Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat*** viikko 33

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, taas olis päivä uus...

Aamu alkanut todella surkeasti...toinen heräs jo viideltä ja toinen kiukutellut aamun...aah, tätä ihanuutta! Taas oli sellainen tunne, että taitaa riittää nää lapset...mutta heti seuraavaks sitä miettii milloinhan sitä meillä tärppää....heh, heh..olen mäkin vähän hullu! Tai en ees vähää!!!!!

Mani: meillä näytää olevan aikas sama kierto :) Onks sulla aina tuo sama 34pv? Mulla menossa nyt 5 / 30-39 (viimeks 36, ) meinaan vaan , että saadaan piinailla sit yhdessä :) Tuolla aikaisemmassa viestissä luulin eläväni jo kp 5...mutta todellisuudessa aika olikin mennyt hitaammin ja nyt on vasta se kp5. kyllä nää alkupäivät mene musta aika hitaasti!!!

Mukavaa päivää kaikille!!

Ps. Ihanaa, kun teitä plussanneita on jo aikas paljon!!!!!! Toivottavasti tullaan pian perässä sinne odottajien puolelle!!!!

Vierailija
22/56 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin äkkiä se aika menee kun tuntuu et justhan mä plussasin, mutta onhan vielä 32 viikkoa laskettuun aikaan, joten kyllä vielä saa odotella ihan tarpeeksi!

Mun mielestä toi komeetat kuulostaa kanssa ihan hauskalta, pitäisköhän ruveta siirtymään sitten pikkuhiljaa sitten odotuspuolelle?

Rupeeko AIHA sinnekin puolelle päivittämään listaa vai miten edetään? Mä voisin kyllä pinon avata, mutta en osaa oikein noita esittelypinoja ym. tehdä.

LapaLepa rv 8+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan jännäillä sitten yhtä aikaa. Eilen touhuiltiin eka kertaa menkkojen jälkeen, ja oli aika jännää;) Eri meininki kuin kierukan kans.

Eilen kävin kaverin luona, jolla on kaks pientä lasta. Oli niin rättipoikki, että alkoi itseä taas hirvittää... Mutta kuitenkin niin ikävä jo vauvaa! On tää pöljää hommaa!

OnnellinenMamma yk1 kp7/??

Vierailija
24/56 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tänne joutanu, kun on pitäny viipottaa siellä sun täällä näin lomalla. Kohta helpottaa, ens viikko vielä ja sit takaisin töihin.

Täällähän on hirveesti uusia plussia, onnea vaan kaikille tasapuolisesti! =)

AIHA, hyvältä kuulostaa sullakin, pidetään peukkuja!

vuma, mennään ihan samoilla päivillä, kiva kun ei tarvi yksin piinailla!

Kuinka aikaisin työssäkäyvät ovat ajatelleet paljastaa salaisuuden? Multa pomo kyseli ennen lomia lapsenteosta, siinä sit vääntelehdin hetken, mut pomo totes vaan et luonnollinen juttu, eikä muuta mitään työkuviois. Kehotti kertomaan heti kun itestä siltä tuntuu et tahtoo julkistaa, ihan kaverinakin tahtois tietää. Eli mulla huippuäijä pomona! =) Muutenkin meillä töis ihan mielettömän kiva porukka.

gigi kiireisenä

yk 2, kp 19/28

Vierailija
25/56 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen mukainen on tän mamman olotilakin... Tarkkailen kroppaa hullun lailla, sen mitä nyt noilta kahdelta tenavalta kerkiän...

Oireita (mahdollisesti kuviteltujakin): Armoton väsymys, ajoittainen huono olo, menkkamaisia oireita oli viikko sitten mutta ne loppuivat siihen... Myöskin se on hassua, että limakalvot eivät ole rutikuivat, niinkun mulla aina ennen menkkoja... Ja seksiä tekee mieli paljon normaalia enemmän

Vielä tässä pitäis vähän aikaa piinailla... Huomenna haen testin apteekista, mutta sen kanssa pitäis malttaa sit vielä sinne sunnuntaihin asti ainakin odottaa...

Kisu pistoksissa

Vierailija
26/56 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että täti päättäisi kyläilynsä..onneksi jo melkein poissa :)

Ja yhdyn siis piinailijoihin manin, mintturouvan ja onnellisenmamman kanssa :) Manin kanssa piinaillaan sitten täysin samaan aikaan, kun mullakin nyt kp 6/34 :)

Tuntuu kyllä iäsyydeltä odottaa taas sitä ovulaatiota, mutta luulen että meillä tulee olemaan käytössä jokatoinen päivä menetelmä :) Ei sitten tarvitisii ressata :)

Pikavisiitti.. velvollisuudet kutsuu :)

yk2 kp6/34

Vierailija
27/56 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvitse onneksi tuota huolehtia, koska oon vielä opiskelija. Tietty nolottaa, jos meen niin huonoon kuntoon, että en saakaan tehtyä hommia. Sen verran naftisti laskettu näitä viikkoja... Jos jotain jää tekemättä, mulla ei ole harmainta aavistusta, miten saisin ne korvattua. Valmistua pitäisi huhtikuun lopulla.

Alan olla aika täpinässä. Hyvä kun on jotain tekemistäkin sitten niiksi yhdeksäksi kuukaudeksi. Ainakin nyt aika tuntuu kuluvan niiiiin hitaasti.

OM yk 1 kp 7/??

Vierailija
28/56 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitämään odotuspuolellakin meidän listaa. Päätetään nyt vaan millä nimellä sinne mennään. KOTILOT ja 3/3 on mielestäni hyviä ja ne on jo saaneet kannatustakin. Muiden mielipiteitä???

AIHA

Yk 2, kp 26/28 (kääk!)

Vierailija
29/56 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites, kun ajattelin, että jos laittais sinne odotusesittelyyn samanlailla esittelyt, kun täällä kuumeiljoissa??? Meille kun on tulossa vauvoja maalis-huhti-touko....kuussa, niin päivän mukaiset la:t on hankala listata. Entä haluatteko niitä synnärisairaaloita listata?

Olen alustavasti jo listaa tehnyt, että toiveita odotan!

Vierailija
30/56 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vois mun mielestä tehdä just samalta pohjalta kun täälläkin puolella ja ne sairaalat vois olla ihan kiva laittaa mukaan niin sit muistaa vähän mistä suunnalta kukakin on.

Vierailija
31/56 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinailijoita tulin vain huhuilemaan? Mikäs teidän tilanne?

AIHA, joko olet uudestaan testannut?

LapaLepa rv 8+1

Vierailija
32/56 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepulis, maiokka kaikille!!

Kiva, kun meitä " pitkähkön" kierron omaavia on useampi!!! Saadaan tosiaan piinailla sitten yhdessä!!

Viikon loppu olis edessä, ihanaa. Täti tekee loppuaan, vihdoinkin! Välillä tuntuu, että aika menee tosi nopeasti näiden pienten kanssa, mutta sitten tämän vauva projektin tiimoilta taas tosi hitaasti. Laskurin mukaan tärppi päivät taisi osua jo syyskuulle...ajatella,että syksykin tekee jo tuloaan.

Voi kun olis ihna saada kevät/kesä vauva, kun nyt talvi ja loppu s yksy-allkutalvi jo koettu....

Oletteko muuten kertoneet vauva projektistanne muille? Meillä tietää vain muutama. Nyt en halua kuulla kommentteja " onhan teillä jo kaksi" tms... niinkuin sain kuulla,kun yritettiin kakkosta. Vaikka tietysti olen iki onnellinen ja kiitollinen jo näistä kahdesta! Ja toinen juttu, että en halua kuulla päivittelyitä jos nyt tärppäis niin kuika pienet ikäerot muka tulis...

Nyt täytyy mennä valmistelee ruokaa. Heippa!!

Ps. Joko väsymys alkaa painamaa plussanneita?

