Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko epäkohteliasta olla ilman liivejä?

Vierailija
08.04.2021 |

Esim. Kesähelteellä topissa, jossa on kaksinkertainen etumus? Inhoan kaikkia hiertäviä ja puristavia rintaliivejä..

Kommentit (220)

Vierailija
41/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On törkeätä kun on noin isot D/DD rinnat. Ne on vain ällöttävät muiden naisten mielestä ja miedten mieledtä tod näk kiusaannuttavat.

Itse F-kuppisena käytän aina julkisilla paikoilla kunnollisia kasrituellisia liivejä. Tekevät povesta kauniin ja ovat tukevat. Mökillä pieruverkkareissa käytän urheiluliivejä (jotka todellakaan minulle eivät ole riittävän tukevat urheiluun). Ja vieraiden ollessa paikalla liivit on päällä mm yöpaitaa pitäessä. En halua vieraiden nolostuvan minun puolestani.

T. Nainen 45 v 75F

Mun rinnat on kauniit ilman mitään metallihärpäkkeitäkin. Eikä yhtään ällöttävät.

Ap

Niin varmaan luuli mun opiskelukaverikin kun luennoilla hiihti ilman liivejä. Nyt sen nännit roikkuu vyötäröllä.

Usko pois. Ne liivittömät tissit normaalisti pukeutuneella eivät ole hyvännäköiset.

Vierailija
42/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen varmaan ymmärtää että naisen rinnat on länsimaissa seksuaalinen osa, kuten miestenkin pakarat. Jos naiset haluaa esitellä intiimejä ruumiinosiaan niin varmaan miehille sallitaan sama, äijätkin vaan hanuri tyrkylle ja stringeissä kulkemaan. Jostain syystä miehillä ei vaan ole tarve tyrkyttää paikkojaan kaikkien nähtäville ja olla huomionkipeitä.

Hahaha, mitä paikkoja mies esittelee? Kun ei teidän vartalossa ole mitään esteettisen kaunista mitä esitellä. Paitsi tietysti urheilijoilla.

Ja toiseksi, ei nainen esittele tissejään jos kulkee ilman liivejä. Jotkut vaan tykkäävät olla ilman. Ne ova epämukavia. Kolmanneksi. Ihan mielellään sinäkin naisten upeita muotoja ktselet. Nolo.

En ole ikinä ymmärtänyt, miten rintsikat olisivat epämukavat? Minusta ne ovat aivan ehdoton osa pukeutumista ja viimeinen vaate mistä luopuisin. Ne tukevat täydellisesti vartaloa ja pitävät sen ainoan kiusallisesti hyllyvän ruumiinosan aisoissa.

Jos rintaliivit ovat epämukavat ne ovat väärän malliset ja kokoiset tai sitten on vartalossa vikaa. Näin hoikkana ja sopusuhtaisena rintaliivit ovat elämää suuresti mukavoittava ja helpottava asia. Ja kyllä - myös nukun rintsikat päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On törkeätä kun on noin isot D/DD rinnat. Ne on vain ällöttävät muiden naisten mielestä ja miedten mieledtä tod näk kiusaannuttavat.

Itse F-kuppisena käytän aina julkisilla paikoilla kunnollisia kasrituellisia liivejä. Tekevät povesta kauniin ja ovat tukevat. Mökillä pieruverkkareissa käytän urheiluliivejä (jotka todellakaan minulle eivät ole riittävän tukevat urheiluun). Ja vieraiden ollessa paikalla liivit on päällä mm yöpaitaa pitäessä. En halua vieraiden nolostuvan minun puolestani.

T. Nainen 45 v 75F

Mun rinnat on kauniit ilman mitään metallihärpäkkeitäkin. Eikä yhtään ällöttävät.

Ap

Minullakin on kauniit rinnat, vulva ja emätin sekä peräreikä, mutten koe silti selittämätöntä tarvetta esitellä niitä randomeille ilman heidän suostumustaan.

