Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istuuko teillä autossa miehet etupenkillä ja naiset takana?

Vierailija
10.04.2021 |

Jos ollaan autossa esim. 2 pariskuntaa, niin minulla on ollut tapana mennä sen toisen pariskunnan naisen kanssa takapenkille, ja päästää mies eteen. Oma mieheni siis ajaa.
Tuli vain juttua aiheesta kun tuttavani ihmetteli että miksi hän ei istuisi omassa autossaan edessä. Miten teillä on tapana?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin! Ei naisilla ole mitään asiaa etupenkeille.

Vierailija
2/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni ajaa, istun edessä hänen kanssaan, jos minä ajan hän istuu edessä kanssani.

Jos ystäväni ajaa, miehensä istuu hänen kanssaan edessä, ja jos hänen miehensä ajaa niin sitten hän istuu edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin

autot on nykyään etuvetoisia jolloin on parempi että siellä on eniten painoa

Vierailija
4/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut sinkku ja pitänyt kiinni siitä, että minun autoani ajan vain minä, olkoon kyydissä kuka tahansa.

Jos olisin parisuhteessa, sääntö olisi sama. Jos olisi toinen pariskunta kyydissä, minä ajaisin, toinen rouva olisi apukuskin paikalla ja miehet keskenään takana. Ihan periaatteen vuoksi.

Vierailija
5/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä ajan, mies istuu apparin paikalla ja toisinpäin, kyyditettävät istuu takapenkillä.

Mitä järkeä vaihtaa paikkaa jos esim. haetaan mukaan kaveripariskunta?

Porvoossa voi toki olla toisin 😉

Vierailija
6/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luonnollisesti edessä.

Vierailija
7/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä on enemmän tilaa, niin on vain fiksua että se 183 cm on edessä ja 158 cm takana.

Vierailija
8/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä ajan, mies istuu apparin paikalla ja toisinpäin, kyyditettävät istuu takapenkillä.

Hih hih

Kyllä meillä vaihdetaan. Kurja niiden isompien on istua siellä takana. Kohteliasta pienempien mennä sinne taakse.

Vierailija
9/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ollut sinkku ja pitänyt kiinni siitä, että minun autoani ajan vain minä, olkoon kyydissä kuka tahansa.

Jos olisin parisuhteessa, sääntö olisi sama. Jos olisi toinen pariskunta kyydissä, minä ajaisin, toinen rouva olisi apukuskin paikalla ja miehet keskenään takana. Ihan periaatteen vuoksi.

No, tolla asenteella pysytkin sinkkuna🤣 Ei mitään käsitystä peruskäytöstavoista.

Vierailija
10/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ajaa autoa miehet juo viinaa takana . Tai pariskunnat edessä toinen takana toinen . Tasa arvo.

Vierailija
11/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies perhenpäänä tietenkin sanoo viimeisen sanan. Yleensä päättää että miehet on edessä. Paitsi paluumatkalla yleensä toisinpäin, miehet kaljoittelee takana :D

Vierailija
12/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih hih

Kyllä meillä vaihdetaan. Kurja niiden isompien on istua siellä takana. Kohteliasta pienempien mennä sinne taakse.

Taitaa vaan nykyään rouvat olla niin isoja ettei ne sinne taakse mahdu.

Vierailija
13/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajaa tapahtumaan mennessä, nainen kotiin tullessa.

Vierailija
14/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en aja itse, haluan aina takapenkille, koska siellä saa paremman nukkuma-asennon.

Vierailija
15/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih hih

Taitaa vaan nykyään rouvat olla niin isoja ettei ne sinne taakse mahdu.

Niinpä, kauheita megaperseitä ja auton jouset kovilla.

Vierailija
16/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ajaa tapahtumaan mennessä, nainen kotiin tullessa.

Sen kyllä huomaa sunnuntaisin täällä meillä päin. Suosittua mökki seutua.

Vierailija
17/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no riippuu siitä kenen autolla mennään. Kyllä mä tykkään, että mun autolla ajan minä. Muiden sijoittumisella ei mulle väliä. Ja kyllä mun autoon mahtuu isompikin ihminen taakse. Oma poikani on 190-senttinen ja ihan valittamatta jaksaa takapenkillä matkustaa tarvittaessa.

Ainoa poikkeus tuleekin olemaan se, kun kustannan pojalleni ajokortin. Se on yhtä kuin oma henkilökohtainen kuljettaja minulle. Silloin ehkä vetäydyn takapenkille katsomaan Netflixiä ja nukkumaan. Sitten on mun vuoro.

Vierailija
18/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mies aja, ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että hän ei osaa kovin hyvin. Hän on siinä suhteessa tyypillinen mies. Miehethän aiheuttaa suurimman osan onnettomuuksista, siksi on järkevää, että parempi kuski on puikoissa. Miehet siis takana. 

Vierailija
19/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana on turvallisempaa, joten naiset ja lapset taakse!!

Vierailija
20/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei mies aja, ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että hän ei osaa kovin hyvin. Hän on siinä suhteessa tyypillinen mies. Miehethän aiheuttaa suurimman osan onnettomuuksista, siksi on järkevää, että parempi kuski on puikoissa. Miehet siis takana. 

Ero tasoittuu kun otetaan huomioon ajetut kilometrit ja naiset töpeksii huomattavasti enemmän esim parkkipaikoilla ja peruutustilanteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän