Haluaisitko olla noita-akka?
Kommentit (13)
Haluaisin. Jos voisin olla sellainen noita-akka, joka voi muuntautua sitten taas ei-noita-akaksi, tuhoaisin aika monta ihmistä ympärilläni luoden heille ikäviä kokemuksia, kärsimystä ja sairauksia, siis koston vuoksi. Pääsiäiseksi pääsen sitten pakoon Kyöpeliin.
Haluaisin olla hyvä noita, joka osaa suojella ja parantaa. Toisaalta, olen todennut, että rukoukset ja loitsut eivät auta. Asiat vain tapahtuvat. Ole kiva ja ahkera, niin et ainakaan itse aiheuta itsellesi tai muille mitään pahaa, on neuvoni. Siitä huolimatta sinulle voi tapahtua vakka mitä pahaa.
Tavoitteeni on syntyä seuraavassa elämässä pehmoleluna.
Ehdottomasti! Mikä olisi sen mukavempaa, kun omata noita-akan taidot!?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin. Jos voisin olla sellainen noita-akka, joka voi muuntautua sitten taas ei-noita-akaksi, tuhoaisin aika monta ihmistä ympärilläni luoden heille ikäviä kokemuksia, kärsimystä ja sairauksia, siis koston vuoksi. Pääsiäiseksi pääsen sitten pakoon Kyöpeliin.
Mutta sähän täytät jo noi vaatimukset muuten, mutta et voi muuntautua ei-noita-akaksi enää
Vierailija kirjoitti:
Mä olen, äitinkin oli.😈
Joo, olisipa lystikästä muuttaa prinssejä rupisammakoiksi ja lennellä porrasharjalla.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olisipa lystikästä muuttaa prinssejä rupisammakoiksi ja lennellä porrasharjalla.
Tarjoilla myrkytettyjä omenoita kauniimmille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sähän täytät jo noi vaatimukset muuten, mutta et voi muuntautua ei-noita-akaksi enää
Miksi persereikääsi syyhyää ?
Tässä maassa riittäisi noita-akoille töitä !
Olen jo enkä muuta halua. Sopii minulle.
Joo. Olenkin.