Vierailija
33/56 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmista ei olla kerrottu, mutta nyt kaks mun kaveria tietää meidän kuumeilusta. Lisäksi äitini uteluihin (positiivisiin, kiitos äidilleni asenteesta!) olen vastannut, että nyt aion saada opinnot ensin valmiiksi, mutta sitten saapi tulla... Osaa kyllä varmaan laskea kuukausia;)

Yks paha juttu: mun sisko (ollaan tosi läheisiä) ja sen mies kärsii lapsettomuudesta, ja ne on hoidoissakin. Asia on aika arka paikka niille varsinkin kun miehen siskot ovat viime aikoina pyöräytelleet tiheästi. Emme ole uskaltaneet puhua tästä uudesta yrityksestä. Hartain toiveeni on, että sisko olisi myös raskaana ennen kuin kerromme heille. Loukkaantuisivat kai myös siitä, jos pitkittäisimme kertomista ja muut tietäisivät jo. Äähhh... Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa?

Aika kuluu todellakin hitaasti.

OM yk 1 kp 8/??

Vierailija
34/56 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se niin vaikeaa ollutkaan kun luulin. Se sitten onko tärppiä tullut onkin toinen juttu. Pupuiltu on mennen tullen =) Mutta kun näihin asioihin on vaikea vaikuttaa niin piinaviikot on edessä. Onneksi töissä on todella kiire ja kotona kiukkua puhkuva 6-vuotias pitää ajatukset poissa vauvoista. Toivottavasti ensi viikko menisi nopeasti....ihan täpinöissäni olen.

Tuosta kertomisesta en oikein osaa sanoa, minä kyllä ajattelin pitää tiedon omanani mahdollisimman pitkään. Viimekerralla kun hehkutettiin turhan aikaisin ja se meni sitten lopulta kesken =( Monet kyllä lähipiirissä odottavat milloin meiltä vauva uutisia kuuluu. Olen itse sanonut että nyt rupeaa olemaan viime hetket tehdä kolmatta.

Mukavaa viikonloppua kaikille.

JB72 kp 21/32

Vierailija
35/56 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nythä olen täällä oikea vakio " vieras" ..on niin tylsää taas vaihteeks!

AIHA: pidän plussa peukkuja!!! Jospa se plussa tulee sieltä hiipien :)

JB72: Kiva juttu , että sait bongattua ov!! Itse en sitä oikein osaa/pysty...ja en ilmeisesti ees ovuloi jokakerta, en sit teidä miten vaikutaa limoiin ja muihin. No, mutta koita jaksaa piinailla!!!!

Tosta kertomisesta, meillä moni kaveri yrittää sitä toisa, ainakin neljä pariskuntaa. Ja parilla ollut nyt keskenmeno, se on kurja juttu. Eräällä ystävälläni ei ole vielä lasta ja kamppailee juuri tämän keskenmenon kanssa joten ei viitsi hirveesti hehkutella. Lapsetttomuudesta kärsiville on varmasti rankkaa kuulla ja nähdä koko ajan vauvoja ympärillä, ymmärrän kyllä heidän tuskan , mutta elämä on välillä todella epäreilua...ja toisaaltaan on kamalan ristiriitaista juuri tuo, että toiset saa ja hankkii vaan lapsia ja toiset eivät sitten millään. Itseänikin välillä oikein " harmittaa" , kun tuntuu, että kaikki meidän kaverit saavat pienen alulle, heti välittömästi kun sitä haluavat ja itse vaan aina joutuu " jyskyttää" kuukaudesta toiseen.... (tai ainakin saivat ekat) No, eihän tunteillen mitään voi. Lapsettomuus on todella kurja ja satuttava juttu. Ei sitä varmasti tajua, ellei ole joutunut sitä kohtaamaan/seuraamaan läheltä.

Jaaha, jos sais noi nyt nukkumaan...voisi ottaa piristys tirsat itekin!

Vierailija
36/56 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päin puuta tää kierto. Piti tädin tulla toissa päivänä ja nyt vaan ruskeaa tuhrua/mömmöä ja pari tippaa puhdasta verta tullut tähän asti. Ikinä ollut tälläista. Rinnat ärsyttävän kipeät, ei kestä lämpötilan vaihtelua(esim ottaa paidan pois tai menee suihkuun)rinnat silloin ihan tulessa. Oon tosi ärsyyntynyt kun odotin jo uutta kiertoa ja tää on jotain välivaihetta. Onko muilla jääneet kunnon kuukautiset koskaan välistä tai ollut tällaista tuhrua vaan? Kun mulla ei ole ollut koskaan ja nyt pelkään et tuleva kierto ei normaali.

Teillä on tosi hyviä nimi ehdotuksia! Kotilot oli tosi hauska.

Vierailija
37/56 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää edelleen aivan armottomasti ja muutenkin on ihan krapulainen olo. Eipä sillä, että kovin elävästi muistaisin millaista on olla kunnon krapulassa kun ei semmoisia ole piiiiiitkään aikaan tullut harrastettua, mutta väsyttää, nälättää ja etoo jatkuvasti. Odotan innolla, että viikot karttuisivat ja nämä alkuvaivat jäisivät pois.

Me olemme pitäneet aika matalaa profiilia tämän kolmosprojektin kanssa. Yrityksestä emme kertoneet kenellekään muulle kuin siskolleni ja hänellekin tyylillä " tuskin meillä vielä on lapsiluku täynnä, mutta katsellaan" . En olisi jaksanut niitä silmiennpyörityksiä ja " en mä ainakaan kolmea jaksaisi, ei mitään järkeä" -kommetteja, joita tuli jo silloin kun kuopuksen synttäreillä menin kysyttäessä tunnustamaan, että pieni vauvakuume tuli siskon nyytistä. Ihmiset ovat erilaisia ja tietysti jos itse on aivan kypsä yhden tai kahden lapsen kanssa (näitäkin on tuttavapiirissä) niin on varmaan vaikea käsittää, että joku toivoo kolmatta. Plussan jälkeen kerroimme sitten vanhemmillemme, minun sisaruksilleni ja parille hyvälle ystävälle. Kaikki ovat olleet uutisesta iloisia. Semmoisille ihmisille olemme kertoneet, joille voisin kertoa myös jos joku menisi pieleen ja saisin heiltä tukea.

Minusta muuten tuo KOTILOT on hyvä nimi, ääneni sille.

AIHALLE ja muille piinailijoille plussapeukutuksia oikein urakalla!

adalat, rv 8+2

Vierailija
38/56 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten piina jatkuu... Nyt ajattelin, että seuraavan kerran testaan aikaisintaan maanantai-aamuna, jos täti ei ole siihen mennessä löytänyt perille.

Niin, munhan piti alunperinkin testata vasta sunnuntaina, mutta päätin tänään kokeilla, kun oon illalla lähössä vähän bilettämään, tyttökaveri tulee turusta käymään viikonlopuks.

Kisu kp 34/35, joka yrittää pitää toivoa yllä vielä, kun tätiä ei näy

Vierailija
39/56 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu kuitenkin kivemmalta käydä tarkistuttamassa, että tuolla masussa on kaikki hyvin kun siihen seuraavaan neuvolaan on niin pitkä aika (6 viikkoa vielä) ja ennen sitä en käytännössä voi saada mitään varmennusta, että tuolla joku todella köllöttelee eikä kyseessä ole esim. tuulimuna tms. Jos se lääkärineuvolakäynti olisi ollut samoilla viikoilla kuin kahdessa aikaisemmassa raskaudessa (10+) niin olisin malttanut odottaa, mutta nyt tosiaan petti hermo tämän jutun kanssa. :0) Onhan se toisaalta senkin puolesta kiva saada tietää, että kyseessä on oikea raskaus, että voin sitten töissäkin kieltäytyä tietyistä hommista esim. menemästä eristyshuoneeseen, meillä kun hoidetaan esim. tubi potilaita. Toistaiseksi olen pitänyt hyvin alhaista profiilia töissä tilastani, kun haluan varmuuden asiaan ennen kuin kerron raskaudesta eteenpäin.

Vierailija
40/56 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aika on ensi perjantaina, että sinne asti pitää kärvistellä. ;0)

Jälleen kerran adalat