Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljaiselo kerrostalossa-ketjun vastapainoksi ketju erikoisimmista valituksista, joita olette naapureiltanne saaneet

Vierailija
08.04.2021 |

Meillä joku naapuri on suivaantunut siitä, että vedän takin päälle käytävässä hissiä odottaessa, asunnosta kuulemma tulee poistua takki jo päällä.

Pari vuotta sitten puolestaan valitettiin siitä että palasin yöllä töistä kotiin kun olin ollut iltavuorossa. Tuli heippalappu jossa luki ''lopeta yöjuoksut tai soitan poliisit!!!'' siinä oliskin ollut poliisilla ihmettelemistä kun tulevat tarkastamaan jonkun paluuta kotiin töistä :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri rapussa asuva mummo valitti koirani karvoista käytävässä.

Vierailija
22/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri rapussa asuva mummo valitti koirani karvoista käytävässä.

Meille tungettiin yhteen aikaan jotain karvatuppoja postiluukusta :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/26 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naaåuri tuli sanomaan tietävänsä että harjoitan maailman vanhinta ammattia ja ilmoittaa isännöitsijälle sekä poliisille. No isännöitsijä ottikin  hiukan vaivaantuneena yhteyttä näistä lukuisista, keskellä yötä ramppavistakin miesvieraista ja kerroin humalaisen veljeni tulleen yökylään avaimet hukattuaan ja tämä tapahtui siis kerran, lisäksi isäni kävi välillä kahvilla ja yksi kaverin mies palautti minulle leffoja. Siinä kaikki. Naapurin käytös kyrsi minua niin että kerran kun olimme kaverini kanssa odottamassa hissiä ja tämä naapuri astui ulos, huikkasin kyllästyneeni miehiin ja tästä lähtien luonani ravaa naisia. Naapuri käveli suoraan jonkun lastenrattaita päin ja kaatui :D

Vierailija
25/26 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vanhus valitti, että käyn kuulemma ullakkotiloissa huutelemassa ilmastointiputken kautta rivouksia hänen keittiöönsä. No, ei mennyt kauaa kun hänet vietiin muistisairaana hoitokotiin.

No kävitkö  ?

Vierailija
26/26 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eräs naapurini ilmoitti muuttaessani, että olen ollut todella kiva ja hiljainen naapuri.

Harmitteli, että jouduin muuttamaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän