Mies huijasi isot rahat ja jätti kuin roskan
Jouduin petoksen uhriksi, minä joka ajattelin että olen aina niin järkevä. Olin hyvin sinisilmäinen ja menetin lähes 7000 euroa miehelle, joka keksi huijauksen jota ei todellakaan olisi pitänyt uskoa. Hän väitti pankkikortin kadonneen ja siksi nettipankin sulkeutuneen . Pian sen jälkeen ostettiin minun rahoillani miehelle kaikkea kallista ja hän eli loisimassa luonani. Hän sanoi että tahtoo kanssani naimisiin ja oli mukava lapsilleni ja olevinaan tosissaan. Kuitenkin hän kielsi ehdottomasti kertomasta kellekään että olemme yhdessä, sanoi että voimme kertoa kun hän on almis. Sitten eräänä päivänä hän vain jätti minut tekstiviestillä, oli löytänyt toisen naisen. Olen tekemässä rikosilmoitusta petoksesta mutta mies uhkailee väkivallalla, tiedän että hän on aiemmin pahoinpidellyt ihmisiä, ei tosin naisia. Hän myös käyttää päihteitä. Olen tosi peloissani ja ahdistunut, tuntuu että kuolen tähän häpeään ja että kaikki nauravat minulle. Mies on jatkanut elämäänsä kuin ei olisi koskaan minua tuntenutkaan, uusi nainen on kaunis urheilija jolla on täydellinen kroppa ja kasvot, itse olen tavallisen näköinen pömppömaha. Tuntuu että en selviä tästä... onko kohtalotovereita? Tämä mies ei ole mikään ulkomaalainen vaan ihan suomalainen, vähän vanhempi mies.
Kommentit (115)
Tinderissä on huijareita paljon... onneksi moni nainen ei usko kaikkea mitä he sanovat. Järjen käyttö ei ole kielletty todellakaan! Olet ap kyllä aika tyhmä tapaus, sori.
Nyt ap poliisille heti huomenna! Tyyppi saattaa olla tosi vaarallinen kun on kamoissaan, vaikka tappaa sinut.
Kerro sen uudelle että vie rahaa ja kerro vinkki poliisille että tälläinen on huijaamassa. Jos tiedät nimen kerro heille. Jatka elämääsi.Myös naiset varastaa rahaa ja pankkikortteja vaatteita ja enempi jos käyttää huumeita.On ihan huijausrahan keräyksiä myös. Pitää maksaa puoliksi kaikki .
Vierailija kirjoitti:
Huumeet myös hänellä kuvioissa.
Ap
Tälläisen miehen päästit kotiisi ja lastesi arkeen vaikka tiesit huumeista? Seuraavaksi velkojat teidän ovella.
Työkaverille sattui muslimimies huumeita sekin käytti. Vei vaatteet ja stereot sanoi etsivänsä kauniimman yökerhosta. Oli lyönyt silmän mustaksi kun eka vei kk palkan eikä ollut antaa lisää. Sitten selvisi että sama tapaus jossain muualla Suomessa minkä tehnyt toiselle naiselle.Myös naiset huijaa pyytää antamaan heille juuri tuollaisen ....voinko ottaa...saanko...voitko maksaa...oppikaa sanomaan EI.EN ANNA. EI OLE.
Oppikaa jo. Ei anneta yhtään mitään. Miehen kuuluu tehdä töitä ja elättää itsensä.
Ketjua kun luin, monta asiaa tuli mieleen mutta eipä niistä mitään. Mutta pakko kommentoida teille kaikille, kun tapaatte jonkun uuden kumppanin tai vanhan esitelkää hänet kavereille. Ja jos kaverit huomauttavat epämääräisyyksistä, yrittäkää punnita mitä he sanovat.
Itse olen katsonut vierestä kun pidempi vedätys tapahtui ja ensimmäisellä kerralla kun näin miehen, minun oli pakko sanoa siitä minun exälle ja myös exän ystävälle joka seurusteli miehen kanssa. Myös oma exäni huomasi hänessä paljon ongelmia ensitapaamisella jo. Ymmärrän kyllä että rakastuneena/ihastuneena punaiset lasit ovat niin tukevasti päässä, ettei halua uskoa muiden huomioita, mutta jos pystyy vähänkään kuuntelemaan niitä omia ystäviä voi säästyä erittäin ikävältä tulevaisuudelta.
ap:n tapauksessa pitää todeta että pienet oppirahat sait. Siihen verrattuna mitä se olisi voinut ollut pidennetyssä vedätyksessä jossa naimisiin olisitte "päässeet". Ja millaisen tarinan olen nähnyt sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks vaan mutta uuden pankkikortin saamiseen menee max viikko. Niin miten kellään ois voinut olla siinä ajassa tarvetta tuhlata 7 tonnia. Kukaan ole noin tyhmä.
Uuden pankkikortin saaminen saattaa joskus kyllä kestää pitempäänkin, mutta sitä että nettipankki sulkeutuisi jos kortti katoaa? Se on liian paksua. Ymmärrän aloittajaa, että pahinta on nyt se huijatuksi tulemisen tunne. Itseäni jäi kuitenkin vaivaamaan myös se, missä aikataulussa tämä 7000euron summa on maksettu tälle henkilölle - kaikki kerralla vai pienempinä summina. Eli onko tätä jatkunut jo jonkin aikaa ja aloittaja heräsi kaipaamaan rahojaan vasta sen jälkeen, kun mies lähti?
En kuitenkaan lähtisi päivittelemään aloittajan ongelmaa - kun tunneasiat sokaisevat ihmisen harkintakyvyn, siinä ei ole kysymys tyhmyydestä vaan herkkäuskoisuudesta ja usein siitä, että ihminen haluaa uskoa toisesta hyvää.
Ns. rakkaushuijaukset ovat viime aikoina yleistynyt rikollisuuden muoto, koska tunteiden varjolla ihmiseltä voidaan huijata huomattaviakin summia. Uhrin nimeäminen tyhmäksi lisää häpeän stigmaa ja tekee uhrista vieläkin haavoittuvaisemman. Pitää olla tarkka, ettei kommentoinnissaan asetu "tekijän" puolelle. Uhrin esittäminen tyhmänä on melkein sama kuin sanoisi, että tyhmä ansaitsi tulla petetyksi tai huijatuksi.
Huumehörhöt varastavat monesti muutakin. Veikö sulta tavaraa tai alkoholia? Kannattaa katsoa onko ottanut esim. koruja ja lisätä ne rikosilmoitukseen. Viinipullon varastaminenkin on rikos.
Itsellä oli ystävän mies tämän tyylinen, kaikki tehtiin ystävän rahoilla. Mies kävi kyllä töissä mutta kaikki rahat menivät juomiseen ja huumeisiin ja loput vei ulosotto. Ystävä meinasi mennä naimisiinkin mutta mies petti työkaverin kanssa niin tuli ero. Mies kuitenkin ehti viedä varmaan kymppitonnin, ystävä osti hänelle vaatteetkin ja auton ja maksoi vuokria kun mies olisi saanut häädön. Mies oli kaiken lisäksi tosi ruma ja oksenteli.
Oksenteleva mies? Hyi hitto. Miten sellainen saa naisen? Joiko siis liikaa vai mikä tauti oli?
Ap tässä. Kaipasin rahojani koko ajan, mies keksi tekosyitä miksi ei voi maksaa. Hän ei lyhentänyt velkaa eurollakaan. Nettipankin väitti olean kiinni turvallisuussyistä, kun kortit hukkuivat. Olihan se typerä valhe. Selitti että säästötilillä on rahaa. Ei tietenkään ollut. Huumeisiin meni kaikki rahat.
Ulkomaamiehet ryöstää naisten rahat tavarat syyttää syyttömästi ja halveksii sekä vie tavarat käyttää huumeita etsii ilmaista asumista ruokaa pankkikortteja ja myytävää vaatetta stereoita TV mitä vaan matkalaukut myös myyntiin ja huumekuljetuksiin oleskelu lupaan vaaditaan joku joka elättää nimi ja osoite . Osaat sanoa EI .
No, kerrankin näin päin että mies vie rahat.
Mmh. Tiedän pari naista jotka ovat lahjoittaneet miehille rahaa kymmeniä tuhansia, ja lisäksi kesämökkejä yms.
Jotkut antaa ulkomaanapua satojatuhansia.
Mua kyllä vi t uttaisi jos joku alkaisi uhkailla, per seil tyään eka itte.
Syyllistely on turhaa, kun noi koopäät on mitä on. Näkee ihmisten heikot pisteet ja tarraa kiinni.
Ei ole ns normaaleja. Eikä ne halua tulla pelastetuksi tai muuttua paremmaksi ihmiseksi.
Pske viihtyy pskessaan.
Et ole vastuussa mitä joku luupää toisille tekee. Mikään maailman aika ei riitä ihmisten kouluttamiseen koiranoksuja vastaan.
Ai huumeita käyttävä hoitaja? Eikö siitä pitäisi jo tehdä ilmoitus? Tappaa vielä vahingossa potilaan.