Ystävä seurustelee kerrankin kunnollisen miehen kanssa.. pitäisikö kertoa hänen historiasta?
Ystäväni makasi opiskeluaikoina käytännössä joka viikonloppu uuden miehen kanssa. Tämä uusi mies vaikuttaa kunnolliselta. Uskoo jumalaan, on kristitty, perhekeskeinen. Tekisi mieli kertoa hänelle ystäväni opiskeluajan seikkailuista. MIelestäni hän ansaitsee tietää.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Olet sä kanssa yksi "ystävä".
Niin, paininkin tämän kanssa paljon. Toisaalta en haluaisi pilata heidän hyvää juttuaan mutta toisaalta mielestäni mies ansaitsee tietää mihin astuu. Esim. minä olen pitänyt siveydestäni huolta ja säästän itseäni aviolittoon. TÄlläisiäkin naisia vielä löytyy.
Kerro. Mies saa kyllä aikanaan tietää. Parempi tietää heti alussa ja voi arvioida, haluaako ystäväsi kaltaisen puolison.
Kyllä varmaan. Tarttuiko naiseen mitään tauteja silloin villeinä vuosina, kävikö testeissä? Papilloomavirus?
Mikä saa olettamaan ettei mies tiedä jo? Outo oletus, että tapahtumarikkaassa historiassa olisi jotain hävettävää.
Mä en tiedä paljonko miehelläni on ollut naisia ennen minua eikä edes kiinnosta tietää, asia ei kuulu minulle. Pitäisin hieman kummallisena jos joku tulisi minulle heistä kantelemaan.
Niin ja kauan niistä opiskeluajoista on aikaa??? Olet sinäkin oikein ystävä. Taidat olla kateellinen ystäväsi uudesta onnesta.
Toi asia ei kuulu sulle pätkääkään, ei pätkääkään. Katkaisisin sinuun välittömästi jos "ystävänä" menisit sotkemaan lusikkasi soppaani. Ystäväsi on jo voinut kertoa asiasta ja mies on asian kanssa sujut. Tai sitten ystäväsi kertoo myöhemmin itse kun on valmis. ASIA EI KUULU SINULLE PISTE
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä paljonko miehelläni on ollut naisia ennen minua eikä edes kiinnosta tietää, asia ei kuulu minulle. Pitäisin hieman kummallisena jos joku tulisi minulle heistä kantelemaan.
Oletko itse ollut täysin rehellinen kumppaniesi määrästä miehellesi?
Tuskin se mies suhun vaihtas, jos kertosit. Sen sijaan ystäväs varmaan vaihtas sunt.
Varmaan parasta että olisit jo entinen "ystävä", joten keskity omaan elämääsi ja jätä muut ihmiset rauhaan.
"Erosin" hiljattain kunnolliselta vaikuttavasta rauhallisesta kristitystä miehestä. Lähihistoriansa on noin 10 vuoden ajalta täynnä erinäisten päihteiden käyttöä, myös suonen sisäisesti, ja huorissa käyntiä ympäri maailman.
Voi jumalauta... Tuo ei ole sinun asiasi kertoa!
Olisihan se reilua, niin mies tietäisi väistää pommin.
Kiva Provo. Ei tollaisia ihmisiä ole kuin amerikkalaisissa elokuvissa.
No onko sanonut olevansa "Neitsyt".. En tiedä, kuulostaa omiin korviin todella omituiselta. "säästänyt itseään".. Äääh.
Siis ei siinä sinällään mitään pahaa, mutta jos sillä tuomitsee kaveriaan niin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, paininkin tämän kanssa paljon. Toisaalta en haluaisi pilata heidän hyvää juttuaan mutta toisaalta mielestäni mies ansaitsee tietää mihin astuu. Esim. minä olen pitänyt siveydestäni huolta ja säästän itseäni aviolittoon. TÄlläisiäkin naisia vielä löytyy.
Jésus milllaisia naisia Porvoosta löytyykään!
Eli olet itse iskenyt silmäsi tähän mieheen... Myönnä pois vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ollut täysin rehellinen kumppaniesi määrästä miehellesi?
Miten niin rehellinen? Emme me vatvo mitään vanhoja kumppaneita, elämme tätä päivää ja katsomme eteenpäin.
Toisten parisuhde ei kuulu sinulle. Et kerro vaikka tietäisit pettämisestä.