Kukaan ei ole ilmaissut haluaan kulkea rinnat paljaana.

Ei myöskään kommentoimasi kirjoittaja.

Vierailija
44/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muuten. Kun on käyttänyt ikänsä hyviä liivejä, ei nämä F-kupilliset muuten edes roiku sanottavammin.

T. 23 (45 v 75F)

Tämä on urbaanilegenda. Vaikutus voi olla jopa päinvastainen.

Vierailija
45/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mullakin silarit ja kulkenut lähes aina ilman liivejä. En tarvitse rintojen tukemista joten miksi niitä.pitäisin. Jokainen valitsee itse pitääkö vai ei. Ei se muille kuulu.

Vierailija
46/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat älykkyydeltään suurin piirtein samaa luokkaa, joten varmasti leviää ilmiöksi tämä kun vähän rohkaisee namutypykköjä <3

Vierailija
47/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 45 v 75F

Ap

Niin varmaan luuli mun opiskelukaverikin kun luennoilla hiihti ilman liivejä. Nyt sen nännit roikkuu vyötäröllä.

Usko pois. Ne liivittömät tissit normaalisti pukeutuneella eivät ole hyvännäköiset.

Miksi niiden pitäisi edes olla hyvännäköiset? Miksi ihmisen pitää olla hyvännäköinen?

Vierailija
48/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 45 v 75F

Ap

Niinhän sinä luulet....... kaltaistesi takia pidän oksennuspusseja aina mukana.

Vierailija
49/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan kuinka näkyville ja paljaiksi se liivittömyys jättää rinnat. Jos on esim yhtään läpikuultava paita ja nännit törröttää sieltä läpi, niin onhan se tilanteesta riippuen hieman asiatonta. Kotonaan ja mökillä voi olla ihan kokonaan vaikka paidatta, mutta julkisilla paikoilla ei ole soveliasta.

Vierailija
50/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä peitettävää lersseissä on? Ne ovat ihan normaaleja kehonosia. 

Tissejä ja alapäätä ei voi verrata keskenään :)

Miksi ei voi? Mitä sitten että toinen on sukupuolielimet? Jossain päin maailmaa niitä on ihan normaalia roikottaa esillä. Tissit on erotisoitu täällä missä me asutaan, kuten alapääkin.

Eli yhteiskunnan pitäisi pysyä samoissa haitallisissa ajatusmalleissa kuin aina ennenkin? Tissit pitää vapauttaa. Ja sitähän koko ajan meidän ihanat feministit tekevätkin. Nuoret naiset ovat jo paljon tietoisempia tästä ja uskaltavat kulkea ilman liivejä itsevarmasti:)

Tämä. Myös lerssit ja tussut näkyviin. Irti haitallisista ajatusmalleista!

Siis kohtaatko arjessa paljonkin naisia, joilla ei ole ollenkaan rintaliivejä eikä paitaa? Vai mistä tämä ”kaikki näkyviin”-analogia kumpuaa?

Vierailija
51/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja muuten. Kun on käyttänyt ikänsä hyviä liivejä, ei nämä F-kupilliset muuten edes roiku sanottavammin.

T. 23 (45 v 75F)

No joka tapauksessa 45-v:ksi loistotissit. Ei roiku ja on isot.

Vierailija
52/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen varmaan ymmärtää että naisen rinnat on länsimaissa seksuaalinen osa, kuten miestenkin pakarat. Jos naiset haluaa esitellä intiimejä ruumiinosiaan niin varmaan miehille sallitaan sama, äijätkin vaan hanuri tyrkylle ja stringeissä kulkemaan. Jostain syystä miehillä ei vaan ole tarve tyrkyttää paikkojaan kaikkien nähtäville ja olla huomionkipeitä.

Hahaha, mitä paikkoja mies esittelee? Kun ei teidän vartalossa ole mitään esteettisen kaunista mitä esitellä. Paitsi tietysti urheilijoilla.

Ja toiseksi, ei nainen esittele tissejään jos kulkee ilman liivejä. Jotkut vaan tykkäävät olla ilman. Ne ova epämukavia. Kolmanneksi. Ihan mielellään sinäkin naisten upeita muotoja ktselet. Nolo.

En ole ikinä ymmärtänyt, miten rintsikat olisivat epämukavat? Minusta ne ovat aivan ehdoton osa pukeutumista ja viimeinen vaate mistä luopuisin. Ne tukevat täydellisesti vartaloa ja pitävät sen ainoan kiusallisesti hyllyvän ruumiinosan aisoissa.

Jos rintaliivit ovat epämukavat ne ovat väärän malliset ja kokoiset tai sitten on vartalossa vikaa. Näin hoikkana ja sopusuhtaisena rintaliivit ovat elämää suuresti mukavoittava ja helpottava asia. Ja kyllä - myös nukun rintsikat päällä.

Oikean kokoiset liivit kuuluu olla napakat eli ne puristaa liikaa ja kaikki saumat ja luut porautuu ihoon. Lisäksi hengitys vaikeutuu, kun rintakehällä on puristava vanne.

Vierailija
53/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sekaisin voi 45-vuotias nainen olla?

KIUSAANTUU toisten vartaloista ja pitää normaalina, että naiset ÄLLÖKSYVÄT toistensa rintoja?

Raukkaparka, käy sääliksi tuollainen ihminen.

Vierailija
54/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 23 (45 v 75F)

No joka tapauksessa 45-v:ksi loistotissit. Ei roiku ja on isot.

Ja pää täynnä mustaa mönjää.

Ei normaali, terveellä itsetunnolla varustettu rakastava ihminen puhu kuten sinä.

Puistattavaa.

Vierailija
55/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 45 v 75F

Ihan mulla riittää perus shock absorber runit maratonjuoksuun, vaikka mulla on samankokoiset rinnat. Kun imetin ja kokoni oli 80J, jouduin käyttämään enellin urheilurintaliivejä juostessani (juoksin myös imettäessäni maratoneja).

Hanki jo ihmeessä kunnon urheiluliivit.

Vierailija
56/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 45 v 75F

Ap

Niinhän sinä luulet....... kaltaistesi takia pidän oksennuspusseja aina mukana.

Se on varmasti rankkaa, jos on pakko tuijottaa rintoja kunnes oksentaa.

-eri.

Vierailija
57/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi? Mitä sitten että toinen on sukupuolielimet? Jossain päin maailmaa niitä on ihan normaalia roikottaa esillä. Tissit on erotisoitu täällä missä me asutaan, kuten alapääkin.

Eli yhteiskunnan pitäisi pysyä samoissa haitallisissa ajatusmalleissa kuin aina ennenkin? Tissit pitää vapauttaa. Ja sitähän koko ajan meidän ihanat feministit tekevätkin. Nuoret naiset ovat jo paljon tietoisempia tästä ja uskaltavat kulkea ilman liivejä itsevarmasti:)

Siis kohtaatko arjessa paljonkin naisia, joilla ei ole ollenkaan rintaliivejä eikä paitaa? Vai mistä tämä ”kaikki näkyviin”-analogia kumpuaa?

Onhan se ok käyttää vaikka trikoita joista erottuu kikkeli tai kamelinvarvas. Vaikka töissä mutta kyllä muutenkin.

Vierailija
58/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ok käyttää vaikka trikoita joista erottuu kikkeli tai kamelinvarvas. Vaikka töissä mutta kyllä muutenkin.

Myös läpinäkyvät vaatteet on ok.

Vierailija
59/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina luotiliivit päällä, koskaan ei tiedä kuka hullu voi ampua.

Vierailija
60/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 45 v 75F

Ap

Miksi pitäisi olla hyvännäköiset? Ketä varten?