Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä seurustelee kerrankin kunnollisen miehen kanssa.. pitäisikö kertoa hänen historiasta?

Vierailija
09.04.2021 |

Ystäväni makasi opiskeluaikoina käytännössä joka viikonloppu uuden miehen kanssa. Tämä uusi mies vaikuttaa kunnolliselta. Uskoo jumalaan, on kristitty, perhekeskeinen. Tekisi mieli kertoa hänelle ystäväni opiskeluajan seikkailuista. MIelestäni hän ansaitsee tietää.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sä kanssa yksi "ystävä".

Vierailija
2/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, paininkin tämän kanssa paljon. Toisaalta en haluaisi pilata heidän hyvää juttuaan mutta toisaalta mielestäni mies ansaitsee tietää mihin astuu. Esim. minä olen pitänyt siveydestäni huolta ja säästän itseäni aviolittoon. TÄlläisiäkin naisia vielä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro. Mies saa kyllä aikanaan tietää. Parempi tietää heti alussa ja voi arvioida, haluaako ystäväsi kaltaisen puolison.

Vierailija
4/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan. Tarttuiko naiseen mitään tauteja silloin villeinä vuosina, kävikö testeissä? Papilloomavirus?

Vierailija
5/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa olettamaan ettei mies tiedä jo? Outo oletus, että tapahtumarikkaassa historiassa olisi jotain hävettävää.

Vierailija
6/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä paljonko miehelläni on ollut naisia ennen minua eikä edes kiinnosta tietää, asia ei kuulu minulle. Pitäisin hieman kummallisena jos joku tulisi minulle heistä kantelemaan.

Vierailija
7/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kauan niistä opiskeluajoista on aikaa??? Olet sinäkin oikein ystävä. Taidat olla kateellinen ystäväsi uudesta onnesta.

Vierailija
8/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi asia ei kuulu sulle pätkääkään, ei pätkääkään. Katkaisisin sinuun välittömästi jos "ystävänä" menisit sotkemaan lusikkasi soppaani. Ystäväsi on jo voinut kertoa asiasta ja mies on asian kanssa sujut. Tai sitten ystäväsi kertoo myöhemmin itse kun on valmis. ASIA EI KUULU SINULLE PISTE

Vierailija
9/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä paljonko miehelläni on ollut naisia ennen minua eikä edes kiinnosta tietää, asia ei kuulu minulle. Pitäisin hieman kummallisena jos joku tulisi minulle heistä kantelemaan.

Oletko itse ollut täysin rehellinen kumppaniesi määrästä miehellesi?

Vierailija
10/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se mies suhun vaihtas, jos kertosit. Sen sijaan ystäväs varmaan vaihtas sunt.

Vierailija
11/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parasta että olisit jo entinen "ystävä", joten keskity omaan elämääsi ja jätä muut ihmiset rauhaan.

Vierailija
12/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erosin" hiljattain kunnolliselta vaikuttavasta rauhallisesta kristitystä miehestä. Lähihistoriansa on noin 10 vuoden ajalta täynnä erinäisten päihteiden käyttöä, myös suonen sisäisesti, ja huorissa käyntiä ympäri maailman.

Vierailija
13/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta... Tuo ei ole sinun asiasi kertoa!

Vierailija
14/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se reilua, niin mies tietäisi väistää pommin.

Vierailija
15/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Provo. Ei tollaisia ihmisiä ole kuin amerikkalaisissa elokuvissa.

Vierailija
16/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sanonut olevansa "Neitsyt".. En tiedä, kuulostaa omiin korviin todella omituiselta. "säästänyt itseään".. Äääh.

Siis ei siinä sinällään mitään pahaa, mutta jos sillä tuomitsee kaveriaan niin..

Vierailija
17/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, paininkin tämän kanssa paljon. Toisaalta en haluaisi pilata heidän hyvää juttuaan mutta toisaalta mielestäni mies ansaitsee tietää mihin astuu. Esim. minä olen pitänyt siveydestäni huolta ja säästän itseäni aviolittoon. TÄlläisiäkin naisia vielä löytyy.

Jésus milllaisia naisia Porvoosta löytyykään!

Vierailija
18/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet itse iskenyt silmäsi tähän mieheen... Myönnä pois vaan!

Vierailija
19/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse ollut täysin rehellinen kumppaniesi määrästä miehellesi?

Miten niin rehellinen? Emme me vatvo mitään vanhoja kumppaneita, elämme tätä päivää ja katsomme eteenpäin.

Vierailija
20/107 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten parisuhde ei kuulu sinulle. Et kerro vaikka tietäisit pettämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä