehtaa sanoa, ettei seiso sen takia kun nainen ei ole haluttava. Sanotaan vain nätimmin asiat. 

Vierailija
80/95 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei puolison kilot haittaa yhtään eikä lasten saaminen ole muuttanut mitään. Mutta lapsiperhearki ja korona käy parisuhteen päälle niin ettei oikein jaksa harrastaa seksiä ja silloin harvoin 1-2 krt/kk kun harrastetaan, puoliso ei juuri koskaan halua mitään vaihtelua vaan aina sama kaava. Suuseksiä ei enää ole vaan minä sormetan hänelle orgasmin, sitten hän runkkaa mua sen verran että vähän seisoo, jonka jälkeen hän ratsastaa 1-3 minuuttia että tulen. Siinä se. Ei muita asentoja, lelut ei kiinnosta jne. Ehkä kerran vuodessa hän ehdottaa peppuseksiä ja pari kertaa suostuu mun ehdotukseen peppupanosta. Yleensä sanoo rakastelun jälkeen että pitäs useammin, mutta kuitenkaan niin ei tapahdu. Itse hän ei kovin montaa kertaa vuodessa tee aloitetta ja minä taas en viitsi joka päivä ehdotella kun yleensä aina saa pettyä.

Tämän seurauksena on alkanut käydä niin ettei minua haluta eikä huvita aina silloin kun puoliso ehdottelee. Ilman halua on turha alkaa seksiin, koska en keskity siihen enkä myöskään tahdo erektiota tuolla kuvaamallani menolla saada. Olisi muutamia asioita, millä saisi minut paremmin kiihottumaan, mutta kun ei puolisoa kiinnosta kokeilla, niin minkäpä tässä tekee... Oman käden avulla saa paineet purettua mutta sekään ei enää oikein huvita kuin ehkä kerran viikossa.

Yli 20 vuotta on oltu yhdessä, vaikka lapset ovatkin pieniä, ja oikeastaan kaikki vaihtelu seksissämme loppui toisen lapsen syntymään. Toisaalta tämä on surullista, mutta toisaalta omien halujen hiipuminen ei sitten niin kovasti haittaa, kun puolisolta ne halut on olleet lähes hukassa jo monta vuotta. Elämässä on kuitenkin muutakin kuin seksi, joten pelkästään seksiongelmien takia ei ero ole edes käynyt mielessä. Muiden syiden takia kyllä. Ja meillä tehdään kyllä kotityöt ja hoidetaan lapset yhdessä molempien ollessa kokopäivätyössä, joten kotitalouskoneena toimiminen minun laiskotellessa ei ole syynä puolison haluttomuuteen. Tai onko se syy sitten siinä että olen kiltti ja teen puolet kaikesta?