Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikamoista lusmuilua jäädä kotiin vuositolkulla lasten varjolla vaikka kaikki käy jo koulua,

Vierailija
14.08.2006 |

mielestäni silloin on kyse vain äidin laiskuudesta ettei tahdo mennä töihin kun kotona pääsee helpommalla.

No jos on varaa niin mikäs siinä sitten mutta silti minä en tuollaista hyvällä katso.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän ei edes hae töitä eikä saa rahaa mistään sentin senttiäkään eli perhe elelee ukon palkan varassa.

Vierailija
82/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että minua ärsytti kun sitä ei missään ymmärretty, että ei en ole työtön, ei meillä ei ole vauva kotona jne. Jos olette työttämiä niin älkää kutsuko itseänne kotiäidiksi. Lapsellehan se toki on sama minkä takia olet kotona, mutta kotiäitejä ette ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eivät muuta voi kuin lusmuilla kotona

Vierailija
84/84 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsu itseäni kotiäidiksi vaan kotiROUVAKSI. Ja älykkyydestä sun muusta: kirjoitin aikoinani sen kuusi ällää ja olen ihan akateemisesti kouluttautunut. Itse jäin kotiin järkisyistä: jos kerran meitä naisia tarvitaan vain lyhyisiin pätkätöihin, niin minä lopetan koko työnteon. Elelen työkkärirahoilla ja jos minua töihin yritetään kammeta, jään elämään miehen palkalla.