Anniina Valtonen on vihainen saamastaan palautteesta , jossa hänen esiintymistään arvostellaan.
Valtonen kehottaa niitä ihmisiä jotka eivät pidä hänen esiintymisestään, menemään pois tai vaihtamaan kanavaa.
Valtonen muutti esiintymistään kun hän lopetti puoliseiskassa, sieltä hänelle jäi päälle kummallinen näytteleminen.
Valtonen ei siis harkitse sitä että hän muuttaisi esiintymistään niin että hänen tekemä säätiedotus ei saisi ihmisiä vaihtamaan kanavaa, vaan hän katsoo että häntä arvostelevat ihmiset ovat väärässä.
Asia, jota Valtonen ei ota huomioon , on että ihmisiä saattaa kiinnostaa tulevien päivien sää, mutta ei sellainen esitys kuin mitä hän harrastaa.
Minua ei kukaan muu meteorologi ei ole koskaan saanut vaihtamaan kanavaa, mutta nyt teen sen kyllä.
Valtosen kannattaisi katsoa muilta meteorologeilta mallia miten säätiedotus tehdään.
Kommentit (41)
MITÄS VIKAA VALTOSEN ESIINTYMISESSÄ ON?
EI NIIN YHTÄÄN MITÄÄN!
Ärsyttävän näköinen ja oloinen muija. En ole katsonut yhtäkään säätiedotetta, koska ei ole tv:tä, mutta silti sen naama on joka paikassa.
Samaa mieltä. Tubesta kun katsoo vanhoja esiintymisiä niin ei ole meno kuin teatterilavalla.
Vammaiset voi vaihtaa kanavaa jos ei miellytä.
Viittomakieltä ja Kylli täti piirtää kuvion mukainenn säätiedotus
Millainen hullu ottaa kohteekseen jonkun Anniina Valtosen? Kai sitä maailmassa pahempiakin ihmisiä on?
Oudosti elehtii ja kävelee välillä kameraa kohti ja taas pois.
Miten ketään voi ärsyttää joku säätiedottaja?
Valtonenhan on juuri hyvä esiintyjä:
Heipä hei, hyvää iltaa, matalapaine seikkailee taas
Idästä päin se tulee
pisaroita ripsauttaa
Olen pieni Anniina vain
Pörheä
Säätä näin mä ennustan.
Hyvää yötä piltit.
Vierailija kirjoitti:
PELOTTAAKO ?!
Kukin tehköön valintansa, eikä todella tarvi itseään kiusata jos joku ei miellytä televisiossa. Ei kyllä tarvi kommentoidakaan, eli Anniinan pitää vaan huitaista moiset kommentit jonnekin. Olis hirveää jos kaikki alkais antaa palautetta.
Onpas tantan näköinen nyt kun googletin.
Onhan se ikävää kun nuori kaunis nainen hymyilee TV:ssä. Erkki Nysten takaisin!
T: persumies maakuopasta
Juuri tämän takia en IKINÄ liity someen. Tiedän jo olevani paska tai hyvä ihminen. Tai jotain siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vammaiset voi vaihtaa kanavaa jos ei miellytä.
Vaihtaisivat jos osaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Kameraa kohti kävelyn on varastanut kollega Petri Takalalta!
Voi kysyä. Pitääkö presidentti vaihtaa, jos näyttelee liikaa uutisklipeissä, joita minulla on tapana katsella.
Anniina on ihan oikeassa.