Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huijasi isot rahat ja jätti kuin roskan

Vierailija
10.04.2021 |

Jouduin petoksen uhriksi, minä joka ajattelin että olen aina niin järkevä. Olin hyvin sinisilmäinen ja menetin lähes 7000 euroa miehelle, joka keksi huijauksen jota ei todellakaan olisi pitänyt uskoa. Hän väitti pankkikortin kadonneen ja siksi nettipankin sulkeutuneen . Pian sen jälkeen ostettiin minun rahoillani miehelle kaikkea kallista ja hän eli loisimassa luonani. Hän sanoi että tahtoo kanssani naimisiin ja oli mukava lapsilleni ja olevinaan tosissaan. Kuitenkin hän kielsi ehdottomasti kertomasta kellekään että olemme yhdessä, sanoi että voimme kertoa kun hän on almis. Sitten eräänä päivänä hän vain jätti minut tekstiviestillä, oli löytänyt toisen naisen. Olen tekemässä rikosilmoitusta petoksesta mutta mies uhkailee väkivallalla, tiedän että hän on aiemmin pahoinpidellyt ihmisiä, ei tosin naisia. Hän myös käyttää päihteitä. Olen tosi peloissani ja ahdistunut, tuntuu että kuolen tähän häpeään ja että kaikki nauravat minulle. Mies on jatkanut elämäänsä kuin ei olisi koskaan minua tuntenutkaan, uusi nainen on kaunis urheilija jolla on täydellinen kroppa ja kasvot, itse olen tavallisen näköinen pömppömaha. Tuntuu että en selviä tästä... onko kohtalotovereita? Tämä mies ei ole mikään ulkomaalainen vaan ihan suomalainen, vähän vanhempi mies.

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä joka ajattelin että olen aina niin järkevä

Heh, itsetutkiskelun paikka, sanoisin. Ei tuo historia mitä muuta kerrot, korreloi näkemyksesi kanssa, vaikkei olisi huijannutkaan.

Vierailija
82/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi veneen ostaja kuulostaa tutulta... tiedän nimittäin yhden miehen joka laittoi uuden naisen ostamaan veneen ja hänet merkittiin omistajaksi. Nainen ei saanut rahojaan kun mies jätti, oikeudessakin katsottiin että oli ostanut veneen lahjaksi. Mies on tässä ihan tavallinen suomalainen, nykyään kait juoppo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu trolli v***uun väsyneine provoinesi. 0/5. 

Vierailija
84/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätän täällä fuklaata furuuni!!! mussun mässyn maha turpoaa. :(

Ap

Vierailija
85/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene poliisille. Kysy neuvoa tilanteessasi. Että kannattaako tehdä ilmoitus vai ei. Älä vaiti itseksesi mieti.

Vierailija
86/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän urheilullinen ihminen haluaa olla huumeidenkäyttäjää kanssa? Onko nainen joku dopingia käyttävä fitness-typy?

Oikeasti urheilullinen ja terveitä elämäntapoja arvostava tuskin haluaa sekaantua huumemaailmaan.

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä sai urheilijanaisen, tai siis miten he pariutuivat. Urheilijanainen on tosi söpö, kaunotar oikeastaan. Saisi kenet tahansa miehen.

Ap

Vierailija
87/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailit miestä joka käyttää huumeita ja väkivaltaista? En veetuile, kiinnostaa vain tietää miten tavallinen perheenäiti ajautuu tapailemaan tuollaista?

Vierailija
88/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa näin. Merkkaa ne oppirahoiksi. Menetät paljon enemmän kun lähdet oikeusteitse hakemaan oikeutta. 7000e on vielä pieni raha. Usko kun tällainen ex rakkaushuijattu sanoo. Meni nimittäin kaikki. Olisipa selvinnytkin 7 tonnilla. Sitä 7000 maksaessasi voit miettä miten säilytät realiteetit elämässä. Ei millään pahalla, mutta yksikään mies ei rakastu korviaan myöten johonkin pöhöttyneeseen tavis pullukkaan. Ei ainutkaan eikä nopeasti. Peili käteen ja katso itseäsi pitkään. Näytätkö sille että kaadat mennessäsi ihmiset lakoon ihastuneina. Et niin. En minäkään. Piti katsoa pitkään ja todeta olevansa aika ruma. Jos mies lähestyy niin sillä on ihan muut mielessä kuin rakkaus.

Vierailija
89/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt tietenkään alussa että on huumeidenkäyttäjä, paljastui vahingossa myöhemmin. Ja tunsin hänet jo kauan sitten jolloin oli tavallinen ja pärjäsi elämässä. Siksi luotin. Mutta toki olisi pitänyt ajatella kaikesta pahinta vaihtoehtoa, eikä luottaa vain. Oppirahat maksettu todellakin.

Ap

Vierailija
90/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, jolle on tapahtunut vastaavaa. Todella ikävä juttu, mutta häpeä ei ole sinun.

Väärin, häpeä on sen, joka on niin tyhmä, että antaa tuhansia euroja omia rahojaan jollekulle miehelle muka tämän pankkikortin katoamisen vuoksi. Ei voi muuta kuin hämmästellä joidenkuiden naisten miehenkipeyttä. Kuka tahansa luuseri kelpaa. Peiliinkatsomisen paikka.

Vierailija
91/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia täällää säälittää enemmän kuin ap:ta. Niille tuotu kotiin väkivaltainen huumeveikko ja ilmoitettu että tämä on teidän uusi isukki. Ja nyt ap uhriutuu ja säälttää vain etseään eikä ajattele lapsia lainkaan.

Vierailija
92/115 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä tilanne. Tosi kuvottava mies kyllä. Missä vaiheessa paljastui huijariksi?

Vierailija
93/115 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaus paljastui pikkuhiljaa. Puhui itsensä pussiin kun jankutti vielä kahden kuukauden jälkeen että ei toimi nettipankki. Näin myös pankkikortin joka ei näyttänyt uudelta vaan ikivanhalta. Ei siis ollut ikinä edes kadoksissa. Huumeet paljastuivat vahingossa, löytyi ruisku.

Vierailija
94/115 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava tyyppi kyllä. Lapset ap:lla menettivät luottamuksensa aikuisiin kun tuollainen kusipää asui heillä. Ei oo ihan halpaa lasten terapiakaan.

Vierailija
95/115 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset lähtevät näiden miesten matkaan? 

Vierailija
96/115 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hänen nimensä on? Onko muuten hoitaja? Taidan siinä tapauksessa tietää tyypin... huijaa naisia vuodesta toiseen vaikka on jo viisikymppinen juoppo jolla ei ole enää ketään kavereita. Kertoo satuja ja naiset antaa rahaa.

Vierailija
97/115 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nainenkin olla huijari. Jotkut huijaavat vanhempia miehiä aika härskisti, pääsevät ajamaan hienoilla autoilla ja lomille. Sitten on nuoret salarakkaat joiden kanssa käydään baarissa.

Vierailija
98/115 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa nimeä mutta on hoitaja. Siksikin hirveää että käyttää päihteitä.

Ap

99/115 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi veneen ostaja kuulostaa tutulta... tiedän nimittäin yhden miehen joka laittoi uuden naisen ostamaan veneen ja hänet merkittiin omistajaksi. Nainen ei saanut rahojaan kun mies jätti, oikeudessakin katsottiin että oli ostanut veneen lahjaksi. Mies on tässä ihan tavallinen suomalainen, nykyään kait juoppo...

"Harvinaista!"

Vierailija
100/115 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla voi olla monta syytä rakastua huijariin. Jos on tosi ruma ja ei ole löytänyt miestä tai jos on vaan epävarma itsestään. Huijari tulee ja tajuaa että tuossa on nainen jolle voi sepittää tarinaa. Normaalijärkinen nainen ei näihin lähde mutta joku entinen koulukiusattu tai lievästi kehitysvammainen nainen lähtee mukaan heti. Huijaria ei toisen tunteet kiinnosta, raha vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan