Mies huijasi isot rahat ja jätti kuin roskan
Jouduin petoksen uhriksi, minä joka ajattelin että olen aina niin järkevä. Olin hyvin sinisilmäinen ja menetin lähes 7000 euroa miehelle, joka keksi huijauksen jota ei todellakaan olisi pitänyt uskoa. Hän väitti pankkikortin kadonneen ja siksi nettipankin sulkeutuneen . Pian sen jälkeen ostettiin minun rahoillani miehelle kaikkea kallista ja hän eli loisimassa luonani. Hän sanoi että tahtoo kanssani naimisiin ja oli mukava lapsilleni ja olevinaan tosissaan. Kuitenkin hän kielsi ehdottomasti kertomasta kellekään että olemme yhdessä, sanoi että voimme kertoa kun hän on almis. Sitten eräänä päivänä hän vain jätti minut tekstiviestillä, oli löytänyt toisen naisen. Olen tekemässä rikosilmoitusta petoksesta mutta mies uhkailee väkivallalla, tiedän että hän on aiemmin pahoinpidellyt ihmisiä, ei tosin naisia. Hän myös käyttää päihteitä. Olen tosi peloissani ja ahdistunut, tuntuu että kuolen tähän häpeään ja että kaikki nauravat minulle. Mies on jatkanut elämäänsä kuin ei olisi koskaan minua tuntenutkaan, uusi nainen on kaunis urheilija jolla on täydellinen kroppa ja kasvot, itse olen tavallisen näköinen pömppömaha. Tuntuu että en selviä tästä... onko kohtalotovereita? Tämä mies ei ole mikään ulkomaalainen vaan ihan suomalainen, vähän vanhempi mies.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Huumeet myös hänellä kuvioissa.
Ap
Tuonkun luin sanon että syytä itseäsi.
En tiedä mistä sai urheilijanaisen, tai siis miten he pariutuivat. Urheilijanainen on tosi söpö, kaunotar oikeastaan. Saisi kenet tahansa miehen.
Ap
En siis tietenkään aluksi tiennyt että huumeita käyttää.
Ap
Kiva tietää että näin käy naisillekkin. Viimeinkin tasa-arvoa,
Teet sen rikosilmoituksen ja samalla haet lähestymiskiellon.
Kuulehan, niele tappiosi, nuole haavasi ja jatka elämääsi. Ja mikä tärkeintä OTA OPIKSESI !
Ota yhtetyttä rikosuhripäivystykseen: www.riku.fi. Sieltä saat tukea ja apua rikosilmoituksen teossa. Lähestymiskielto voi olla sinulle avuksi jos on jo ollut väkivaltaa ja uhkailua. Kaikki viestit talteen. Et ole yksin. Tsemppiä!
Pääsit hullusta eroon. Jätä mokoma taaksesi, nuo ovat vielä pieniä rahoja
No tyyppi tuskin pystyy maksamaan takaisin, mutta merkinnät on eduksi...
Sait arvokasta lisäkokemusta joten nyt tiedät mitä et halua.
Rikosilmo, rikussa on hyviä tyyppejä.
Pitäs itsekin olla yhteydessä.
Jos mies osoittautuu varattomaksi, velkaa ulosotossa ja luottotiedot veks, niin tuon rahan lainaamisen voi tulkita petokseksi. Ei ollut aikomustakaan maksaa kun rahaa ei ole.
Itse siinä vaiheessa kun minulta pyydetään isoja summia, harkitsen kenelle olen antamassa kyseistä summaa. Lainaan kyllä hyville tutuille ja lapsilleni, jos heillä on tiukkoja tilanteita, mutta en luottaisi tuollaisiin jotka yllättäen keksivät jonkun tarinan jos en ole vuosia ollut aktiivisesti kyseisen henkilön kanssa tekemisissä ja tiedä perus faktoja hänestä. Tai ylipäätään siitä, onko hän aikaisemmin keneltäkään huijannut rahaa tmv.
Kyllä mä kysyisin poliisilta että mitä voi tehdä. Varsinkin nuo uhkailut tuohon vielä päälle. On saattanut tehdä tuollaista aiemminkin, voi olla pitkäkin rikoshistoria taustalla.
Vissiin oli sitten 7000e arvoinen pano kun kerran alun alkaen annoit hälle penniäkään
Miksi ihmeessä edes kerroit miehelle että sinulla on säästöjä? Oon ollut mieheni kanssa yli 30v eikä hänellä vieläkään ole mitään tietoa mun sijoituksista tai säästöistä.
Ikinä ei pidä luottaa yhteenkään ihmiseen raha-asioissa!!
Tuo mies saattaa olla myös mielenterveysongelmainen? Oikeasti voi olla vaarallinen. Luota siihen mitä poliisi sanoo. Ketä hän on pahoinpidellyt?
Hän on itse kertonut että on lyönyt miehiä jotka ovat hänelle tulleet "vittuilemaan". En halua että hän satuttaa minua tai lapsia.
Ap
Olit kyllä aikamoinen typerys! Ilmoita poliisille, tee rikosilmoitus petoksesta ja ole vastaisuudessa fiksumpi.
Kyllä tuollaisia miehiä on. Huumeisiin menee paljon rahaa. Siinä myy vaikka oman mummonsa ja naisia käytetään hyväksi, kaikki mitä puhutaan on vain satuja.
Auervaara osaa.