Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko olla noita-akka?

Vierailija
25.09.2025 |

Miksi? Miksi et?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olenkin.

Vierailija
2/13 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin. Jos voisin olla sellainen noita-akka, joka voi muuntautua sitten taas ei-noita-akaksi, tuhoaisin aika monta ihmistä ympärilläni luoden heille ikäviä kokemuksia, kärsimystä ja sairauksia, siis koston vuoksi. Pääsiäiseksi pääsen sitten pakoon Kyöpeliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla hyvä noita, joka osaa suojella ja parantaa. Toisaalta, olen todennut, että rukoukset ja loitsut eivät auta. Asiat vain tapahtuvat. Ole kiva ja ahkera, niin et ainakaan itse aiheuta itsellesi tai muille mitään pahaa, on neuvoni. Siitä huolimatta sinulle voi tapahtua vakka mitä pahaa. 

Vierailija
4/13 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteeni on syntyä seuraavassa elämässä pehmoleluna.

Vierailija
5/13 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Mikä olisi sen mukavempaa, kun omata noita-akan taidot!?

Vierailija
6/13 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin. Jos voisin olla sellainen noita-akka, joka voi muuntautua sitten taas ei-noita-akaksi, tuhoaisin aika monta ihmistä ympärilläni luoden heille ikäviä kokemuksia, kärsimystä ja sairauksia, siis koston vuoksi. Pääsiäiseksi pääsen sitten pakoon Kyöpeliin.

Mutta sähän täytät jo noi vaatimukset muuten, mutta et voi muuntautua ei-noita-akaksi enää

Vierailija
7/13 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen, äitinkin oli.😈

Vierailija
8/13 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olisipa lystikästä muuttaa prinssejä rupisammakoiksi ja lennellä porrasharjalla.

Vierailija
9/13 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olisipa lystikästä muuttaa prinssejä rupisammakoiksi ja lennellä porrasharjalla.

Tarjoilla myrkytettyjä omenoita kauniimmille!

Vierailija
10/13 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sähän täytät jo noi vaatimukset muuten, mutta et voi muuntautua ei-noita-akaksi enää

Miksi persereikääsi syyhyää ?

Vierailija
11/13 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa riittäisi noita-akoille töitä !

Vierailija
12/13 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo enkä muuta halua. Sopii minulle. 

Vierailija
13/13 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa Elli Etikaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi