Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista asiaa et osaa tehdä, minkä "kaikki muut" osaavat?

Vierailija
11.04.2021 |

Minä en osaa viheltää. Ja olen kolmekymppinen nainen. En ole koskaan osannut.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako tätä sanoakaan: keittää kahvia. Tai no tiedän miten sitä taviskeittimellä saa aikaan mutta aina se on joko liian vahvaa tai liian laihaa, juojat eivät koskaan tykkää, hirveää valitusta, joten lopetin. Nyt meni koko keitin kaatikselle kun ei vieraita tule käymään ja sain sen rikottua pestessä. Uutta en osta.

Vierailija
62/75 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienata paljon rahaa että saisin omakotitalon.

Täällä Espoossa tuntuu että kaikki parikymppisetkin hommaavat miljoonakämpät, mun osaaminen ei riitä vaikka töitä teenkin paljon haluamallani alalla. Mutta elämä on muuten ihan ok, viheltääkin osaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napsutella sormia. Ajaa sujuvasti ja turvallisesti manuaalivaihteisella autolla, kun on se kytkin. Kai sen oppisin, kun paljon harjoittelisin, mutta vaarannan muut liikenteessä, jos huomio on jaloissa ja hermoilen koko ajan miten pääsen liikkeelle, jos pysähdyn mäkeen. Automaatilla sujuu levollisesti.

Vierailija
64/75 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varpaan kynsien leikkaaminen.

Samaa mieltä?

Vierailija
65/75 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Kattoo ihmisii silmiin.

Sama. Pyrin kyllä aina nopeasti vilkaisemaan silmiin koska sitä pidetään kohteliaana, mutta en pysty jäämään tuijottamaan toista silmiin. Se tuntuu tunkeilevalta ja kiusalliselta.  Yksi kikka tähän on myös että katsoo kulmakarvoihin. 

Sen kyllä näkee kun harittaa ohi.

Vierailija
66/75 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa viheltää myöskään. Tai tehdä kärrynpyörää.

Vierailija
67/75 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osa erottaa rehellisiä ja epärehellisiä ihmisiä toisitaan.Olen ikuinen uhri . 

Vierailija
68/75 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nyppiä kulmakarvoja kunnolla, valmistaa kinuskia tai soittaa peruskomppia. 

Vierailija
69/75 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en osaa ajaa autoa. Ja asun maaseudulla, joten olen tosi kummajainen :)

Vierailija
70/75 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vislata ja napsuttaa sormiani. 

Ei onnistu sitten millään. Enkä osaa heittää palloja kovinkaan pitkälle. 

Vierailija
71/75 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa hoitaa huonekasveja. Unohdan kastella tai kastelen liikaa, ja vasta vähän aikaa sitten minulle selvisi, että niiden mullatkin pitäisi vaihtaa säännöllisesti.

Vierailija
72/75 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tanssia tai "aerobicata" (harrastetaanko sellaista jumppaa enää edes :D), jos pitää tehdä eri juttuja käsillä ja jaloilla. Nuorena yritin käydä tanssi- ja jumppatunneilla kun kaveritkin ja siitä ei tullut yhtään mitään, mulla meni jalat solmuun saman tien, kun olisi pitänyt tehdä käsillä jotain erityyppistä liikettä kuin jaloilla. En vissiin pysty tehdä kahta asiaa yhtä aikaa :'D

Vierailija
73/75 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, minä opin viheltämään yli kolmikymppisenä! :D

Minä puolestani en osaa sosiaalisia kanssakäymisiä, vaan olen siinä todella kömpelö. Tästä syystä, plus ulkonäöstäni johtuen (ja mahdollisesti myös muusta luonteestani) olen ikisinkku. Ei mitään toivoa parisuhteesta.

Vierailija
74/75 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihan perusjutut tietokoneen käytössä on mulle vaikeita.

Vierailija
75/75 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssia ja sosiaaliset taidot on vaikeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän