Mies kun masturboit, ketä naista mietit?
Kommentit (122)
Työkaveriani. Ainut ongelma on se, että kun lähes päivittäin hänestä fantasioin on alkanut ihan tosissaan joutua tekemään töitä ettei lähde toteuttamaan näitä fantasioita. Tunne kun selvästi molemminpuoleinen. Kotona vaimo, joka on hyvä vaimo ja tiedän että jos sivuille lähden niin ei kotoa vaimoa enää löydy.
Lasteja lennättäessä mietin naisystävän tytärtä ja työpaikan ukrainalaista harjoittelijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoa kunnon kimppa panossa. Vaimoa oikeastaan aina.
Oon joskus miettinyt onko outoa, mutta sitten louvutin ja nautin.Olet ihana harvinaisuus?❤
No en ole, onneksi. Ilmiön ympärille rakentunut oma kannattajakuntansa.
Mistä löytyisi mies, joka runkkaa vain omalle naiselleen? Uusi miesystävä jo suhteen alussa tunnusti fantasioivansa muista.
Mä en edes haluaisi sellaista miestä.
Paria exää. En tule koskaan samaan yhtä hyvää seksiä. Harmi kun ei muuten kestänyt suhteet.
Joskus yhden lapsuuden kaverin äitiä, jota eroottisempaa en ole koskaan tavannut oikeassa elämässä.
Pikkusiskoani jota en koskaan saanut.
Harvemmin masturboin, mutta kun vaimon kanssa naidaan niin ajatuksissa on Susan.
Avopuolison Julia kaveria, ei voi mitään, sairaan hyvä perse ja siitä laitellu kuvia.
En ketään, katselen vain kuvia tai videoita.
Ei passaa kertoo kun täällä jotkut pahoittaa mielensä, mutta tuolta pohjoisesta päin hän on..
Vierailija kirjoitti:
Ei passaa kertoo kun täällä jotkut pahoittaa mielensä, mutta tuolta pohjoisesta päin hän on..
Ihana sinä... :))
Vaimoa, yksin ja kaverin kanssa, kaveri joskus panee yksin ja katson, vaimo jäänyt sivuu ja panen kaveria tai minua. Työkaveria, kolmekyppinen mimmi joka on kiroileva, ei niin hyvännäiköinen mutta kihottava. Joskus on joku maksullinen domi ja mitä millonkin.
M50+
Vierailija kirjoitti:
Haaveillaan alapeukuista huolimatta.. ;)
Höhe miksei kysytä ketä naiset miettii masturboida saa? Ai että runkkaaminen vain miesten yksinoikeus ja harrastus? No mäpä kerron, naapurien komeita miehiä, näyttelijöitä, mies opettaja, ryhmäseksiä ja isoista kakuista noin yleensä ottaen. Millon mistäkin jopa naisista mutta niillä ei kyllä kullia. Parasta naiseudessa on ehdottomasti mielikuvitus ja kun voi laueta monta kertaa ja runkata vaikka koko päivän jos olisi aikaa ;) harmi että ei mistään löydä miestä joka olisi yhtä innostunut seksistä. Kyllä ne touhut viimeistään 2h jälkeen loppuu.. blääh.
Viime aikoina paljon Pasha Pozdniakovaa. Ihan supernaisellinen ja kiihottava.
En ketään, en runkkaa. Meillä nyt kyllä onkin vilkas seksielämä että voi johtua siitäkin, ei siis tarvetta. Yhdessä 20v
Usein jotain sellaista joiden kanssa olen jo rakastellut. Ehkä kaikista useimmin sellaista, jonka kanssa asia on jäänyt vain hyväilyasteelle.. eli mielikuvituksessa vien sen loppuun,,,,
Suomen. Useampi kivannäköinen, silti pätevä.