Mitä mieltä miehestä jolla paniikkikohtauksia
Käyn töissä, mutta en muuten liiku kodin ulkopuolella.
En pysty käymään esim. teatterissa tai konserteissa.
Kommentit (16)
En juuri mitään. Toivon hänen saavan apua, terapiaa tai lääkitystä. Työterveydestä vaikkapa?
T: paniikkihäiriöinen nainen, joka esittää normaalia lääkkeiden voimin
Ei se minulle kuulu tai kiinnosta, jos panikoit. Vai kysytkö nyt tyyliin poikaystävänä/puolisona?
Puolison tulee olla työkykyinen, eikä aiheuttaa minulle ongelmia. Esimerkiksi raskauden ja synnytyksen aikana voi olla myös naisen ja vauvan terveydelle jopa hengenvaarallista, jos yksi perheenjäsen alkaa panikoimaan ja saa jonkun kohtauksen. Sama tietysti pätee jatkossakin
Eli yksityishenkilönä ja yhteiskunnan jäsenenä ihan sama evvk, puolisoksi et minulle kelpaisi. Mutta miksi tavoittelisitkaan itseäsi suorituskykyisempää kumppania? On niitä naisiakin, joilla on kaiken maailman rajoitteita ja mt-diagnooseja
Testoo testoo testoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Alhaisia testosteronitasoja ajattelen
Paniikista seuraavat testoraivarit ne vasta hauskat ovatkin :D
Paniikkikohtaukset on yllättävän yleisiä, eikä katso sukupuolta, ikää tms.
Vierailija kirjoitti:
Paniikkikohtaus voi oikeasti olla hormonien epätasapainoa. Miehilläkin on miespaussi.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitten naisillakin on paniikkikohtauksia? Voi toki olla yksi syy muttei ainoa.
Aina neiti koska paniikkikohtaukset on naisten heiniä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se minulle kuulu tai kiinnosta, jos panikoit. Vai kysytkö nyt tyyliin poikaystävänä/puolisona?
Puolison tulee olla työkykyinen, eikä aiheuttaa minulle ongelmia. Esimerkiksi raskauden ja synnytyksen aikana voi olla myös naisen ja vauvan terveydelle jopa hengenvaarallista, jos yksi perheenjäsen alkaa panikoimaan ja saa jonkun kohtauksen. Sama tietysti pätee jatkossakin
Eli yksityishenkilönä ja yhteiskunnan jäsenenä ihan sama evvk, puolisoksi et minulle kelpaisi. Mutta miksi tavoittelisitkaan itseäsi suorituskykyisempää kumppania? On niitä naisiakin, joilla on kaiken maailman rajoitteita ja mt-diagnooseja
Älä pelkää, tuskin hän oli täällä pokaamassa juuri _sinua_, itse asiassa tuskin ketään.
Ei varmaan pystyisi elättämään mun jänniksen kanssa tekemiäni äpäröitä, ei jatkoon.
Sympaattista. Voi olla korkeat stressitasot, ehkä erityisherkkyyttä, josta löytyy netistä sekä testi että tietoa. Esim. yksi julkkiskokki on lehdessä kertonut samasta vaivasta/sairaudesta.
Kannustan Ap:ta harkitsemaan terapiaa, lääkitystä jne. ettei elämäsi kapeudu liikaa - jos et itse halua sitä. Jos se on itsellesi ok niin se on sinun valintasi ja se ei kuulu muille.
Itsellä kokemus kertoo, että paras konsti paniikkikohtauksen hillintään on seksi. Aikuisten oikeasti. Se toiseen tarrautuminen ja ihon omaansa vasten tunteminen helpottaa.