Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotteen veritulppariskistä kohistaan vaikka e-pillereillä saat kymmenkertaisen veritulppariskin

Vierailija
08.04.2021 |

Yhdistelmäehkäisyvalmisteita käyttävillä naisilla on valmisteesta riippuen noin 2–4 kertaa suurempi riski sairastua veritulppaan kuin valmisteita käyttämättömillä naisilla.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanoen, jos olisin nainen, en suostuisi syömään e-pillereitä.

Niin, eihän raskaus tai abortti mikään riski ole...

Täh, mihin nämä liittyvät? Minä olen nainen, en ole koskaan käyttänyt e-pillereitä enkä ole koskaan ollut raskaana tai tehnyt aborttia. Seksiä olen kyllä harrastanut. Ehkäistä voi muutenkin kuin ottamalla hormoneja.

Vierailija
22/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit mahdollistavat naisten voimaantumisen (lue k-karusellin) niin niitä ei saa kritisoida, vaikka ympäristövaikutuksetkin on melkoiset

Juu, kyllähän ainakin miehet paljon mieluummin käyttäisivät parisuhteessakin vuosikaudet kondomiehkäisyä, kuin antaisivat naisen syödä ehkäisypillereitä!

Eiku...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoleton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän raskaus tai abortti mikään riski ole...

Täh, mihin nämä liittyvät? Minä olen nainen, en ole koskaan käyttänyt e-pillereitä enkä ole koskaan ollut raskaana tai tehnyt aborttia. Seksiä olen kyllä harrastanut. Ehkäistä voi muutenkin kuin ottamalla hormoneja.

Tunkea metalleja kehoosi. Onko tutkittu rokotteiden riskiä sen tulehdustilan kanssa?

Vierailija
24/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit mahdollistavat naisten voimaantumisen (lue k-karusellin) niin niitä ei saa kritisoida, vaikka ympäristövaikutuksetkin on melkoiset

#NAISVIHA NÄKYVÄKSI#

Vierailija
25/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotuksen riski on ehkä suurempi kuin mitä koronan vaikutukset olisivat minulle. Kummastakaan ei voi tietää, menee venäläisellä ruletilla. Ja rokotteen antama suoja on lyhyt.

E-pilleririski on siedettävämpi, ,  mutta on paljon mukavampaa kun ei tarvitse sietää kuukautisia joka neljäs viikko vaan voi jättää ne vaikka kokonaan välistä, eikä tarvitse miettiä epätoivottua raskautta.

Mielestäni e-pillereiden haittoja liiotellaan verrattuna hyötyihin. 

Vierailija
26/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ole suostuneet käyttämään miesten ehkäisypilleriäkään tuosta syystä. Mitäs naisista. Miehet eivät halua itselleen samoja riskejä kuin haluavat naisten ottavan. Kaksoisstandardit.

Ei naistenkaan ole pakko hormoneita ottaa. Gynet kyllä niitä mielellään tarjoaa, koska lääkeyritykset makselee palkkioita (yksi gyne käytti kerran koko vastaanottoajan hormoikierukan mainostamiseen ja unohti ihan kysyä tarvitsenko ehkäisyä vai aionko yrittää raskautta) mutta ei niitä tarvitse ottaa.

Vierailija
27/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#NAISVIHA NÄKYVÄKSI#

Lääkeaineet ja niiden määrät normaalistikin tutkitaan mieskeholle sopiviksi.

Ei meidän tarvitse tietää mikä riski naisilla on saada vammoja tai kuolla noiden rokoteiden takia.

Ottakoon kuka haluaa sen tiedon varjolla mitä meille annetaan. Tieto ei koske kuitenkaan naisia.

Vierailija
28/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ole suostuneet käyttämään miesten ehkäisypilleriäkään tuosta syystä. Mitäs naisista. Miehet eivät halua itselleen samoja riskejä kuin haluavat naisten ottavan. Kaksoisstandardit.

Ei naistenkaan ole pakko hormoneita ottaa. Gynet kyllä niitä mielellään tarjoaa, koska lääkeyritykset makselee palkkioita (yksi gyne käytti kerran koko vastaanottoajan hormoikierukan mainostamiseen ja unohti ihan kysyä tarvitsenko ehkäisyä vai aionko yrittää raskautta) mutta ei niitä tarvitse ottaa.

Haluan uskoa että se on fakta että gynet siitä jotain saa kun hormoneja niin innolla kaikille tunkee.

Minulle yksi jo sanoi ettei iki minuun kierukkaa laita vaikka pyytäisin ja ei mennyt kuin kk ja toinen sitä (ilmeisesti lukutaidoton tai sitten saa provikat) oli sitä jo minuun tunkemassa.

Vierailija
29/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit olla kummasti suostuvaisempi kun ilman pillereitä makaisit pari päivää kuukaudesta sikiöasennossa kipujen takia ja naama kukkisi jatkuvasti kuin teinipojalla.

Vierailija
30/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuat kai että estrogeeni vesistöissä on kotoisin karjankasvatuksesta, ei e-pillereiden käyttäjistä?

Karjankasvatuksessa ei käytetä e-pillereitä

Vierailija
31/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten syytä tämäkin.

Vierailija
32/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei siihen karuselliin mitään e-pillereitä tarvita. Ihan kortonki riittää.

Vierailija
33/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuat kai että estrogeeni vesistöissä on kotoisin karjankasvatuksesta, ei e-pillereiden käyttäjistä?

Karjankasvatuksessa ei käytetä e-pillereitä

Tosimies juo tiineen lehmän maitoa ja ihmettelee miksi tissit kasvaa.

Vierailija
34/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei siihen karuselliin mitään e-pillereitä tarvita. Ihan kortonki riittää.

Sehän on parempikin koska suojaa taudeilta.

Vierailija
35/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kohista, jos juuri tuon riskin takia ei käytä mitään hormonaalista ehkäisyä? Toisekseen suunnitteilla ei taida olla mitään e-pilleripassia, jolla vain e-pillereitä käyttävät ovat oikeutettuja osallistumaan erilaisiin tapahtumiin tai vaikka matkustelemaan.. 

Nimittäin vasta sitten e-pillerin aiheuttamaa riskiä voisi verrata tähän koronarokotteeseen. 

Vierailija
36/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kohista, jos juuri tuon riskin takia ei käytä mitään hormonaalista ehkäisyä? Toisekseen suunnitteilla ei taida olla mitään e-pilleripassia, jolla vain e-pillereitä käyttävät ovat oikeutettuja osallistumaan erilaisiin tapahtumiin tai vaikka matkustelemaan.. 

Nimittäin vasta sitten e-pillerin aiheuttamaa riskiä voisi verrata tähän koronarokotteeseen. 

Minä kyllä kohisen E-pillerien riskeistä niin kauan kuin lääkärit määräävät niitä varmistamatta että potilaat tietävät ja hyväksyvät riskit.

Vierailija
37/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko niitä pillereitä on vetää ja sitten uhriutua kun ehkäisyjä on paljon muitakin, en tajua.

Vierailija
38/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte vapaasti ottaa sen rokotuksen minunkin puolestani. Minä en ota.

Vierailija
39/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit olla kummasti suostuvaisempi kun ilman pillereitä makaisit pari päivää kuukaudesta sikiöasennossa kipujen takia ja naama kukkisi jatkuvasti kuin teinipojalla.

En ole vaimollani havainnut tällaista. Pillerit hän lopetti 6 vuotta sitten.

Ovatko naiset siis yleisestikin täysin työkyvyttömiä pari päivää kuukaudesta?

Vierailija
40/66 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereistä on sentäs jotain hyötyä. Rokotteista tuskin on, nyt jo vouhotetaan kolmannesta annoksesta. Joopajoo, niinkuin jäisi siihen, uskoo ken tahtoo. Onneksi ei tarvi tosin kumpiakaan valmisteita ottaa jos ei halua.