IL: Nainen, onko sinulla jo rypytystrikoot? Rypytetyt leggingsit saavat peppusi näyttämään muhkealta
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/13fef1a3-2395-40e0-b36b-dd5ec39c7484
Ja miehet tykkäävät tuosta näystä! Nyt kannattaa lähteä tähän muotiin mukaan, niin olette iloksi miesten silmille. Voimaannuttavaa.
Kommentit (55)
Yäk, miksi kukaan haluaisi takalistonsa näyttävän muhkealta? Kyllä minun aikanani isoahteriset tytöt peittivät takamuksensa pitkän villatakin alle.
90-luvun levis-peppu on ainoa oikea.
Se ryppykohta vaossa näyttää ihan pitkältä persereiältä
Nolot, ihan hirveät. Ei ole, eikä tule.
En varmaan ikinä lakkaa tätä muotia ihmettelemästä.
Aina kun jossain mainostetaan, että "tämä saa peppusi näyttämään muhkealta", minulle tulee jostain syystä mieleen Muhku-sämpylät (niitä ei varmaan valmisteta enää). Varmaan johtuu tuosta muhkea-sanasta.
Vaikka samalta se varmaan näyttäisi jos tunkisi kaksi isoa Muhku-sämpylää housuihin...
Avasin innoissani linkin, tykkään nimittäin legginseistä - ne ovat sekä mukavat että seksikkäät että pirtsakat. Sitten näin linkin kuvat. Se persikan/roosan värinen legginskuva lopussa näyttää selkeimmiten, miksi vastaus on EI:
rypytys menee persvaon kohdalta ja seksikkään sijasta siitä tulee mieleen perseen levitys ja siitä avautuva näkymä, sitä tässä siis korostetaan. Enemmän härskiä kuin sexyä.
Mitähän seuraavaksi, oikein pelottaa seuraava villitys jota sitten ylistetään / normalisoidaan...
Oon varmaan sekoamassa, mutta nauroin vedet silmissä näille ryppyreikätrikoille.
Kansainvälinen miesten kerho haluaa pyytää, että naiset ei pilaisi legginseitä meiltä ja jättäisivät tämän trendin huomiotta. Kiitoksia. :D
Ei helvetti. :D Kuin persr...ei kun mustaan aukkoon imeytyneet.
Tulisi joku tulimyrsky ja tuhoaisi ihmiskunnan.
En ole koskaan ymmärtänyt legginsejä. Saan oman liikuntani lähinnä ulkoilusta ja legginsit ovat liian ohuet ulkoiluun muuten paitsi kesällä ja kesälläkin käytän mielummin shortseja. Legginsien alla voi käyttää vain jotain pieniä hiertäviä kankaanriekaleita, tai muuten ne näkyvät läpi. Legginsit itse myös tuppaavat menemään joka rakoon.
Pysyn mielelläni perusverkkareissa. Peräni ei ehkä näytä hyvältä lenkkeillessä, mutta ainakin on mukava olla.
Hyi kuinka rumat. En pitäisi vaikka maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
90-luvun levis-peppu on ainoa oikea.
Ei ole, vaan 80-luvun lättäpeppu.
Hyi helvetti miten tällaista tyrkkybimboilua normalisoidaan. Mitä vielä, onkohan fitnesstyrkkyjen seuraava trendi tulla narubikineissä ja mahdollisimman pienissä stringeissä salille.
Saavat persereiän näyttämään isolta.
Tarttuukohan gagan haju kuinka ärhäkkään persvakoa myötäilevään takaosaan?
Mun peva on ihan muhkea luonnostaan ja olen sitä ikäluokkaa, että se 80/90-luvun lewistakamus on parhain, ei siis mikään iso, mitä nyt vaaditaan.
Trikoita en voi kyllä käyttää muutenkaan, farkut ja verkkarit on siis jees edelleen.
Nyt selkis, missä on ns. "Kankkulan kaivo"😆