Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kun masturboit, ketä naista mietit?

Vierailija
11.04.2021 |

Ketä

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytöntä, naiset! Jokaisella saa olla fantasioita! Johan se nyt elämästä kaikki ilo katoaa, jos ei saa edes omassa MIELIKUVITUKSESSAAN ajatella muita kuin omaa puolisoa. Ei se ole pettämistä, herranjumala sentään.

Jaa että kaikki ilo elämästäsi katoaa jos et haaveile vieraista? Kurja juttu ettei muita ilon lähteitä elämästäsi löydy. Ehkäpä voisit yrittää löytää sitä iloa vaimon kanssa temuamisesta. 😉

Niin mutta kun ei siitä mitään kunnon kiksejä saa.

Aivan. Siitäpä tässä keskustelussa juuri on kyse. Mitäpä jos pääästäisit tylsän rouvan löytämään itselleen intohimoisen rakastajan, ja itsekin koettaisit saada kumppanin joka vastaa toiveitasi. Molemmat voittaisitte.

Ei kukaan mies kuvittele olevansa vaimon unelmakumppani, tai jumalan lahja tälle naiselle. Ihmisiä ollaan, ja valtaosa ihmisistä haaveilee sellaisista asioista mitä ei voi saada, koska ruoho on mahdollisesti vihreämpää aidan toisella puolella.

Vierailija
82/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertulle korahtelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytöntä, naiset! Jokaisella saa olla fantasioita! Johan se nyt elämästä kaikki ilo katoaa, jos ei saa edes omassa MIELIKUVITUKSESSAAN ajatella muita kuin omaa puolisoa. Ei se ole pettämistä, herranjumala sentään.

Ei olekkaan. Mutta kun katkuvasti ajattelee sitä oman naisen siskoa tai kaveria tai jotain tiettyä työkaveria niin kyllä se kertoo miehen haluista omaa puolisoaan kohtaan. Siitä kenen kanssa olisi mieluummin jos saisi/pystyisi.

No haluan kyllä ensisijaisesti omaa puolisoani,

en olen koskaan pettänyt häntä enkä yleensä jättänyt aviovelvollisuuksia täyttämättä. Intoa piisaa silläkin saralla.

Mutta joskus mietin muidenkin alastomia vartaloita, tai jopa seksiä heidän kanssaan. En varmastikaan ole ainoa joka on joskus kuvitellut itsensä intimisti työtoverin kanssa.

Minulla on joskus ollut jopa kiihottavia kosto- tai häpäisyfantasioita epämiellyttävistä ihmisistä, mahdanko olla ainoa?

Et ole ainoa. OIkein itseäkin kauhistuttaa joskus. Harva uskoisi mitä kaikkea tulee mietittyä enkä aio sitä tässäkään avata - mutta jotenkin tuntuu että on hyvä että uskaltaa rohkeasti ajatella sen mitä haluaa. Olen kyllä normiarjessa oikein ystävällinen ja positiivinen ihminen.

T.kilttinainen, 29v

Vierailija
84/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että kaikki ilo elämästäsi katoaa jos et haaveile vieraista? Kurja juttu ettei muita ilon lähteitä elämästäsi löydy. Ehkäpä voisit yrittää löytää sitä iloa vaimon kanssa temuamisesta. 😉

Olen nainen ja minulla on aviomies. 😉

Miksi sitten vastasit miehelle esitettyyn kysymykseen? Sinun tietenkin kannattaa koettaa löytää iloa miehesi kanssa rietastelusta. Tekee hyvää myös naisille, jotka ovat kadottaneet elämänilonsa. 💖

Vierailija
85/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa kunnon kimppa panossa. Vaimoa oikeastaan aina.

Oon joskus miettinyt onko outoa, mutta sitten louvutin ja nautin.

Vierailija
86/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihana harvinaisuus?❤

Vierailija
87/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teillä, naiset, ja teidän puolisoilla käy raskaaksi (avio)elämä, jos/kun yritätte puolison AJATUKSIAkin kontrolloida. Ei jumalauta. Ei ihme, että eroja ja elämään tyytymättömiä on niin paljon, jos pariskunnat todella näin ahtaasti asioita katsovat (naiset). Kolmekinkymmentä vuotta kun yhdessä on niin kyllä siinä voi laimentua hehku, on vain hyvä etsiä siihen piristystä ja fantasiat ovat siihen oikein hyvä keino. Ei se ole puolisolta pois.

T. Nainen, jolla on fantasioita, jotka piristävät avioelämää, eivät uhkaa sitä

Onko joku keskustelija pyrkinyt kontrolloimaan ketään tai kenenkään ajatuksia? Keskustelussahan osa kommentoijista on tuonut esiin rehellisyyttä sekä teoissa että sanoissa, ja sen lisäksi preferointia parisuhteen seksi elämän kehittämiseen. Osa taas kokee, että panostaminen on mahdotonta tai tylsää, ja preferoi runkkaamista. Kyse ei ole kenenkään rajoittamisesta, vaan arvoista.

Itse näkisin, että jokaisen kannattaisi pyrkiä löytämään kumppani joka arvostaa samoja asioita. Intohimoiset rietastelijat pariutuisivat keskenään, ja runkkarit keskenään. Taas kaikki olisivat tyytyväisempiä.

Vierailija
88/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teillä, naiset, ja teidän puolisoilla käy raskaaksi (avio)elämä, jos/kun yritätte puolison AJATUKSIAkin kontrolloida. Ei jumalauta. Ei ihme, että eroja ja elämään tyytymättömiä on niin paljon, jos pariskunnat todella näin ahtaasti asioita katsovat (naiset). Kolmekinkymmentä vuotta kun yhdessä on niin kyllä siinä voi laimentua hehku, on vain hyvä etsiä siihen piristystä ja fantasiat ovat siihen oikein hyvä keino. Ei se ole puolisolta pois.

T. Nainen, jolla on fantasioita, jotka piristävät avioelämää, eivät uhkaa sitä

Onko joku keskustelija pyrkinyt kontrolloimaan ketään tai kenenkään ajatuksia? Keskustelussahan osa kommentoijista on tuonut esiin rehellisyyttä sekä teoissa että sanoissa, ja sen lisäksi preferointia parisuhteen seksi elämän kehittämiseen. Osa taas kokee, että panostaminen on mahdotonta tai tylsää, ja preferoi runkkaamista. Kyse ei ole kenenkään rajoittamisesta, vaan arvoista.

Itse näkisin, että jokaisen kannattaisi pyrkiä löytämään kumppani joka arvostaa samoja asioita. Intohimoiset rietastelijat pariutuisivat keskenään, ja runkkarit keskenään. Taas kaikki olisivat tyytyväisempiä.

Niin tottq. Mutta aina ei osu kohdalle sopivaa. Minä fantasioin miehestäni ja siitä miten hän haluaisi minua ja näyttäisinsen. Koskettelisi ja kokeilisi erilaisia jutuja. Seksi on aika yhdyntäkekseistä ja minun hyvänä pito aika pientä. Mies taas fantasioi muista naisista. Kumpikaan ei saa mitä fantasioi.

Vierailija
89/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole, onneksi. Ilmiön ympärille rakentunut oma kannattajakuntansa.

Vierailija
90/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti en ole törmännyt. Itse olen nainen ja ajattelen samoin.

Vierailija
91/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee aika paljon ikään kuin kausiluontoisesti, mutta tässä muutama ns. kiintotähti:

Anoppia

Veljen vaimoa

Naapuria

Vaimon parasta ystävätärtä, joskus niin että vaimo mukana kolmen kimpassa

Vaimoa jonkun puoli-/tutun miehen pantavana

Vierailija
92/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi mies, joka osaisi fantasioida vaan omalle naiselle? Uusi miesystäväni jo parisuhteen alussa tunnusti fantasioivansa muista.

Vierailija
93/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi mies, joka runkkaa vain omalle naiselleen? Uusi miesystävä jo suhteen alussa tunnusti fantasioivansa muista.

Vierailija
94/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladyboyta

ht tps://shemalestardb.com/cont1/2/54511_9.jpg

Vierailija
95/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ladyboyta

ht tps://shemalestardb.com/cont1/2/54511_9.jpg

Oletko kuullut vanhaa viidakon sananlaskua, jonka mukaan jos tädillä on munat, niin se on setä. Kysymyksen otsikossa tiedusteltiin, ketä naista mietit.... eli tulkitsenko oikein jos tulkitsen, ettet osaa lukea tai et ymmärrä lukemaasi.

Vierailija
96/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyisi mies, joka runkkaa vain omalle naiselleen? Uusi miesystävä jo suhteen alussa tunnusti fantasioivansa muista.

Useimmat on niin fiksuja ettei tunnusta. "vain Sinua, kulta". Tosin vaimon kanssa oli puhetta ettei kumpikaan olla kovin mustankipeitä. Ihmetteleisin jos hänkin ei joskus kuvittelisi jotain, tai ainakin katselisi.

Vierailija
97/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ymmärtää hyvin, seksi on solti kivaa

Vierailija
98/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria

Vierailija
99/122 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen nuorta tai nuorekasta, hoikkaa naispuolista snookerpelaajaa satiiniselkäisessä liivissä, kauluspaidassa ja suorissa housuissa.

Vierailija
100/122 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkkuni annu on kauniin näköinen. toisinaan kuvittelen rakastelevani hänen kanssaan.