Mitä sellaista asiaa et osaa tehdä, minkä "kaikki muut" osaavat?
Minä en osaa viheltää. Ja olen kolmekymppinen nainen. En ole koskaan osannut.
Kommentit (75)
Tienata paljon rahaa että saisin omakotitalon.
Täällä Espoossa tuntuu että kaikki parikymppisetkin hommaavat miljoonakämpät, mun osaaminen ei riitä vaikka töitä teenkin paljon haluamallani alalla. Mutta elämä on muuten ihan ok, viheltääkin osaan. :)
Napsutella sormia. Ajaa sujuvasti ja turvallisesti manuaalivaihteisella autolla, kun on se kytkin. Kai sen oppisin, kun paljon harjoittelisin, mutta vaarannan muut liikenteessä, jos huomio on jaloissa ja hermoilen koko ajan miten pääsen liikkeelle, jos pysähdyn mäkeen. Automaatilla sujuu levollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Varpaan kynsien leikkaaminen.
Samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Kattoo ihmisii silmiin.
Sama. Pyrin kyllä aina nopeasti vilkaisemaan silmiin koska sitä pidetään kohteliaana, mutta en pysty jäämään tuijottamaan toista silmiin. Se tuntuu tunkeilevalta ja kiusalliselta. Yksi kikka tähän on myös että katsoo kulmakarvoihin.
Sen kyllä näkee kun harittaa ohi.
En osaa viheltää myöskään. Tai tehdä kärrynpyörää.
En osa erottaa rehellisiä ja epärehellisiä ihmisiä toisitaan.Olen ikuinen uhri .
En osaa nyppiä kulmakarvoja kunnolla, valmistaa kinuskia tai soittaa peruskomppia.
Minäkään en osaa ajaa autoa. Ja asun maaseudulla, joten olen tosi kummajainen :)
Vislata ja napsuttaa sormiani.
Ei onnistu sitten millään. Enkä osaa heittää palloja kovinkaan pitkälle.
En osaa hoitaa huonekasveja. Unohdan kastella tai kastelen liikaa, ja vasta vähän aikaa sitten minulle selvisi, että niiden mullatkin pitäisi vaihtaa säännöllisesti.
En osaa tanssia tai "aerobicata" (harrastetaanko sellaista jumppaa enää edes :D), jos pitää tehdä eri juttuja käsillä ja jaloilla. Nuorena yritin käydä tanssi- ja jumppatunneilla kun kaveritkin ja siitä ei tullut yhtään mitään, mulla meni jalat solmuun saman tien, kun olisi pitänyt tehdä käsillä jotain erityyppistä liikettä kuin jaloilla. En vissiin pysty tehdä kahta asiaa yhtä aikaa :'D
AP, minä opin viheltämään yli kolmikymppisenä! :D
Minä puolestani en osaa sosiaalisia kanssakäymisiä, vaan olen siinä todella kömpelö. Tästä syystä, plus ulkonäöstäni johtuen (ja mahdollisesti myös muusta luonteestani) olen ikisinkku. Ei mitään toivoa parisuhteesta.
Monet ihan perusjutut tietokoneen käytössä on mulle vaikeita.
Tanssia ja sosiaaliset taidot on vaikeita.
Kehtaako tätä sanoakaan: keittää kahvia. Tai no tiedän miten sitä taviskeittimellä saa aikaan mutta aina se on joko liian vahvaa tai liian laihaa, juojat eivät koskaan tykkää, hirveää valitusta, joten lopetin. Nyt meni koko keitin kaatikselle kun ei vieraita tule käymään ja sain sen rikottua pestessä. Uutta en osta.