Mitä ostatte kaupasta aterian korvikkeeksi kun olette poissa kotoa?
Vaikea keksiä kaupasta mitään halpaa ja terveellistä ostettavaa aterian korvikkeeksi?
Kommentit (22)
Banaania tai sellaisia valmissalaatteja.
Mä ostan yleensä (aina) sellaisen Reissumies klassikon. Tietty en hirveesti tarvi syödä niin se riittää. Loput ateriat korvaan energiajuomilla.
En suosittele, mut mä teen noin.
Mikä ihme on "aterian korvike"??? Kyllä valmisruoka on ihan aitoa ruokaa.
Osta vaikkapa valmissalaatti ja Vian kana-sitruunarisotto. Hyvää on! Maksaa 8 euroa yhteensä.
Ruikkarii tsiissillä, raikkuu ja miniluumutomaatteja.
Nutrilet on ainoa ateriankorvike, joka tulee mieleen. Pussillinen maksaa jotain vähän yli euron, ei se kamalan kallista minusta ole.
Ostan rasiallisen sushia tai jonkun kolmioleivän.
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
...
Karjalanpiirakoita ja jugurttia. Tai vaikka jonkun pasteijan. Jos pitää syödä autossa siis, tai kävellen.
Mä ostan niitä pikku juustoja. Punaisia tai liloja palleroita verkkopussissa. Riippuu vielä missä syön, että kehtaako vetää maksamakkaviipaleita. Metukkapaketti on hyvä myös. Jos pitää äkkiä vetää jotain niin, että varmasti pysyy nälkä poissa, niin juon 2 luomukuohukermaa.
Vierailija kirjoitti:
Osta vaikkapa valmissalaatti ja Vian kana-sitruunarisotto. Hyvää on! Maksaa 8 euroa yhteensä.
Vedätkö tota risottoo sitten kylmänä nassuun vai kannatko mikroa käsilaukussa?
Riippuu missä ja miten syön sen. Smoothien, Kokkikartanon kiusauksen, sosekeiton, banaanin tai jotain paistopisteestä. Paistopiste ei ole se terveellisin vaihtoehto.
Skyr, ruusunmarjavauvanruokaprk, banaani, alle 2 ۥ
Banaanin, täytetyn patongin tai leivän, valmissalaatteja, irtomyynnistä karjanpiirakkaa tai jonkun pasteijan tai pitsapalan, rahkaa tai jogurtin, smoothien tms. Joskus on tullut syötyä jopa roiskeläppä, ihan hyvää kylmänäkin.
Oot ilmeisesti usein poissa kotoa kun pitää olla halpaa ja terveellistä? Jos vain silloin tällöin, niin ei sen niin väliä onko se niin terveellistä.
Sushi
Smootie/hedelmäkeitto
Paistipisteeltä croisantti/munapasteija
Salaatti
Tässä niitä yleisempiä, kaikkein inhottavinta on syödä autossa mutta mulla hanskalokeroon jo kasattuna kaikenlaista: pullonavaaja, talouspaperia, haarukka..
Ostan olutta. Se antaa hyvin ja nopeasti energiaa ja esimerkiksi työmotivaatio kasvaa.
Karjalanpiirakka tai kaksi, banaani ja joku tuoremehu tai juotava jugurtti. Hyvin pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedätkö tota risottoo sitten kylmänä nassuun vai kannatko mikroa käsilaukussa?
Kyllä noita saa kuumaksi aika monessakin paikassa. Esimerkiksi duunissa meillä on hyvä keittiönurkkaus käytössä.
Itse asiassa meillä on lähi-marketissa jopa yleisökäytössä mikro.
Jos et pääse minnekään sisälle ja lämmittämään ruokaa, osta vaikka tuo salaatti ja setti sushia.
No eihän sieltä mitään halpaa JA terveellistä saa. Jos pitää kaupasta ostaa eväät ja haluaa terveellistä niin kyllä mulla menee se 10-15e.