Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko epäkohteliasta olla ilman liivejä?

Vierailija
08.04.2021 |

Esim. Kesähelteellä topissa, jossa on kaksinkertainen etumus? Inhoan kaikkia hiertäviä ja puristavia rintaliivejä..

Kommentit (220)

Vierailija
21/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä peitettävää lersseissä on? Ne ovat ihan normaaleja kehonosia. 

Tissejä ja alapäätä ei voi verrata keskenään :)

Miksi ei voi? Mitä sitten että toinen on sukupuolielimet? Jossain päin maailmaa niitä on ihan normaalia roikottaa esillä. Tissit on erotisoitu täällä missä me asutaan, kuten alapääkin.

Sukuelimet, suvun jatkamiseen tarkoitetut elimet. Ei sukuPUOLIelimet.

Vierailija
22/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On törkeätä kun on noin isot D/DD rinnat. Ne on vain ällöttävät muiden naisten mielestä ja miedten mieledtä tod näk kiusaannuttavat.

Itse F-kuppisena käytän aina julkisilla paikoilla kunnollisia kasrituellisia liivejä. Tekevät povesta kauniin ja ovat tukevat. Mökillä pieruverkkareissa käytän urheiluliivejä (jotka todellakaan minulle eivät ole riittävän tukevat urheiluun). Ja vieraiden ollessa paikalla liivit on päällä mm yöpaitaa pitäessä. En halua vieraiden nolostuvan minun puolestani.

T. Nainen 45 v 75F

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännien esittely jopa paidan läpi on aika rivoa (ja valkoroskaa). Ei jatkoon.

Lisäksi 99,9%:lla naisista on myös rumat rinnat. Hyvät rintaliivit hiukan korjaavat tilannetta. Ja turha haukkua miehiä tästä kommentista, koska olen nainen itsekin.

Vierailija
24/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi? Mitä sitten että toinen on sukupuolielimet? Jossain päin maailmaa niitä on ihan normaalia roikottaa esillä. Tissit on erotisoitu täällä missä me asutaan, kuten alapääkin.

Eli yhteiskunnan pitäisi pysyä samoissa haitallisissa ajatusmalleissa kuin aina ennenkin? Tissit pitää vapauttaa. Ja sitähän koko ajan meidän ihanat feministit tekevätkin. Nuoret naiset ovat jo paljon tietoisempia tästä ja uskaltavat kulkea ilman liivejä itsevarmasti:)

Vierailija
25/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On törkeätä kun on noin isot D/DD rinnat. Ne on vain ällöttävät muiden naisten mielestä ja miedten mieledtä tod näk kiusaannuttavat.

Itse F-kuppisena käytän aina julkisilla paikoilla kunnollisia kasrituellisia liivejä. Tekevät povesta kauniin ja ovat tukevat. Mökillä pieruverkkareissa käytän urheiluliivejä (jotka todellakaan minulle eivät ole riittävän tukevat urheiluun). Ja vieraiden ollessa paikalla liivit on päällä mm yöpaitaa pitäessä. En halua vieraiden nolostuvan minun puolestani.

T. Nainen 45 v 75F

Mun rinnat on kauniit ilman mitään metallihärpäkkeitäkin. Eikä yhtään ällöttävät.

Ap

Vierailija
26/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yhteiskunnan pitäisi pysyä samoissa haitallisissa ajatusmalleissa kuin aina ennenkin? Tissit pitää vapauttaa. Ja sitähän koko ajan meidän ihanat feministit tekevätkin. Nuoret naiset ovat jo paljon tietoisempia tästä ja uskaltavat kulkea ilman liivejä itsevarmasti:)

Tämä. Myös lerssit ja tussut näkyviin. Irti haitallisista ajatusmalleista!

Vierailija
27/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi muoti nykyään suosii liivittömyyttä ja luonnollisuutta rinnoissakin.

Aiemmin tosiaan tuli liivittömyydestä helpommin jotenkin "epäkohtelias" olo - nykyään ei niin helposti.

Itse kyllä silti edelleen tarkistan peilistä vaatetuksen tissitilanteenkin, ennenkuin lähden ihmisten ilmoille..

Vierailija
28/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten. Kun on käyttänyt ikänsä hyviä liivejä, ei nämä F-kupilliset muuten edes roiku sanottavammin.

T. 23 (45 v 75F)

Vierailija
29/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-kuppi, jos sillä jotain merkitystä, olen ollut ilman liivejä parikymppisestä eli kymmenen vuotta, enkä enää liivejä päälle laita.

Vierailija
30/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet rintsikoista jotka ei tunnu miltään.

Kevyet kesäliivit.Peittävät nähtävyydet. saa vaikka N kaupasta.

Vierailija
31/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 45 v 75F

Mun rinnat on kauniit ilman mitään metallihärpäkkeitäkin. Eikä yhtään ällöttävät.

Ap

Minullakin on kauniit rinnat, vulva ja emätin sekä peräreikä, mutten koe silti selittämätöntä tarvetta esitellä niitä randomeille ilman heidän suostumustaan.

Vierailija
32/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs Värikäs sairaalloisen ylipainoinen bloggaaja esiintyy videoillaan toisinaan ilman rintsikoita. Ei ole kaunista katseltavaa.

Mitä sitten?

Vierailija
33/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en aio käyttää, eikä eukon kaapista edes löytyisi tarpeeksi isoja.

Vierailija
34/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Itse pidän liivejä vain töissä, ja vedän liivit laukkuun heti kun työpäivä loppuu ennen kuin kerkeän edes ovesta ulos.

Vapaa-ajalla en pidä koskaan, ellei johonkin asuun erityisesti sovi liivit.

Itselläni löysät mammatissit joiden koosta en ole varma, viimeksi kun sovitin jotain liivejä huvikseen kaupassa niin oli 75E.

Inhoan rintaliivejä, ja tykkään vain sellaisista toppaamattomista ranskalaistyyppisistä, kauniista ja läpikuultavista liiveistä asusteena.

Töissä pidän mekon alla napakoita urheiluliivejä, ja nekin ahdistaa.

Mitään kaarituki-toppaus-hirvityksiä en ikinä suostuisi (säännöllisesti) käyttämään.

Liiveittä olen kulkenut vapaa-ajalla jo vuosia, ei se ketään kiinnosta.

N28

Vierailija
35/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 45 v 75F

Ap

Minullakin on kauniit rinnat, vulva ja emätin sekä peräreikä, mutten koe silti selittämätöntä tarvetta esitellä niitä randomeille ilman heidän suostumustaan.

Kukaan ei ole ilmaissut haluaan kulkea rinnat paljaana.

Vierailija
36/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 45 v 75F

Ap

En ole aikeissa esiintyä ilman paitaa.

Ap

Vierailija
37/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Myös lerssit ja tussut näkyviin. Irti haitallisista ajatusmalleista!

Kyse on tasa-arvosta. Miehet rinnat ovat normi paljaanakin, naisen eivät edes paidan alla paljaana. Sitten taas sukupuolielimet ovat kummankin kohdalla olleet aina yhtä peitetyt. Siinä en näe ongelmaa. Rintojen kohdalla tasa-arvo ei täyty.

Vierailija
38/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 45 v 75F

Oot vaan tommonen perus kieroon kasvanut 70-luvun tyttö.

Sinunlaistesi mielipiteet toisesta korvasta ulos..

Vierailija
39/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöyristyttävää! Siis iha hirveetä. :D

Vierailija
40/220 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukuelimet, suvun jatkamiseen tarkoitetut elimet. Ei sukuPUOLIelimet.

Synonyymit, kumpaakin voi käyttää.