Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä ovat kk-tulosi ja veroprosenttisi?

Vierailija
11.04.2021 |

Sain palkankorotuksen, joka ei mielestäni ollut kummoinen ja veroprosenttini nousi reippaasti.
Tiedän, että veroprosenttiin vaikuttaa moni muukin asia, mutta nyt ihan mielenkiinnosta kysyn, että mitä tienaat kuukaudessa ja mikä on veroprosenttisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla bruttopalkka melko tasan 4000 ja veroprosentti 22. Sain hetki sitten 300 euron palkankorotuksen, tätä ennen veroprosentti oli 20. Nettona käteen jää nyt 28 euroa enemmän kuin ennen palkankorotusta. Rahaa toki sekin, mutta säälin vähän pientä työnantajaani tässä, olisi voinut jättää korotuksen antamatta ja antaa vaikka tuon 28 x 12 jonain joulubonuksena. Olisi minulle sama, mutta työnantajalle halvempaa.

Vierailija
2/4 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla bruttopalkka melko tasan 4000 ja veroprosentti 22. Sain hetki sitten 300 euron palkankorotuksen, tätä ennen veroprosentti oli 20. Nettona käteen jää nyt 28 euroa enemmän kuin ennen palkankorotusta. Rahaa toki sekin, mutta säälin vähän pientä työnantajaani tässä, olisi voinut jättää korotuksen antamatta ja antaa vaikka tuon 28 x 12 jonain joulubonuksena. Olisi minulle sama, mutta työnantajalle halvempaa.

Eikö tuo ole kuitenkin eläkekertymällesi parempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 500 ja nolla.

Vierailija
4/4 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuosta eläkekertymäkommentista! Juu, näinhän se on, en ole osannut tuota ajatella.