Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet tällä hetkellä onnellinen?

Vierailija
09.04.2021 |

Olen huomannut, että nykyään tulee tosi negatiivista kommentointia. Sen takia olisi mukava lukea positiivisista asioista. Mikä tuo onnen elämääsi juuri nyt? Itselleni iloa tuo 2 vuotias lapsenlapsi. Hänen seurassaan unohtaa kaiken muun ja elää vain hetkessä♥️

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas vanhus kirjoitti:

Olen onnellinen elämän pienistä asioista, koko pitkän elämäni (75 V) ole ollut onnellinen, positiivinen asenne elämään auttaa terveyteen, kaikesta valittajat sairastuvat me positiiviset harvemmin sairastumme.

Hyvä että terveyttä on riittänyt. Terveys on toki myös sitä, että kokee olonsa terveeksi. Muistathan, että on helpompi pysyä onnellisena ja positiivisena, kun on terve ja toimintakyky on hyvä. Empatia toisia kohtaan on myös positiivisuutta ja auttaa ylläpitämään hyvää terveyttä. :)

Vierailija
22/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti mun elämässä on asiat hyvin.

Terveys ok, on pitkä avioliitto (ja tykkään miehestäni edelleen), kolme lasta, kiva koti, ei taloushuolia, vakituinen riittäävän haastava työ, mukava harrastus ja just nyt lomakin vielä.

On totta, että aina tulee valitettua ja nyt kun listasin näitä juttuja niin isot asiat on tällä hetkellä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton remontti ei maksa niin paljon kuin pelkäsin. 

Vierailija
24/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantai ja kalja mielessä!

Tämä on vähän ohi aiheen, sillä näistä saat mielihyvää, mutta nämä eivät takaa onnellisuutta.

Snaijaaks?

Vierailija
25/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan ja työnhuuruinen viikonloppu tiedossa! Sekä syödään hyvin lapsen kanssa. Parasta tässä elämän tilanteessa! :)

Vierailija
26/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen siitä, että vihdoinkin olen oppinut ymmärtämään, miten suuri merkitys omilla ajatuksillamme on elämäämme. En tarkoita mitään idän koulukuntien oppeja enkä mitään mielenhallinta -ismia, vaan sitä, kuinka suuresti voimme ihan tavallisilla arkipäivän ajatuksillamme ohjata elämämme tapahtumia. Tärkeintä on pitää asiat järkevissä rajoissa. Eteemme ei ilmesty kultaharkkoja sisältävää arkkua vaikka kuinka hokisimme mielessämme "huomenna olen rikas". Mutta jos mietimme positiivisesti "minulla on mukavasti rahaa", niin pikkuhiljaa voimme huomata, että kas vain, rahaa onkin jäänyt hiukan säästöön tai jostain tuli ylimääräinen satanen tai pari. Emme löydä unelmien puolisoa sillä, että nukkumaan mennessä toistelemme maanisesti "huomenna löydän ihannepuolison". Mutta kun iltaisin ajattelemme vaikka, että "olen mukava ja rento tyyppi ja minun on helppo tutustua ihmisiin", niin jopa saattaa viikon, kuukauden tai kahden kuluttua tullakin eteen tilanne, jossa kohtaat prinssisi/prinsessasi.

Tämä on ollut minulle ihan arkipäivää jo pitkän aikaa. Kun ei mahdottomia toivo, niin aika paljon voi vaikuttaa asioihin ihan omassa päässään. Kokeile. Ei maksa mitään. :)

27/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ilahduttava aloitus.

Olen onnellinen siitä, että suuri osa ihmisistä on hyväntahtoisia ja ystävällisiä. Kuten sinäkin, joka aloitit tämän. 

Vierailija
28/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen, että on miesystävä, jonka ansiosta saan ruokaa, vaikka tililläni on aina suurimman osan kuusta lähes nolla euroa. Kaikki rahat menevät heti laskuihin kun tulevat, koska sotkin aiemmin raha-asiani. Kohta sulkeutuu kännystä liittymä luultavasti, mutta kai selviän siitäkin. Tällä hetkellä se tosin ahdistaa ja stressaa.

Olen silti onnellinen, että olen elossa näkemässä taas yhden kevään. Nämä kaikki kauniit keväät, lähes kolmekymmentä jo.. Kuinka monta vielä saankaan nähdä? Tämä on jo enemmän kuin olen ansainnut saada jotain mitä näin palvon ja rakastan.

Vierailija
29/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairausloman mahdollisuudesta. En ole ollut kuukausiin työkykyinen.

Vierailija
30/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen siitä että minulla on tänään vapaapäivä

Vierailija
31/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen siitä, että työviikko on takana ja nyt saan rentoutua. Mikään ei ole niin ihanaa kuin perjantai+ palkkapäivä+työt tehty ja pääsee kotiin 🏩

Vierailija
32/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kandin vietyä kunnialla loppuun ja olen oikeasti ylpeä lopputuloksesta. Ihania ystäviä on useampia, miehen kanssa menee hyvin, harrastuksissani kehittyminen tuo iloa.

Vierailija
33/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausviikko 26. Hoitojen avulla ollaan tässä.

Ihana, viisas ja kiltti aviomies, josta tulee upea isä.

Suloiset vauvanvaatteet pyykättyinä ja silitettyinä kaapeissa.

Kaunis koti, jonka kruunaa uudet, rauhalliset yläkerran naapurit, jotka muuttivat metelöivän perheen tilalle.

Vierailija
34/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen onnellinen siitä että olen terve ja ympärilläni on ihania ystäviä ja ihmisiä jotka jaksavat välittää ja kaapissa odottavat viikonloppu herkut 💓

Vierailija
35/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja ystävätön, myös etäinen lapsuudenperheeni kanssa, mutta siitä huolimatta olo on seesteinen. Ei tässä mitään hätää, olen ainakin juuri tällä hetkellä terve, kesä lähestyy, yliopisto-opinnot ovat loppusuoralla. Nautin aika yksinkertaisista asioista, joihin ei tarvitse juurikaan rahaa, joten harrastaminen on helppoa. Luonnossa samoilusta, kirjoista, piirtämisestä. Ehkä vielä koittaa sekin päivä, kun en tunne oloani enää yksinäiseksi.

Vierailija
36/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivästä, ja siitä ettei tarvitse käydä kaupassa tänään. Ihanaa olla sisällä peiton alla kun ulkona sataa ja tuulee 😊

Vierailija
37/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli jo eroamassa ja muutti välillä toisen naisen luo mutta sain hänet takaisin ja nyt olen hänelle raskaana. 

Vierailija
38/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt iloa tuovat suloiset kissat. Olen onnellinen ja kiitollinen, että pääsen vappuna muuttamaan hyväkuntoiseen ja juuri minulle sopivaan asuntoon.

Vierailija
39/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen vakityöpaikasta, ihanasta perheestä ja kevään tulosta.

Vierailija
40/41 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen siitä, etten mieheni kanssa ole hankkinut lapsia, koska tiedämme mitä lähitulevaisuus pitää sisällään. Ei tarvitse viettää unettomia öitä ja stressata heidän tulevista, käsittämättömän kammottavista kokemuksistaan tässä maailmassa. Tuntuisi kauhealta, jos sitä jälkikasvua olisi, kun emme kuitenkaan voisi heitä auttaa ja suojella siltä, mitä on tulossa 10-20 vuoden sisällä.