Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljaiselo kerrostalossa-ketjun vastapainoksi ketju erikoisimmista valituksista, joita olette naapureiltanne saaneet

Vierailija
08.04.2021 |

Meillä joku naapuri on suivaantunut siitä, että vedän takin päälle käytävässä hissiä odottaessa, asunnosta kuulemma tulee poistua takki jo päällä.

Pari vuotta sitten puolestaan valitettiin siitä että palasin yöllä töistä kotiin kun olin ollut iltavuorossa. Tuli heippalappu jossa luki ''lopeta yöjuoksut tai soitan poliisit!!!'' siinä oliskin ollut poliisilla ihmettelemistä kun tulevat tarkastamaan jonkun paluuta kotiin töistä :D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin rivarisss asuessa nimetön valituskirje siitä, että meidän koira haukkuu ulkona öisin. Ihmettelen tätä kovin, koska ihan nukuttiin yöt, koira mukaanlukien.

Ärsytti tuo nimettömyys, kun en voinut mennä jutulle ja oikomaan tuollaisia ihmeellisiä käsityksiä.

Vierailija
2/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassahtanut mummeli soitti mulle ja komensi tuomaan heti takaisin maton, jonka olin kuulemma varastanut hänen parvekkeeltaan. Viidennen kerroksen parvekkeeltaan. Itse asuin toisessa kerroksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut "virallista" valitusta mutta kerran kesäyönä naapurit (onneksi entiset) kuuluivat seinän takana vauhkonneen sen jälkeen kun ukkosen salama oli yhden kerran jyrähtänyt juuri talon yläpuolella. En ole tähän päivään mennessä keksinyt, millä tavalla naapurit kuvittelivat minun aiheuttaneen jyrähdyksen.

Itse olin siis sattumalta herännyt jo lyhyeen sadekuuroon ennen salaman jyräystä, ja siksi hereillä salamoinnin aikana. Ne naapurit olivat muutenkin outoja. Muuttivat talosta pois väliaikaisesti kun kadun toiselle puolelle rakennettiin kerrostalo ja vauhkosivat kerran myös kun pudotin keskellä päivää vahingossa tyhjän vesipullon puolen metrin korkeudelta lattialle. Eukko rynnisti samalla huutaen "mikä se hirveä melu oli!" porraskäytävään. En todellakaan mennyt käytävään kertomaan pudottaneeni tyhjän vesipullon. Normaalit ihmiset tunnistavat sen äänen. Oli pieni pullo.

Vierailija
4/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa: oli siis pieni muovinen Bon Aqua pullo, ettei joku luule minun pudottaneen lasipulloa lattialle. Kuinka joku ei tunnista sellaista ääntä ja ennen kaikkea pillastuu sellaisesta? Keskellä päivää! Eläkeläinen.

Vierailija
5/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me saatiin rivarisss asuessa nimetön valituskirje siitä, että meidän koira haukkuu ulkona öisin. Ihmettelen tätä kovin, koska ihan nukuttiin yöt, koira mukaanlukien.

Ärsytti tuo nimettömyys, kun en voinut mennä jutulle ja oikomaan tuollaisia ihmeellisiä käsityksiä.

Pakko pistää paremmaksi. Sain kerrostalossa valituksen, että koirani haukkuu päivät yksin kotona ja valittaja tekee eläinsuojeluilmoituksen jos se jatkuu. Minulla ei ole koskaan ollut koiraa.

Vierailija
6/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vielä: 

Viime viikolla tuli isännöitsijältä viesti että joku on valittanut, että harjaan koiriani rappukäytävässä. Juuh no, en harjaa niitä ollenkaan, en edes omista koiraharjaa...

Vierailija
7/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran haukkumisesta.

Minulla ei ole koiraa, enkä kuullut itse koiran haukkuvan missään. Mitähän harhoja täti kuullut.

Vierailija
8/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanhus valitti, että käyn kuulemma ullakkotiloissa huutelemassa ilmastointiputken kautta rivouksia hänen keittiöönsä. No, ei mennyt kauaa kun hänet vietiin muistisairaana hoitokotiin.

Vierailija
9/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pleikkari kuulemma tärisee, pörisee ja kuuluu naapuriin jonai vitu runkoääninä ja huudankin pelatessa.

Hullut naapurit muuttakaa mettään!

Vierailija
10/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pleikkari kuulemma tärisee, pörisee ja kuuluu naapuriin jonai vitu runkoääninä ja huudankin pelatessa.

Mun naapurissa myös pelaaja joka saa hermot kireelle joka pv/illta/yö mutta mikäpä siinä kun ei tarvitse aamulla nousta.

Idiootti pelaajat muuttakaa autiolle saarelle!

Vierailija
11/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole meluvalitus, vaan meillä naapuritaloyhtiön (ihan vieressä) asukas tuli ihan naamakkain valittamaan, kun seisoin heidän taloyhtiönsä asfaltilla.

Vierailija
12/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin alakerran naapuri kuulee juuri näitä runkoääniä. Kävi joskus valittamassa, että hirveä meteli kuuluu kun meillä esim. suljetaan ovi tai kävellään. Itse en kuule näistä lähtevän mitään ääntä, joten aika vaikea suhtautua.

Vierailija
13/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain naapurilta valituksen, että asunnossani on liian hiljaista. Liian hiljaa elävät ovat kuulemma epäilyttäviä.

Vierailija
14/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut varmaan tunnistaa, mutta ei haittaa. Meille on naapuri valittanut keskellä päivää siitä että puhutaan liian kovalla äänellä. Ihan normaali puheääni oli kyseessä ja totesinkin naapurille että kyllä kotonaan saa puhua. Samainen naapuri valitti jonkun toisen naapurin lasten paperilennokkileikistä pihalla, koska ne voivat kuulemma naarmuttaa autoja. 🤦‍♀️

Vierailija
15/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut suoranaisesti meihin kohdistuva valitus, koska istutaan miehen kanssa päivät hiljaa eri huoneissa etätöissä, mutta rappukäytävään oli ilmestynyt heippalappu, jossa joku vaati hiljaisuutta päivisin, koska tekee etätöitä. Eiköhän siinä talossa aika moni muukin tee kotona töitä, mutta ihan yhtälailla ihmisillä on oikeus elää normaalia elämää. Jos sitä ei kestä, kannattaa ehkä muuttaa pois kerrostalosta.

Vierailija
16/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ollut suoranaisesti meihin kohdistuva valitus, koska istutaan miehen kanssa päivät hiljaa eri huoneissa etätöissä, mutta rappukäytävään oli ilmestynyt heippalappu, jossa joku vaati hiljaisuutta päivisin, koska tekee etätöitä. Eiköhän siinä talossa aika moni muukin tee kotona töitä, mutta ihan yhtälailla ihmisillä on oikeus elää normaalia elämää. Jos sitä ei kestä, kannattaa ehkä muuttaa pois kerrostalosta.

Minun kaverille oli joku taas valittanut juuri sitä, että etätöistä lähtee liikaa ääntä. Eli kun kaveri joutuu istumaan päivät pitkät teams-kokouksissa ja puhumaan niissä, tästä lähtee kuulemma tasainen mumina. Jostain syystä naapuri ei voi mennä eri huoneeseen, jonne mumina ei kuuluisi.

Vierailija
17/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan alakerran naapuri väitti, että siirtelen huonekaluja keskellä yötä ja harrastan kovaäänistä seksiä. Kun sanoin, että olin ollut kyseisenä yönä todistettavasti töissä, kysyttiin kenellä on vara-avaimeni. Niinpä valittajan (hallituksen jäsenen) mielestä kaverini on käynyt kovaäänisesti panemassa ja siirtelemässä niitä huonekaluja kämpässäni ollessani töissä.

Vierailija
18/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri taas valitti että ei kuule meiltä muuta kuin vaimeaa puhetta huonosti, pitäisikö kyllä kaikki?

Vierailija
19/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapuri taas valitti että ei kuule meiltä muuta kuin vaimeaa puhetta huonosti, pitäisikö kyllä kaikki?

Voisitte nyt vähän naapuria ajatella ja puhua lujempaa että hänkin kuulee. 😤

Vierailija
20/26 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen nukkumaan aina klo 1 yöllä ja suljen ulkona olevat parvekelasit. Naapuri tuli valittamaan, että sulkemisesta tulee taloon ja hänen asuntoonsa tärinää joka herättää hänet, lähtee aina aamuseitsemältä töihin.

Kyllä tuossa ajassa on ehtinyt saada jo 8 tuntia unta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme