Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ns. Seiska-julkkikset löytävät niin nopeasti uusia, hyviä kumppaneita?

Vierailija
10.04.2021 |

Osa Seiska-julkkiksista on ulkonäöllisesti ja meriiteiltään vain hivenen siellä tavistason yläpäässä. Miten ja mistä he löytävät niin nopeasti niitä kumppaneitaan muutaman viikon tai kuukauden sinkkuelämän päätteeksi? Monesti heille löytyy helposti komea mies tai kaunis nainen, ihan menestyneitäkin ihmisiä. Miten he sen tekevät?

Toisaalta: mitä tavallinen, ihan himpun verran Seiska-julkkiksia rumempi ja vähemmän laiteltu (mutta esim. koulutetumpi) nainen voisi tehdä flaksinsa hyväksi?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä...?

Vierailija
2/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, joita viehättää se julkkis-status. Ja toisaalta julkkisten sinkkuus tiedetään, heitä lienee siinä mielessä helpompi lähestyä? Itselleni olisi kyllä molemmat päinvastoin, mutta mistä näitä tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon parikymppisestä lähtien jumppaillut kotona, kåynyt salilla, syönyt terveellisesti, opiskellut ja tehnyt töitä sekä vapaa-aikani roikkunut pitkälti netissä, eikä löytynyt kumppania kovin helposti nuorena tai nykyisinkään.

Angstasin jo parikymppisenä jossain Suomi24:lla ja muilla keskustelupalstoilla, että miksi kukaan mies ei tee aloitetta tai kiinnostu arjessani. Sitten eksyin siellä sinkkujen keskustelupalstalle juttelemaan ja alkoi ahdistaa ne jutut. Ei löytynyt maagisesti ketään mistään muuten kuin livenä vain, tosin somen siivellä. Olen ollut joskus ihan hyvännäköinenkin ja aina olen ollut hoikka. Ei vain ketään miestä kiinnosta.

Hieman syö itsetuntoa tällainen, enkä osaa ratkaista tilannetta mitenkään. Sitten jos jonkun miehen satuin löytämään, niin se oli juoruilun aihe tai sitten jotkut sanoivat, että mun pitäisi etsiä parempi mies. Mutta niinkuin mistä? Ne pari elämäni miestä olivat todella raskaan työn ja pitkän nettikirjoittelun ja rasittavien treffeillä käymisten seurausta.

Nyt korona-aikana on kaikki paikat muutenkin kiinni, joten livenäkään ei voi edes teoriassa tavata ketään missään.

Vierailija
4/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihmisiä, joita viehättää se julkkis-status. Ja toisaalta julkkisten sinkkuus tiedetään, heitä lienee siinä mielessä helpompi lähestyä? Itselleni olisi kyllä molemmat päinvastoin, mutta mistä näitä tietää.

Mietin sitäkin, kun joillain Seiska-julkkiksilla on hieman negatiivinen maine ja kaikenlaista sotkua on ollut ainakin julkisuudessakin esillä. Silti löytävät jonkun menestyneen ja hyvännäköisen naisen tai miehen.

Miksi nuhteeton, kumppaneilleen reilu ja kiltti, asiallinen sekä ihan kohtalaisen näköinen ja itsensä elättävä/vakavarainen nainen tai mies ei sitten löydä yhtään ketään vuosikausiin?

Vierailija
5/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Jos minulla taviksena olisi Martina Aitolehden meriitit, flaksi kävisi varmaan vielä huonommin: ei akateemista koulutusta, luottohäiriömerkintä ainakin ollut, lapsia kahdelle eri miehelle, asuu vuokralla. Nämähän on ainakin palstan mukaan pitkiä miinuksia. Eli kai se julkkisstatus tekee paljon.

Vierailija
6/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiinnostavaa tietää, mitä ne Seiska-julkkikset tekevät sen kumppanin löytämisen eteen. Onko niin, että heille vain kilahtelee treffipyyntöjä puhelimeen ja sitten valitsevat niistä sen parhaimman, menevät treffeille ja alkavat tapailla vai miten se menee?

Oon itse pari kertaa elämässäni ihastunut, eikä auttanut kukkien tai hienojenkaan lahjojen osto sille ihastukselleni lainkaan. Ekassa ihastumistapauksessa olin vieläpä nuori, vain 18-vuotias, ja se mies päälle kolmekymppinen komeahko, muttei kuitenkaan mikään miesmallin näköinen. Olin ihan nätti ja laitettu ja hoikka sekä menestyin yliopisto-opinnoissani, jotka olin juuri aloittanut. Ostin sille miehelle kukkia ja lahjoja ja kerroin tunteistani (tosin ensin kaverini välityksellä). Eikös siinäkin olisi pitänyt ainakin paperilla olla mulla ihan hyvät mahdollisuudet? Pakit kuitenkin vain sain.

Vierailija
7/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noitten julkkistyrkkyjen vaatimukset ei oo kovin korkeet. Miksi luulet että esim. joku ex-kiekkoilija on hyvä ja tasokas? Nämä tyrkythän eivät koskaan liiku oikeasti tasokkaassa porukassa.

Vierailija
8/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin ikineitsyt Sauli 43 v löysi heti naisen kun meni telkkariin kertomaan itsestään ja ahdingostaan. Ihmiset jotka voisi kiinnostua tietää olemassaolostasi. Ja jos jähmeä asperger-tyyppinen Sauli löysi jonkun niin miksi ei muutkin.

Vierailija
9/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Jos minulla taviksena olisi Martina Aitolehden meriitit, flaksi kävisi varmaan vielä huonommin: ei akateemista koulutusta, luottohäiriömerkintä ainakin ollut, lapsia kahdelle eri miehelle, asuu vuokralla. Nämähän on ainakin palstan mukaan pitkiä miinuksia. Eli kai se julkkisstatus tekee paljon.

Lisää siihen vielä sakot pahoinpitelystä ja rattijuopomus.

Vierailija
10/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä noitten julkkistyrkkyjen vaatimukset ei oo kovin korkeet. Miksi luulet että esim. joku ex-kiekkoilija on hyvä ja tasokas? Nämä tyrkythän eivät koskaan liiku oikeasti tasokkaassa porukassa.

Tämähän se on!

Vierailija
11/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä...?

Ovat ihan ok ainakin ulkoisin kriteerein. Olen itse hoikka ja ihan hyvän näköinen laitettuna, akateemisesti koulutettu ja elätän itseni työlläni.

Viimeisin tapailukaverini (ei siis ollut mitään fyysistä läheisyyttä, kävimme vain kahviloissa treffeillä muutamia kertoja) oli itseäni vähän lyhyempi, reilusti ylipainoinen, osin kaljuuntunut, kaksoisleukainen, vaikealuonteinen (pihi, juoruileva ja kova inttämään kaikesta), itseäni paljon pienempipalkkainen mies, joka oli juuri ja juuri läpäissyt lukion ja muut opintonsa. Häntä jotkut luulivat ulkonäkönsä vuoksi kehitysvammaiseksi. Hän siis ei ollut millään mittarilla komea tai muutenkaan ihmeellinen, mutta olipa nyt kuitenkin mies sentään.

Tällaista se on meille "taviksille" Helsingissä muuten.

Vierailija
12/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä takia nämä julkkikset sitten muutamaan kuukauden päästä eroavat näistä 'hyvistä' kumppaneista? Pikemmin hyppäävät suhteeseen todella helposti miettimättä sen kummemmin yhteensopivuutta. 

Vierailija
13/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin ikineitsyt Sauli 43 v löysi heti naisen kun meni telkkariin kertomaan itsestään ja ahdingostaan. Ihmiset jotka voisi kiinnostua tietää olemassaolostasi. Ja jos jähmeä asperger-tyyppinen Sauli löysi jonkun niin miksi ei muutkin.

Itse olen liian ujo telkkariin ja muillekin foorumeille, joissa pitäisi omilla kasvoillaan esiintyä. Siksi en ole Tinderissä tai deittipalstoillakaan, enkä ole ikinä käynyt baareissa pariutumistarkoituksessa. Uskoisin myös, että meille naisille kumppanin löytäminen on aina vaikeampaa kuin miehille.

Vierailija
14/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä...?

Jep, miksi niitä pitää koko ajan löytää, jos ne ovat hyviä.

Mulla on hyvä, ollut jo 52 v.

Vierailija
15/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä? Mutta eihän ne suhteet kestä kuin vuoden-pari kerrallaan.

Vierailija
16/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tunnetusti helppoja naisia seksinnälkäiselle, joten yllättääkö tuo? 

17/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee mieleen että nämä julkkisten deitit on maksettuja jippoja lehdiltä .Myyntikikka. 

Vierailija
18/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska uskaltavat vaatia ja arvostavat itseään. Sinä ap olet niin rikki psyykkisesti narsistikumppaniesi jäljiltä, ettet arvosta itseäsi tippaakaan ja olet epätoivoinen. Sellaiset ihmiset eivät vedä kunnollisia ihmisiä puoleensa. Hoida itsesi ensin kuntoon, niin kuin sinulle on monta kertaa jo sanottu.

Vierailija
19/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuota, että miksi negatiivisenkin maineen omaava julkkis löytää kumppaneita, ja vieläpä hämmästyttävän tasokkaita. Uskoisin syynä olevan se, että Seiska-julkkista pysähdytään kuuntelemaan. Baarissa saman näköinen tuntematon turjake saisi heti käskyn poistua omasta pöydästä, mutta julkkiksen annetaan jäädä, koska ihmisiä kiinnostaa, mitä nämä aikovat sanoa tai tehdä. Ehkä jopa itsellä on askarruttavia kysymyksiä mielessä. Seiska-julkkis saa siis paljon enemmän mahdollisuuksia tehdä vaikutuksen kuin vastaavan oloinen tavis.

Toki julkkisstatuskin voi vaikuttaa, ainakin alitajuisesti, mutta tämä voi olla myös yksi selittävä syy, miksi monella klikkaa julkkisten kanssa. Voisi yhtä lailla klikata niiden tavisten kanssa, jos ajautuisi samaan seuraan illaksi.

Vierailija
20/72 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo aitolehmän nykyinenkin vaikuttaa täydeltä tyhjäpäältä, eiköhän hänen puoleltaan ole kyse helposta panosta ja julkisuudesta. Mies saa lisää seuraajia instaansa ja voi kekkuloida julkisuudessa hetken.

Aitolehmällä on niin hirveä tarve löytää joku, että kuka tahansa, joka suostuu, kelpaa.

Kuka mies miettii oikeasti yhteiselämää naisen kanssa, joka, ainakin seiskan mukaa, luuhaa jokaisen ukon kanssa joka suostuu. Ja jolla on rikollistausta, raha-asiat sekaisin ja lapsia kahdelle miehelle?

Ne tytöt säälittää. Minkälainen naisenmalli on tuommoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme