Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istuuko teillä autossa miehet etupenkillä ja naiset takana?

Vierailija
10.04.2021 |

Jos ollaan autossa esim. 2 pariskuntaa, niin minulla on ollut tapana mennä sen toisen pariskunnan naisen kanssa takapenkille, ja päästää mies eteen. Oma mieheni siis ajaa.
Tuli vain juttua aiheesta kun tuttavani ihmetteli että miksi hän ei istuisi omassa autossaan edessä. Miten teillä on tapana?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumman omistamassa autossa ollaan, istuu kuskin penkillä. Muut sosiaalisen statusarvonsa mukaisessa järjestyksessä, alkaen repsikan penkiltä.

Vierailija
42/54 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni naisia ei pitäisi päästää edes autokouluun tai äänestämään.

Ja kas kummaa, että 80 prosenttia kolareista on miesten aiheuttamia. 🤔

98% ammattikuljettajista on miehiä. Kuinka moni mies painaa näkymätöntä jarrupoljinta kun vaimo ajaa?:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuski valitaan satunnaisesti, yleensä pidemmillä matkoilla (Lappiin tms) kuski vaihtuu matkan aikana. Kuskin sukupuoli määrittelee istumajärjestyksen, hänen vieressään istuu samaa sukupuolta oleva ja toisen sukupuolen edustajat istuu takana. Lisäksi minä istun mieheni kanssa ristikkäin, emme peräkkäin, ihan siitä syystä, että olen niin pitkä, hän vielä pidempi, ettemme suosiolla mahdu peräkkäin istumaan. Kun molemmat parit ollaan oltu yli 20 v yhdessä, niin kyllä niitä puolison juttuja on ehtinyt ja ehtii kuunnella. Enemmän puhuttavaa sen kaveripariskunnan kanssa on.

Vierailija
44/54 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikalista

-Miehet eivät anna naisen ajaa, joten kokemusta ei kerry?

-Nainen ei osaa keskittyä vain yhteen asiaan, kuten liikenne?

-Vaikka mies olisi autokoulun opettaja, vaimo ei häntä kuuntele?

-Jos on liukasta ja renkaat lyö tyhjää, painatko rakas lisää kaasua?

-Pientareella olevat kukat kiinnnostaa enemmän kuin nopeusmittarin seuraaminen?

Vierailija
45/54 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin! Ei naisilla ole mitään asiaa etupenkeille.

Kyllä. Olemme heimolaisia. Säännöt ovat säännöt.

Vierailija
46/54 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuski valitaan satunnaisesti, yleensä pidemmillä matkoilla (Lappiin tms) kuski vaihtuu matkan aikana. Kuskin sukupuoli määrittelee istumajärjestyksen, hänen vieressään istuu samaa sukupuolta oleva ja toisen sukupuolen edustajat istuu takana. Lisäksi minä istun mieheni kanssa ristikkäin, emme peräkkäin, ihan siitä syystä, että olen niin pitkä, hän vielä pidempi, ettemme suosiolla mahdu peräkkäin istumaan. Kun molemmat parit ollaan oltu yli 20 v yhdessä, niin kyllä niitä puolison juttuja on ehtinyt ja ehtii kuunnella. Enemmän puhuttavaa sen kaveripariskunnan kanssa on.

Siis olet nainen ja naimisissa miehen kanssa?

Vierailija
47/54 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään yhtä tapaa. Pariskuntina matkatessa pääsääntöisesti pariskunta ollut rinnakkain. Kesällä oltiin miehen (miespuolisen) ystävän kyydissä, niin mieheni meni eteen. Haettiin miespuolinen ystävä lentokentältä, niin hän istui takana. Eli ihan tapauskohtaisesti menty.

Vierailija
48/54 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan sitä autoa ajaisi jos takapenkillä istuisin odottamassa että päästään matkaan? Siellä kököttäisin maailman tappiin.

En kuljettele miehiä enkä naisia autossani paitsi jos joskus joku kyytiä tarvitsee. Saa itse valita missä haluaa istua.

Vierailija
49/54 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin akalle fillarin ja sukset. Muuten saa kävellä tai mennä julkisilla, nehän on muutenkin akkojen ja akkamaisten miesten kulkupelejä. Itse ajelen tuolla autolla.

Vierailija
50/54 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mieheni ajaa, istun edessä hänen kanssaan, jos minä ajan hän istuu edessä kanssani.

Jos ystäväni ajaa, miehensä istuu hänen kanssaan edessä, ja jos hänen miehensä ajaa niin sitten hän istuu edessä.

Meillä sama juttu. Ystäväni mies istuu sylissäni kun ajan.ja kun hän ajaa niin istuu katolla. 

M49 

Vierailija
51/54 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni naisia ei pitäisi päästää edes autokouluun tai äänestämään.

Ja kas kummaa, että 80 prosenttia kolareista on miesten aiheuttamia. 🤔

98% ammattikuljettajista on miehiä. Kuinka moni mies painaa näkymätöntä jarrupoljinta kun vaimo ajaa?:D

Olen vaan tavallinen B-kortillinen henkilöautoilijamies, matkustajana on tuttu ilmiö tuo "näkymättömän jarrun" painaminen, olipa kuka tahansa puikoissa.

Olen jo 50v niin olen jo aika kauan kulkenut omalla autolla ajaen, toisten kyytiin vähän hankala luottaa kun on tottunut itse olemaan kuljettajana langat omissa käsissä niinsanotusti.

Vierailija
52/54 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edessä on enemmän tilaa, niin on vain fiksua että se 183 cm on edessä ja 158 cm takana.

Mutta jos se 158 cm on edessä, hän vetää penkin eteen, jolloin se pitkän miehen paikka onkin takana. 

Vierailija
53/54 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa i4:ssa on niin ahtaat takatilat, että pätkät sinne ja pitkät eteen. Eukon Superb:ssa ei niin väliä.

Vierailija
54/54 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan perheemme autoa, joka on minun nimissä. Etupenkillä istuu melkein aina aviomieheni. Vain parimetrinen kaverini saa tulla siihen aviomiehen sijaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi