Mies huijasi isot rahat ja jätti kuin roskan
Jouduin petoksen uhriksi, minä joka ajattelin että olen aina niin järkevä. Olin hyvin sinisilmäinen ja menetin lähes 7000 euroa miehelle, joka keksi huijauksen jota ei todellakaan olisi pitänyt uskoa. Hän väitti pankkikortin kadonneen ja siksi nettipankin sulkeutuneen . Pian sen jälkeen ostettiin minun rahoillani miehelle kaikkea kallista ja hän eli loisimassa luonani. Hän sanoi että tahtoo kanssani naimisiin ja oli mukava lapsilleni ja olevinaan tosissaan. Kuitenkin hän kielsi ehdottomasti kertomasta kellekään että olemme yhdessä, sanoi että voimme kertoa kun hän on almis. Sitten eräänä päivänä hän vain jätti minut tekstiviestillä, oli löytänyt toisen naisen. Olen tekemässä rikosilmoitusta petoksesta mutta mies uhkailee väkivallalla, tiedän että hän on aiemmin pahoinpidellyt ihmisiä, ei tosin naisia. Hän myös käyttää päihteitä. Olen tosi peloissani ja ahdistunut, tuntuu että kuolen tähän häpeään ja että kaikki nauravat minulle. Mies on jatkanut elämäänsä kuin ei olisi koskaan minua tuntenutkaan, uusi nainen on kaunis urheilija jolla on täydellinen kroppa ja kasvot, itse olen tavallisen näköinen pömppömaha. Tuntuu että en selviä tästä... onko kohtalotovereita? Tämä mies ei ole mikään ulkomaalainen vaan ihan suomalainen, vähän vanhempi mies.
Kommentit (115)
Siis miksi verkkopankki sulkeutuu pankkikortin kadottua? Ja hän ei saanut rahaa vaikka pankin tiskiltä? Kauan uuden pankkikortin saamiseen menee?
Anteeks vaan mutta uuden pankkikortin saamiseen menee max viikko. Niin miten kellään ois voinut olla siinä ajassa tarvetta tuhlata 7 tonnia. Kukaan ole noin tyhmä.
Siis mitä nämä kalliit asiat olivat ettei tosiaan ehtinyt odottaa uuden kortin saapumista?
Ja miten tämä heppu on heti parisuhteessa apn kanssa. Oudolta vaikuttaa, samoin tuo tonnien tuhlaaminen tuntemattomaan.
En hetkeäkään usko että täyttää petoksen tunnusmerkkejä kun itse olet rahat hänelle antanut. Ikävää mutta joskus omista tekemisistä pitää ottaa vastuu. Myös apn.
Vaikea tätä on uskoa todeksi, jos tosiaan tuollaisia summia annettu vaikka mies olisi voinut hoitaa pankkiasiansa hyvinkin nopeasti, jos kerta oli kyse vain pankkikortin katoamisesta ja jostain ihmeen syystä vielä verkkopankkikaan ei toiminut.
Ei ole romani eikä futari eikä turkista. Ei urheile ollenkaan. Tosiaan huijasi pankkikorttiasian mutta sen lisäksi paljon muuta myös, ei tietenkään olisi pitänyt mitään uskoa mutta asiaan liittyy käänteitä joita ei tähän pysty laittamaan. Ja ei ollut mikään lyhyt tuttauus vaan on tunnettu vuosikaudet. Liian myöhään tajusin huumeiden käytön. On rikoshistoriaa myös. Pääkaupunkiseudulle tapahtui ja ihan todellisessa ajassa.
ap
Hyi miten tuollaisia tyyppejä voi ollakaan. Käräytä se perheelleen? Vai onko perhettä? Jos on huumehemmo niin eivät varmaan tahdo häntä nähdä, on varmaan heidän rahat myös ottanut.
Nykyään on huijareita tosi paljon. Ap on varmaan tosi kiltti ja tuo äijä huomasi sen heti. Esitti että oli rakastunut. Kyllä helposti voi tuohon jekkuun mennä, ap kirjoitti vielä että ovat tunteneet pitkään. Jaksamista ap!
Tuo kuulostaa siltä että mies on aiemminkin tehnyt saman. Nyt tuo uusi nainen on varmaan rikas niin siksi otti hänet ja vie taas hänen rahansa. Saanko ap kysyä mitä kalliita asiaoita ostit miehelle? MIksi et ostanut niitä omiin nimiisi? Jos siis ostitte vaikka moottoripyörän tai koiran?
Vierailija kirjoitti:
Hän on itse kertonut että on lyönyt miehiä jotka ovat hänelle tulleet "vittuilemaan". En halua että hän satuttaa minua tai lapsia.
Ap
Hanki sumute.
Valitettavasti näitä huijareita aina löytyy, miehiä ja naisia. Toinen rakkauden nälässään uskoo ja luottaa. Mun hyvä ystävä menetti kymmeniä tuhansia euroja huijarille, jäi siis velkaa. Oli kaikenlaista omaa yritystä, johon laittoi nimensä ja lopulta joutui yksin maksamaan kaiken. Asiaa puitiin oikeudessa asti. Tämän tapauksen myötä mun uskoni Suomen oikeuteen romahti. Sama mies oli tehnyt vastaavan tempun jo kolmelle naiselle, tämä paljastui vasta eron jälkeen kun ystäväni alkoi selvittelemään asioita. Miehen lasten kautta sai yhteyden lasten äitiin ja sitä kautta myös muihin exiin. Niin väärin ja kohtuutonta.
Kommentoija 74, oletkohan vielä lukemassa näitä? Tiedätkö millaisen tuomion tuo mies sai? Joutuiko maksamaan mitään? Itse pohdin että kannattaako rikosilmoitusta edes tehdä jos pahimmillaan mies tulee kimppuun ja on varaton eli ei maksa kuitenkaan. On tää kyllä ikävä tilanne.
Onko nämä kusipäät aina miehiä? Onkohan täällä miehiä joita olisi joku nainen huijannut?
Vierailija kirjoitti:
Tee asiasta rikosilmoitus. Oppii jatkossa, että vastuu on kannettava tekemisistään.
Ei ole näytettä onko antanut vapaaehtoisesti valitettavasti.
Itsellä saman tapainen kokemus. Mies tosi nopeasti alkoi puhua naimisiin menosta ja veneen ostosta ja oli hirveän mustasukkainen jos menin jonnekin ilman häntä. Onneksi annoin hänelle vain vähän rahaa, ei tietenkään maksanut takaisin. Paljastui että hän oli varattukin. Oli sanonut naisytävälleen että menee yövuoroon aina kun näimme tai lähtee mökille. Hän oli alkoholisti mutta ei tietääkseni muuta kyllä käyttänyt. Valehteli sujuvasti kaikesta kaikille. Hyi h.....
Onko täällä miehiä joita nainen on huijannut? Ei kai kaikki naisetkaan kilttejä oo?
Tee asiasta rikosilmoitus. Oppii jatkossa, että vastuu on kannettava tekemisistään.