Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ns. Seiska-julkkikset löytävät niin nopeasti uusia, hyviä kumppaneita?

Vierailija
10.04.2021 |

Osa Seiska-julkkiksista on ulkonäöllisesti ja meriiteiltään vain hivenen siellä tavistason yläpäässä. Miten ja mistä he löytävät niin nopeasti niitä kumppaneitaan muutaman viikon tai kuukauden sinkkuelämän päätteeksi? Monesti heille löytyy helposti komea mies tai kaunis nainen, ihan menestyneitäkin ihmisiä. Miten he sen tekevät?

Toisaalta: mitä tavallinen, ihan himpun verran Seiska-julkkiksia rumempi ja vähemmän laiteltu (mutta esim. koulutetumpi) nainen voisi tehdä flaksinsa hyväksi?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat tunnetusti helppoja naisia seksinnälkäiselle, joten yllättääkö tuo? 

Mutta ei niistä puhuttaisi seiskoissa ja vastaavista "suhteina" tai miesystävinä tai naisystävinä, jos ne olisivat pelkkiä seksijuttuja. Jos miehellä ja naisella on pelkkä seksisuhde, he yleensä haluavat pitää sen salassa. Eli kyllä ne jollain tasolla ovat kokonaisvaltaisia suhteita muutenkin.

Vierailija
22/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska uskaltavat vaatia ja arvostavat itseään. Sinä ap olet niin rikki psyykkisesti narsistikumppaniesi jäljiltä, ettet arvosta itseäsi tippaakaan ja olet epätoivoinen. Sellaiset ihmiset eivät vedä kunnollisia ihmisiä puoleensa. Hoida itsesi ensin kuntoon, niin kuin sinulle on monta kertaa jo sanottu.

Ai, että esim Marttiina arvostaa itseään!?

Minusta hän vaikuttaa surulliselta ja säälittävältä miehenkipeältä typerykseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin ikineitsyt Sauli 43 v löysi heti naisen kun meni telkkariin kertomaan itsestään ja ahdingostaan. Ihmiset jotka voisi kiinnostua tietää olemassaolostasi. Ja jos jähmeä asperger-tyyppinen Sauli löysi jonkun niin miksi ei muutkin.

En ole kuullutkaan tästä, mutta onpa mukava juttu Saulille! Hänen tarinansa lapsuuden kiusaamisineen kuulosti todella surulliselta, tämä uutinen piristi omaakin päivääni.

Vierailija
24/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kumppaneita?!?! :D :D :D :D :D :D

Vierailija
25/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä noitten julkkistyrkkyjen vaatimukset ei oo kovin korkeet. Miksi luulet että esim. joku ex-kiekkoilija on hyvä ja tasokas? Nämä tyrkythän eivät koskaan liiku oikeasti tasokkaassa porukassa.

Ex-kiekkoilijota on Suomi täynnä ja joukkoon mahtuu kaikenlaista. Ei entinen urheilija ole automaattisesti mitenkään tasokas. Useimmilla on matala koulutustaso, toki poikkeuksiakin on.

Vierailija
26/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi ex-jääkiekkoilija vaikuttaa todella tyhjäpäältä. Mikä aikuinen sanoisi :"nyt on fuudit mintissä" ja toisaalta ottaa selfieitä parturin tuolissa istuessaan? Tuntuu olevan kova tarve saada itseään esille.

Vierailija
27/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee itse myös julkisuuteen, siinä motiivia. Omat bisnekset lähtee ehkä paremmin sitten rullaamaan jne. Eihän nuo suhteet kellään julkkiksilla kovin kauaa kestä.

Vierailija
28/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toi ex-jääkiekkoilija vaikuttaa todella tyhjäpäältä. Mikä aikuinen sanoisi :"nyt on fuudit mintissä" ja toisaalta ottaa selfieitä parturin tuolissa istuessaan? Tuntuu olevan kova tarve saada itseään esille.

Naismarkkinoilla alkaa kova vienti nyt.

Vierailija
29/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mulle yksikin vähän kuuluisampi kiekkoilija, joka on fiksu eikä petä tyttöystäväänsä/vaimoaan tai muuten sekoile.,,

Vierailija
30/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon parikymppisestä lähtien jumppaillut kotona, kåynyt salilla, syönyt terveellisesti, opiskellut ja tehnyt töitä sekä vapaa-aikani roikkunut pitkälti netissä, eikä löytynyt kumppania kovin helposti nuorena tai nykyisinkään.

Angstasin jo parikymppisenä jossain Suomi24:lla ja muilla keskustelupalstoilla, että miksi kukaan mies ei tee aloitetta tai kiinnostu arjessani. Sitten eksyin siellä sinkkujen keskustelupalstalle juttelemaan ja alkoi ahdistaa ne jutut. Ei löytynyt maagisesti ketään mistään muuten kuin livenä vain, tosin somen siivellä. Olen ollut joskus ihan hyvännäköinenkin ja aina olen ollut hoikka. Ei vain ketään miestä kiinnosta.

Hieman syö itsetuntoa tällainen, enkä osaa ratkaista tilannetta mitenkään. Sitten jos jonkun miehen satuin löytämään, niin se oli juoruilun aihe tai sitten jotkut sanoivat, että mun pitäisi etsiä parempi mies. Mutta niinkuin mistä? Ne pari elämäni miestä olivat todella raskaan työn ja pitkän nettikirjoittelun ja rasittavien treffeillä käymisten seurausta.

Nyt korona-aikana on kaikki paikat muutenkin kiinni, joten livenäkään ei voi edes teoriassa tavata ketään missään.

Sun ongelma on tuo netissä notkuminen.

Mitä itse ajattelisit miehestä, joka toimii tuolla tavalla? Niinpä. Et sinä ole yhtään eri asia.

Vierailija
31/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mulle yksikin vähän kuuluisampi kiekkoilija, joka on fiksu eikä petä tyttöystäväänsä/vaimoaan tai muuten sekoile.,,

Wallinheimo? Saku Koivu? Kristian Näkyvä?

Vierailija
32/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sexy stoori hänellä nyt, uuuhhh... 😍

Vierailija
33/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuka aikuinen kirjoittaa tuntemattomasta ihmisestä tällaista? Mieti vähän omaa käytöstäsi.

Vierailija
34/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä sä voi kertoa tällaista kenestäkään ihmisestä, oli ammatti tai status mikä hyvänsä. Jokainen aikuinen ihminen on potentiaalinen pettäjä

Vierailija
35/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Jos minulla taviksena olisi Martina Aitolehden meriitit, flaksi kävisi varmaan vielä huonommin: ei akateemista koulutusta, luottohäiriömerkintä ainakin ollut, lapsia kahdelle eri miehelle, asuu vuokralla. Nämähän on ainakin palstan mukaan pitkiä miinuksia. Eli kai se julkkisstatus tekee paljon.

Tuo aitolehmän nykyinenkin vaikuttaa täydeltä tyhjäpäältä, eiköhän hänen puoleltaan ole kyse helposta panosta ja julkisuudesta. Mies saa lisää seuraajia instaansa ja voi kekkuloida julkisuudessa hetken.

Aitolehmällä on niin hirveä tarve löytää joku, että kuka tahansa, joka suostuu, kelpaa.

Kuka mies miettii oikeasti yhteiselämää naisen kanssa, joka, ainakin seiskan mukaa, luuhaa jokaisen ukon kanssa joka suostuu. Ja jolla on rikollistausta, raha-asiat sekaisin ja lapsia kahdelle miehelle?

Ne tytöt säälittää. Minkälainen naisenmalli on tuommoinen?

Samaa miettinyt. Äidillä on vuodessa monta kumppania ja kaikki on elämän rakkauksia. Ollaan siunattuja, kiitollisia j onnellisia ens viikkoon asti.

Vierailija
36/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka aikuinen kirjoittaa tuntemattomasta ihmisestä tällaista? Mieti vähän omaa käytöstäsi.

No moi Hannu!

Nolo olet.

Vierailija
37/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä te olette rääpimässä ja räksyttämässä ja haukkumassa muita... Eikö muuta elämää ole kuin jatkuva pahan lietsonta? Todella fiksua tuo oma toimintanne. Miettikääpä millaisia roolimalleja olette itse. Säälittävää touhua.

Vierailija
38/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No moi Hannu!

Nolo olet.

Kyllä todella nolo olet nyt sinä itse. En tunne ketään Hannua. Olen nainen, jota iljettää nää myrkynlevittäjien kokoontumiset. Ironista että moralisoitte muita. Jestas.

Vierailija
39/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä te olette rääpimässä ja räksyttämässä ja haukkumassa muita... Eikö muuta elämää ole kuin jatkuva pahan lietsonta? Todella fiksua tuo oma toimintanne. Miettikääpä millaisia roolimalleja olette itse. Säälittävää touhua.

Sori, me lähdemme hakkaamaan ja repimään hiuksista ihmisiä ja ajelemaan pienessä sievässä ja jätämme vastuut ulosoton hoidettavaksi. Anteeksi kun emme heti osanneet oikein käyttäytyä.

Vierailija
40/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse oon parikymppisestä lähtien jumppaillut kotona, kåynyt salilla, syönyt terveellisesti, opiskellut ja tehnyt töitä sekä vapaa-aikani roikkunut pitkälti netissä, eikä löytynyt kumppania kovin helposti nuorena tai nykyisinkään.

Angstasin jo parikymppisenä jossain Suomi24:lla ja muilla keskustelupalstoilla, että miksi kukaan mies ei tee aloitetta tai kiinnostu arjessani. Sitten eksyin siellä sinkkujen keskustelupalstalle juttelemaan ja alkoi ahdistaa ne jutut. Ei löytynyt maagisesti ketään mistään muuten kuin livenä vain, tosin somen siivellä. Olen ollut joskus ihan hyvännäköinenkin ja aina olen ollut hoikka. Ei vain ketään miestä kiinnosta.

Hieman syö itsetuntoa tällainen, enkä osaa ratkaista tilannetta mitenkään. Sitten jos jonkun miehen satuin löytämään, niin se oli juoruilun aihe tai sitten jotkut sanoivat, että mun pitäisi etsiä parempi mies. Mutta niinkuin mistä? Ne pari elämäni miestä olivat todella raskaan työn ja pitkän nettikirjoittelun ja rasittavien treffeillä käymisten seurausta.

Nyt korona-aikana on kaikki paikat muutenkin kiinni, joten livenäkään ei voi edes teoriassa tavata ketään missään.

Sun ongelma on tuo netissä notkuminen.

Mitä itse ajattelisit miehestä, joka toimii tuolla tavalla? Niinpä. Et sinä ole yhtään eri asia.

No mitäpä muuta sinkku yksin kotona voisi tehdä? Luen myös kirjojakin melko paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä