Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisuus exästä..

Vierailija
11.04.2021 |

Suhteemme on vakiintumassa miesystäväni kanssa mutten voi olla häiriintymättä hänen mustasukkaisuudestaan edelliseen naiseen. Kun hän näki tämän uuden kanssa oli ärtynyt ja vaisu. Ja kyllä sen huomaa tietynlaisesta olemuksesta ja käytöksestä kun on mustis. On hän minustakin mustasukkainen, mutta en tiedä mitä tekisin että tämä tunne väistyisi hänellä. Tarkoittaako että hän ei ole päässyt täysin yli tästä edellisestä naisesta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti vielä vahvoja tunteita entistä kohtaan.

Vierailija
2/2 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tarkoittaa että vielä on tunteita exää kohtaan. Olen itse kokenut mustasukkaisuuden tunteita eron jälkeen ja vasta kun olin asian saanut kokonaan käsiteltyä kävi ex-mies tavalliseksi johon ei ollut minkäänlaista vetoa romanttisessa mielessä eikä seksuaalista vetoa ja kiinnostusta. Exään on hyvät ja asialliset välit, ristiriitoja oli niin kauan kun kummallakin oli tunteita toisiamme kohtaan. 

Meillä on yhteisiä lapsia, joten olemme edelleen tekemisissä, on käynyt uuden avopuolisonsa kanssa meillä ja häneenkin välit ovat kunnossa. Tämä uusi puoliso ei ollut eromme syy vaan muut aiemmat naisseikkailut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi